home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1038 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 194646 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #540: 05 Feb 2011, 12:51 »

Hold da op en vild fest jeg var til igår. Nu skal i høre:

Min ven og jeg tog over til festen ved 19:00 tiden. Det blev en fed fest hvor jeg formåede at drikke 12-16 genstande på 4 timer + lidt vodka og lign. Det gik dog ikke helt smertefrit til. Jeg valgte at brække mig op til flere gange. Bl.a i en sofa, og på diverse håndklæder og spande. Dog var jeg så heldig at jeg havde fået lov til at sove hos veninden som holdte festen. Så jeg blev puttet i seng ved 01:00 tiden. Og så gik der lort i den. En af mine venner valgte at smadre en rude + en dør i sommerhuset samt tage kvælertag på 3 andre kammerater. Og det så jeg ikke da jeg jo var puttet i seng. Grunden til at han gjorde skulle være pga. hash. Det vides dog ikke endnu. Hende som holdte festen må ikke drikke og da det var hendes fasters sommerhus så var det jo sådan lidt noget lort. Nu er jeg så lige cyklet hjem i modvind og det hele. Og mine forældre er heldigvis ikke hjemme så kan ikke blive opdaget....endnu. Har aldrig nogensinde været så "pisse stiv."

Nu står dagen så på macdonalds, være sammen med en ven og pleje tømmergutterne. Cool

findes der McD på island :O?

Chamberlain15
Manager

« Svar #541: 05 Feb 2011, 12:52 »

Bor ikke på Island? Bor i Grenaa :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Skipper
Gæst

« Svar #542: 06 Feb 2011, 11:44 »

Efter en morgen hvor jeg ikke har lavet andet end at stønne: " Hold da kæft" og spise Pringle Sandwiches ( Thumbs Up), måtte jeg lige skrive herinde, i hvert fald bare for at få styr på hvad fanden der er sket.

Det hele startede stille og roligt hjemme, hvor jeg var til min fars fødselsdag. Jeg vidste jeg skulle i byen så jeg drak rigeligt med vin til retterne, og da også et lille glas fin rom. Da jeg så gik hen til min veninde hvor da var before party, så jeg at de havde taget sprut med, dette overraskede mig lidt men jeg traskede da hjem og hentede en halv flaske Morgan og noget sodavand. Da den så var blevet bundet tog vi mod byen (Grenå Downtown wuuhuu!! Grin) Her gik aften med at drikke en blanding af øl, jordbær shots (Kast op smiley), og noget der hedder møllehjul (10 små glas med 2 cl sprut og 3-4 cl sodavand, meget godt Thumbs Up)
Jeg fik altså en lille skid på, og har her til morgen fået at vide at jeg gik rundt og citerede shakespear, for at chamere mig ind på pigerne. Udover det har jeg brugt 145 kr på shawarma og pizza slice. Men nok det værste af det hele var at jeg dansede Forlegen og jeg dansede med mange piger Forlegen og jeg kan ikke danse  Forlegen

Ariana Grande
Manager

« Svar #543: 06 Feb 2011, 11:54 »

Efter en morgen hvor jeg ikke har lavet andet end at stønne: " Hold da kæft" og spise Pringle Sandwiches ( Thumbs Up), måtte jeg lige skrive herinde, i hvert fald bare for at få styr på hvad fanden der er sket.

Det hele startede stille og roligt hjemme, hvor jeg var til min fars fødselsdag. Jeg vidste jeg skulle i byen så jeg drak rigeligt med vin til retterne, og da også et lille glas fin rom. Da jeg så gik hen til min veninde hvor da var before party, så jeg at de havde taget sprut med, dette overraskede mig lidt men jeg traskede da hjem og hentede en halv flaske Morgan og noget sodavand. Da den så var blevet bundet tog vi mod byen (Grenå Downtown wuuhuu!! Grin) Her gik aften med at drikke en blanding af øl, jordbær shots (Kast op smiley), og noget der hedder møllehjul (10 små glas med 2 cl sprut og 3-4 cl sodavand, meget godt Thumbs Up)
Jeg fik altså en lille skid på, og har her til morgen fået at vide at jeg gik rundt og citerede shakespear, for at chamere mig ind på pigerne. Udover det har jeg brugt 145 kr på shawarma og pizza slice. Men nok det værste af det hele var at jeg dansede Forlegen og jeg dansede med mange piger Forlegen og jeg kan ikke danse  Forlegen

Det skal du ikke være ked af. Jeg ender også ALTID med at danse når jeg er allermest fuld. I går var så lige en undtagelse for det var sgu for kedeligt til både at danse og drikke, udover lige en enkelt kort gang halv ædru, med en tøs der absolut ville.

Men plejer altid at sige til mig selv inden noget. "jeg skal ikke ud at danse!" men ender altid med at danse massere af gange, og jeg ved bare at det ser herre dumt ud  crazy

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #544: 06 Feb 2011, 12:31 »

@petur
Tror du kan være ret sikker på det ikke var pga. hash han lavede det nummer. Nok mere bare fordi han var en douche..

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #545: 06 Feb 2011, 12:34 »

Du bliver sgu da ikke aggressiv af hash, Petur.. Tværtimod.

Chamberlain15
Manager

« Svar #546: 06 Feb 2011, 12:49 »

Jeg troede heller på at det var det. Men jeg tror sku han havde taget stoffer. Desværre. Og det med at danse og synge når man er fuld. Det er lige mig! Kys

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #547: 17 Feb 2011, 05:01 »

for så er der fuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuking fest!!! jaaaaaaaaahi!

:-)

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #548: 17 Feb 2011, 10:53 »

for så er der fuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuking fest!!! jaaaaaaaaahi!

Haha, helt sikkert man..

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #549: 17 Feb 2011, 12:04 »

Okay, der var.

:-)

verdenskrig
Manager

« Svar #550: 26 Feb 2011, 10:56 »

Jeg er ikke fuld mere ( Kun lidt crazy Grin) men det skal jeg lige love for jeg var i nat.. Alkohol er en ond ting Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fernando
Gæst

« Svar #551: 26 Feb 2011, 13:24 »

Damn du jo blank knægt. Grin

Ariana Grande
Manager

« Svar #552: 26 Feb 2011, 13:33 »

Som om det er en selvfølge!?

Chamberlain15
Manager

« Svar #553: 26 Feb 2011, 13:41 »

Altså der er ikke McD på Island? For 2-3 år siden var der 3 McD på landet men de blev fjernet og erstattet af noget der hedder Metro. Det er ligesom McD bare mere sundt :-)

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #554: 26 Feb 2011, 13:43 »

Det var noget med at kødet mcD skulle bruge var for dyrt :\

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010