|
Chakana
|
|
Jamen til den pris var det sgu et godt køb, han er da en meget god spiller  Han er fantastisk  haha d: så var jeg vidst ikke så heldig alligevel 8D
Nej egentlig ikke for han skriver med garanti under på en ny kontrakt, men klausulen kan komme ned på 410 mio. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Dennis Rommedahl og Alexander Farnerud på fri transfer til Brøndby i anden sæson! 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Han er fantastisk Nej egentlig ikke for han skriver med garanti under på en ny kontrakt, men klausulen kan komme ned på 410 mio.  Det gjorde han i mitt Arsenal spil 
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Man kan aldrig få for mange Talenter  TT: Gai Assulin til Milan Hvor meget skulle du af med? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
Mit seneste køb er ingen ringere end selveste CESC FABREGAS til kongeklubben. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hvor meget skulle du af med?  Lidt for meget 110 mio kr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Mit seneste køb er ingen ringere end selveste CESC FABREGAS til kongeklubben.  Han spiller allerede i kongeklubben  Pris?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Lidt for meget 110 mio kr  Hvad år?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hvad år? 2008 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebman
|
|
Dennis Rommedahl og Alexander Farnerud på fri transfer til Brøndby i anden sæson!  Super smukt, har kun prøvet Rommedahl i brøndby, men har er sgu super i suppen
|
|
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
740 mio. kr. plus et par klausaler så prisen havner på ca 830 mio. kr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
Fatter egentlig heller ikke jeg gjorde det...men jeg ville bare ha ham. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
740 mio. kr. plus et par klausaler så prisen havner på ca 830 mio. kr.
Du vil ikke fortryde dét, det lover jeg. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
Har for et par dage købt Jari Ilola til AaB for 9.5mio. Han er allerede pengene værd og er et fantastisk bindeled mellem Augu på den defensive og Johan på den offensive. Samtidig er hans pasningsspil eminent og hans langskud dødsfarlige. Efter omkring ti kampe er han allerede en af klubbens absolut vigtigste spillere, hvilket blev illusteret af, at jeg var istand til at rundbarbere Panatinaikos i UEFA-Cuppen 4-1, men efterfølgende spillede jeg mod Vejle(tror jeg) uden ham hvor han var skadet, og tabte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|