home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dit seneste køb
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 61 Udprint
Forfatter Emne: Dit seneste køb  (Læst 120958 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Dit seneste køb
« Svar #705: 13 Okt 2008, 00:32 »

Oier Olazabal ..
Villerreal købt i Barcelona..
Han er målmand og et vildt målmandstalent..

alek9000
Manager

« Svar #706: 13 Okt 2008, 00:34 »

Oier Olazabal ..
Villerreal købt i Barcelona..
Han er målmand og et vildt målmandstalent..
Kender ham godt og han bliver ret vild  Peace

Chakana
Manager

« Svar #707: 13 Okt 2008, 00:35 »

Hvad måtte du slippe for ham? ;-)

Arsenal Football Club

BenMusalho
Gæst

« Svar #708: 13 Okt 2008, 00:46 »

Har foretaget et par indkøb her i vinterpausen, 2010/11. Er Brøndby.

Den første jeg købte var Dean Bouzanis, som jeg hentede på en fri transfer. Jeg var ikke helt tilfreds med min 2. målmand, Thomas Tøllefsen Jr., så da jeg så, at Bouzanis kunne hentes på fri transfer, spildte jeg ikke ét sekund. Han er nu sikkert 2. valg, men vil med tiden overtage pladsen fra Stephan Anderson. Bouzanis bliver tit en stjerne i fm, så at få ham til Brøndby er rigtig stort. Er ikke i tvivl om, at han vil blive stor gevinst på længere sigt.

Jeg havde klare forventninger om, at Jonas Troest ville forlade mig i januar, og jeg gik derfor ud og ledte efter en ny midterforsvarer. Efter lidt tids søgen fandt jeg Lloyd Doyley, som havde været trofast midtstopper, i Watford, i flere sæsoner. Han er både hurtig og stærk, samt god i hovedspillet. Han er også utroligt god til, at markere. Han blev én af de dyreste spillere nogensinde købt til Brøndby-trøjen, da jeg hentede ham, for hele 18 mio kroner.

Som den 3. og sidste spiller, til førsteholdet, hentede jeg Håvard Nordtveit i Arsenal. Han kostede hele 14 mio + 50% af næste salg, men det er uden tvivl det hele værd! Han er utrolig stabil, og vil efter et par sæsoner kunne sælges videre for mange penge. Han er god i hovedspillet, tacklingerne og teknikken fejler heller ikke noget. Det eneste han mangler, er speed, men det kommer nok lidt med tiden. Han er trods alt kun 20 år. Og så har han også den meget vigtige egenskab, at han kan bruge mundtøjet. En født leder.

Derudover hentede jeg Gérson samt Neymar, som i første omgang er nede hos reserverne. Neymar blive kaldt Den Nye Ronaldo, og bliver en fantastisk spiller i fremtiden. Gérson hentede jeg for sølle 900.000, og mine talentspejdere giver ham 7 stjerner i potentiale. Det kan kun blive godt!

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #709: 13 Okt 2008, 00:50 »

Hvad måtte du slippe for ham? ;-)

Fri transfer Wink hehe hans kontrakt med Barca udløber d. 30/6 - 08 .. så man byder bare i januar i første sæson hvis ikke de har forlænget indenda.. Gør de normalt ikke ..
Har også oplevet hvor de gjorde .. så ska man typisk slippe mellem 30-50 mio for at få ham..
Men med villarreal fik jeg ham på fri .. Wink

Chakana
Manager

« Svar #710: 13 Okt 2008, 00:52 »

BenMus, jeg er Arsenal anno 2013. Jeg har Bouzanis som 2. keeper og Nordtveit som fast mand på den centrale forsvarsplads, på verdens bedste hold. Så det er bestemt nogle rigtig gode indkøb du har gjort dig! ;-)

EDIT: Nordtveit scorede bl.a. syv mål på tre kampe da jeg erstattede Kolo med ham! Thumbs Up
EDIT2: Gerson og Neymar har jeg også, dog på reserveholdet.. Tunge

Arsenal Football Club

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #711: 13 Okt 2008, 00:53 »

Et andet super køb er Thiago fra Barcelona på fri transfer allerede i starten af spillet .. Han bliver hjernedød på sigt.. Wink

andersvilster
Gæst

« Svar #712: 13 Okt 2008, 18:35 »

Har foretaget et par indkøb her i vinterpausen, 2010/11. Er Brøndby.

Den første jeg købte var Dean Bouzanis, som jeg hentede på en fri transfer. Jeg var ikke helt tilfreds med min 2. målmand, Thomas Tøllefsen Jr., så da jeg så, at Bouzanis kunne hentes på fri transfer, spildte jeg ikke ét sekund. Han er nu sikkert 2. valg, men vil med tiden overtage pladsen fra Stephan Anderson. Bouzanis bliver tit en stjerne i fm, så at få ham til Brøndby er rigtig stort. Er ikke i tvivl om, at han vil blive stor gevinst på længere sigt.

Jeg havde klare forventninger om, at Jonas Troest ville forlade mig i januar, og jeg gik derfor ud og ledte efter en ny midterforsvarer. Efter lidt tids søgen fandt jeg Lloyd Doyley, som havde været trofast midtstopper, i Watford, i flere sæsoner. Han er både hurtig og stærk, samt god i hovedspillet. Han er også utroligt god til, at markere. Han blev én af de dyreste spillere nogensinde købt til Brøndby-trøjen, da jeg hentede ham, for hele 18 mio kroner.

Som den 3. og sidste spiller, til førsteholdet, hentede jeg Håvard Nordtveit i Arsenal. Han kostede hele 14 mio + 50% af næste salg, men det er uden tvivl det hele værd! Han er utrolig stabil, og vil efter et par sæsoner kunne sælges videre for mange penge. Han er god i hovedspillet, tacklingerne og teknikken fejler heller ikke noget. Det eneste han mangler, er speed, men det kommer nok lidt med tiden. Han er trods alt kun 20 år. Og så har han også den meget vigtige egenskab, at han kan bruge mundtøjet. En født leder.

Derudover hentede jeg Gérson samt Neymar, som i første omgang er nede hos reserverne. Neymar blive kaldt Den Nye Ronaldo, og bliver en fantastisk spiller i fremtiden. Gérson hentede jeg for sølle 900.000, og mine talentspejdere giver ham 7 stjerner i potentiale. Det kan kun blive godt!

Må jeg prøve at se et ss af dem?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #713: 13 Okt 2008, 20:55 »

Jeg er igang med et Celtic save lige nu. Der er kun spillet lidt over en fjerdedel af sæsonen, men jeg har allerede lavet mine vinter indkøb.

Kevin Doyle
Kevin Doyle blev min første vintertransfer, og også en temmelig dyr en. 100 millioner måtte jeg slippe for at Reading (?) skulle lade ham gå. Jeg vil ikke gå og hente Arshavin, Stancu, eller noget i den stil, fordi jeg vil heslt bevare realismen i mit save så Doyle er det helt perfekte indkøb. Han har ikke nogle særlige svagheder, han er målfarlig og så er han enda stadig pænt ung. Angrebsduoen fra om med 1. Januar bliver Steven Fletcher - Kevin Doyle, og det ser jeg frem til!

Giles Barnes
Barnes blev det næste, og også det sidste indkøb i denne sæson. Han har jo alt hvad man kna ønkse sig! Han er britisk, ung, hurtig, og har alle de nødvendige færdigheder for en fløjspiller. jeg måtte slippe 60 millioner for at få fat i ham, men han bliver det værd. Jeg tænker på, om jeg måske skla sælge Nakamura. Han er 29 år, på vej ind i 30´erne, mange klubber er intreserede i ham, og jeg har den britiske erstatning klar. Jeg synes da det ville være fornuftigt at få en god slat penge for ham.

19-18!

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #714: 13 Okt 2008, 20:59 »

marvin angulo for 1,5 mio dkk lige efter første sæson med FCM er afsluttet Smiley ser ud til at være en ganske god højre back Rullende Øjne

It's all, part of the plan.

BenMusalho
Gæst

« Svar #715: 13 Okt 2008, 21:00 »

Må jeg prøve at se et ss af dem?
Hvem af dem?

andersvilster
Gæst

« Svar #716: 13 Okt 2008, 21:02 »

Chakana
Manager

« Svar #717: 13 Okt 2008, 21:03 »

makkerskilap@
Han spiller sådan ca. hver anden kamp for mit Arsenal-mandskab, så det er et superkøb!

Arsenal Football Club

BenMusalho
Gæst

« Svar #718: 13 Okt 2008, 21:04 »

allesammen
Ok .. De er oppe lige om lidt. Derudover får du også lige et ss af Acácio, som jeg hentede i sommerens transfervindue!

EDIT:
Acácio
Dean Bouzanis
Gérson
Håvard Nordtveit
Lloyd Doyley
Neymar

Værs'go.. :-)
« Seneste Redigering: 13 Okt 2008, 21:14 af BenMusalho » Logged

andersvilster
Gæst

« Svar #719: 13 Okt 2008, 21:22 »

Ok .. De er oppe lige om lidt. Derudover får du også lige et ss af Acácio, som jeg hentede i sommerens transfervindue!

EDIT:
Acácio
Dean Bouzanis
Gérson
Håvard Nordtveit
Lloyd Doyley
Neymar

Værs'go.. :-)

Herre Jemini, nogle klasse indkøb Thumbs Up har du overvejet en blog om det/dit hold? Peace

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 61 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010