home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Brand, smadrede biler osv..
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint
Forfatter Emne: Brand, smadrede biler osv..  (Læst 34457 gange)
Shaft
Manager

Sv: Brand, smadrede biler osv..
« Svar #180: 21 Feb 2008, 18:44 »

Nu har jeg vist ikke sagt de skal i fængsel.

Jeg mener at de skal anbringes på instituter som tager sig af dem.

simunh
Lilleputspiller
*

« Svar #181: 21 Feb 2008, 19:05 »

er der nogen af jer der ved hvor man kan finde de der muhumed tegninger ?? et link !!!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #182: 21 Feb 2008, 19:07 »

prøv at søge på "muhammed tegningerne" på google

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #183: 21 Feb 2008, 19:07 »

er der nogen af jer der ved hvor man kan finde de der muhumed tegninger ?? et link !!!

http://ekstrabladet.dk/gallerier/nyheder/article974093.ece

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Red love
Gæst

« Svar #184: 23 Feb 2008, 18:12 »

Jeg synes du burde holde dig lidt væk fra denne tråd, da du overhovedet ikke giver noget konstruktivt til den? H
Hvis du kan fremvise et eneste af dine indlæg der har beriget denne tråd, ja så er jeg lutter øre..

Wtf? Det var dog noget nær den mærkeligste sammenligning. Men okay, som din holdning tegner sig i tidligere indlæg, overrasker mig det heller ikke at du ser så sort og hvidt.
Det har sådan set ikke noget at gøre med hvilken holding man har... Der er bare ingen grund til at være så kvalmende blåøjet at tro at sprængninger af solcentre, ingen sammenhæng har med de andre uroligheder der er forgået de sidste par uger..

Khushal
Gæst

« Svar #185: 23 Feb 2008, 19:33 »

Jeg synes folk misforstår og misbruger den så omtalte ytringsfrihed.

Ja! Vi har ret til at bringe de latterlige tegninger. Og ja, for os danskere betyder de intet. Kun spas.
Ja! Det der sker rundt i landet, er forfærdeligt.

Men, for fanden. Fordi man har ret til at ytre sig, er sgu ikke det samme som at man har pligt til det! Selvom jeg har ret til at gå hen til en rocker og fortælle ham, at hans veste er grim, og hans Harley ligner en lille knallert gør jeg det sgu ikke. For jeg VED hvad der sker. Jeg får et par på kassen, og den kunne jeg have foruden, hvis jeg bare havde holdt min kæft.

Men kom, lad og da nu begynde at ytre os om tyskere, amerikanere, franskmænd, asiater, budister, jøder. Vi har jo ret til det. Og det skal vel og mærke være der hvor vi VED at de bliver ophidset. Og nogle her mener jo, at så SKAL vi gøre det.

Jeg bliver sgu sur når folk mener man SKAL ytre sig, fordi man har retten til det. Går der noget i stykker inden i jer, fordi det måske er bedre nogle gange at bruge sin fornuft og tænke sig lidt om?

Jeg tror godt at vi alle kan blive enige om at det er noget konstruktivt.... Så Red Love nu forventer jeg at du er lutter ører....

Khushal
Gæst

« Svar #186: 23 Feb 2008, 19:35 »

Og netop fordi eksempelvis de her tegnere har slået tænkeren til, tegner de profeten med en bombe på hovedet..

Her Red Love er måske en af de grunde til at folk har svært ved at diskutere med dig og dit sort/hvidt syn på verden...

Red love
Gæst

« Svar #187: 23 Feb 2008, 20:24 »

Her Red Love er måske en af de grunde til at folk har svært ved at diskutere med dig og dit sort/hvidt syn på verden...
Det er skam bare indlysende rigtigt at der bliver dræbt utrolig mange uskyldige i Profetens navn, det vil de fleste være klar over.. Om deres syn så er sort, hvidt, eller lilla..

« Seneste Redigering: 23 Feb 2008, 20:27 af Red love » Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010