home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rigeste klub - med ny patch.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Rigeste klub - med ny patch.  (Læst 11884 gange)
smb
Gæst
 
Sv: Rigeste klub - med ny patch.
« Svar #30: 16 Feb 2008, 13:42 »

Det samme som før.
Der er ikke ændret ved deres finanser.
Så vidt jeg har set er det kun de engelske klubber der har fået deres finanser justeret.

Men istedet for at spørge og vente på svar. Så er det altså meget hurtigere bare at starte et nyt spil med lille DB og kun den liga man vil have info om. Og så se med sine egne øjne.

sgu ik med min computer Thumbs Up ved ik hvad der er galt, for min computer er ganske ny og kan trække rimelig meget, men den har et eller andet problem med FM.. Hver gang jeg skal starte et nyt spil går den i stå ved konfiguration af spildatabase (uanset hvor stor DB'en er) og fortsætter først 20-30 minutter senere..men når jeg så er inde i spillet kører den helt som den skal Tunge

derfor starte jeg kun nye spil sjældent. Så vil hellere lige spørge istedet for at bruge en halv time på at finde ud af noget jeg kan bruge 5 minutter på her inde Thumbs Up
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Rigeste klub - med ny patch.
« Svar #31: 16 Feb 2008, 16:21 »

sgu ik med min computer Thumbs Up ved ik hvad der er galt, for min computer er ganske ny og kan trække rimelig meget, men den har et eller andet problem med FM.. Hver gang jeg skal starte et nyt spil går den i stå ved konfiguration af spildatabase (uanset hvor stor DB'en er) og fortsætter først 20-30 minutter senere..men når jeg så er inde i spillet kører den helt som den skal Tunge

derfor starte jeg kun nye spil sjældent. Så vil hellere lige spørge istedet for at bruge en halv time på at finde ud af noget jeg kan bruge 5 minutter på her inde Thumbs Up

Ja, okay. Det er da for nederen.
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rigeste klub - med ny patch.
« Svar #32: 16 Feb 2008, 16:45 »

Det samme som før.
Der er ikke ændret ved deres finanser.
Så vidt jeg har set er det kun de engelske klubber der har fået deres finanser justeret.

Men istedet for at spørge og vente på svar. Så er det altså meget hurtigere bare at starte et nyt spil med lille DB og kun den liga man vil have info om. Og så se med sine egne øjne.

Det er forkert... Brøndby har nu en økonomi så de kan følge med FCK... Hvis man siger at man er titeludforder, så for man 57,5 mio kr. Hvis man så samtidig har en baggrund som profesionel fodboldspiller og man spørger om flere penge, så ender man med 99 mio. Desuden for man 10% af et evt. Elmander salg...
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Rigeste klub - med ny patch.
« Svar #33: 16 Feb 2008, 17:51 »

Det er forkert... Brøndby har nu en økonomi så de kan følge med FCK... Hvis man siger at man er titeludforder, så for man 57,5 mio kr. Hvis man så samtidig har en baggrund som profesionel fodboldspiller og man spørger om flere penge, så ender man med 99 mio. Desuden for man 10% af et evt. Elmander salg...

Jep. Men som jeg skrev, så vidt jeg har set, altså jeg har ikke tjekket alt. Opstemt
Logged

gizmo117
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rigeste klub - med ny patch.
« Svar #34: 09 Feb 2014, 13:14 »

Så er det i hvert fald kommet med den nye patch - men det lyder da til at jeg skal have startet et spil med Arsenal nu Smiley

Grundet at arsenal har kassen for tiden er mok at de ikke har købt "stort" ind i mange sæsoner og at de fik özil for en slik
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rigeste klub - med ny patch.
« Svar #35: 09 Feb 2014, 13:18 »

Grundet at arsenal har kassen for tiden er mok at de ikke har købt "stort" ind i mange sæsoner og at de fik özil for en slik
Tråden er fra 2008 Wink
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Rigeste klub - med ny patch.
« Svar #36: 09 Feb 2014, 14:01 »

Grundet at arsenal har kassen for tiden er mok at de ikke har købt "stort" ind i mange sæsoner og at de fik özil for en slik

Det er en dyr slik alligevel, men tak for info her 6 år senere!
Logged



Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010