|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Natten er ung   .. Ooog pigen er smuk! Jeg har alle mine homies, selvom beatet er dumt! ÅÅÅH ÅÅÅH! Ved du hvad hun sir' til mig? Ved du hvad hun sir' til mig? Hun siger!: "BABY LAD MIG POP DEN FOR DIG! LAD MIG POP DEN FOR DIG!" BOOING BOOING!!NIK & JAY!  Okay, jeg går i seng nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
You better 
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Glæder mig til jeg blir 15 år Så må jeg drikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramos 4
|
|
Glæder mig til jeg blir 15 år Så må jeg drikke Thats the sp(i)rit!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Thats the sp(i)rit!
Ja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Glæder mig til jeg blir 15 år Så må jeg drikke Bare sig til din mor og far at der er en fra FMFreaks.dk der hedder DelPiero og han må godt selvom han er 14 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Haha nej.. Det vil jeg heller ikk. Så mister jeg oz bar fler hjerneceller  ... Men Hvor mange genstande må du så drikke ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Han drikker aldrig mere end én genstand på en gang  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Okay., Men det er nok oz en god idé i den alder ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Bare sig til din mor og far at der er en fra FMFreaks.dk der hedder DelPiero og han må godt selvom han er 14  DelPiero fra FMFreaks.dk må alt! Når han er 15 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Okay., Men håber da så ikk for ham at han ikk soder sig ud i noget lort ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
I har da godt nok mange fordomme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Han drikker aldrig mere end én genstand på en gang  . Hvorfor så drikke? Man bliver ikke påvirket af en genstand, medmindre man vejer 13 kg og er pige. Og jeg tvivler på det er for smagen man drikker i den alder :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Hvorfor så drikke? Man bliver ikke påvirket af en genstand, medmindre man vejer 13 kg og er pige.
Og jeg tvivler på det er for smagen man drikker i den alder :-)
Jeg tror mest Cule mente det som en joke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|