home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Milan '7 - Blog stoppet, opsumering. <- Brescia Calcio '24  (Læst 51145 gange)
Zulue
Manager

Sv: '1' Brescia Calcio.
« Svar #15: 13 Feb 2008, 22:26 »

Så lidt.
Men smutter også nu.
Hvornår er næste update?

Senere i aften.. (:

Philli
Landsholdsspiller

Sv: '1' Brescia Calcio.
« Svar #16: 13 Feb 2008, 22:27 »

Okay. Den må jeg læse imorgen, når jeg vågner.  Rullende Øjne

Zulue
Manager

Sv: '2' Brescia Calcio.
« Svar #17: 13 Feb 2008, 23:26 »

10KAMPESSTAUS
Fornuftigt

Brescia har indfriet forventningerne, her blot 10 kampe inde i årets turnering. Holdet fører Serie B, dog med blot et point ned til Lecce og 2 til Chievo.

Inden Serie B gik i gang, skulle Brescia i kvalifikation til den italienske pokalturnering. I første runde mødte de Serie B-holdet Modena, som sikkert blev ekspederet ud 3-1 efter to mål af den nye mand, Stancu og et enkelt af Bazzani.
I næste runde skulle Brescia så møde nedrykningskandidat erne, i Serie B, Grosseto. Det blev overraskende ikke en let sejr, men efter 1-1 i den ordinære, var Brescia helt ude i straffe for at afgøre det til holdets fordel.

Siden sidst:
Bedste spiller: Fabio Bazzani.
Topscorer: Bogdan Stancu.
Flest assist Riccardo Taddei.
Flest røde kort: Alessio Tacchinardi, 2.
Flest gule kort: Francisco Lima, 5.

I den sidste runde ventede et lidt sværere hold end de to foregående. Serie A-holdet Cagliari. Hele kampen var meget lige og uden de store chancer. Igen kunne Brescia afgøre straffesparkskonkur rencen til sin fordel. Man er nu klar til et opgør senere i sæsonen, mod Empoli.

I Serie B er Brescia begyndt at levere. Med 2 sejre i streg har holdet akkurat sneget sig op på førstepladsen. Det er sket via en utrolig målscore. Forsvaret har kun lukket 6 mål ind i de første 10 kampe, og i den anden ende har især Bogdan Stancu været utrolig og scoret hele 22 mål.
Netop Stancu er topscorer i Serie B, med 10 mål i 10 kampe.
Brescia har blot sat point til i 3 kampe. 2 af dem er lidt skuffende blevet tabt, mens den sidste var uafgjort hjemme mod Spezia.
I de 4 næste kampe skal byens hold til Frosione og Modena. Hjemme tager man i mod Ascoli og Chievo.

Philli
Landsholdsspiller

Sv: '3' Brescia Calcio.
« Svar #18: 14 Feb 2008, 10:28 »

Flotte resultater.
Jeg hepper på dig  crazy

Zulue
Manager

Sv: '3' Brescia Calcio.
« Svar #19: 14 Feb 2008, 11:58 »

27 december 2007.
ikke optimalt endnu

Stillingen i Serie B ser således ud, at Brescia ligger nummer 3, efter 20 kampe.
For at komme til oprykning, skal man ende 2’er. Rækkens pt. nummer 2 er Piacenza, som blot har hentet 1 point mere, end Brescia i de første tyve kampe.

På hjemmebane har Brescia været fuldstændig ustylige. Ud af de seneste 5 har man hentet 12 point, og med en stor målscoremargin. Selvom Brescia har scoret rigtig mange mål, har det ikke været mange folk der har scoret. Blot 6 spillere har fundet vej til netmaskerne, ud af 42 mål. Dog har det været på udebane at man har mistet toppen. På 5 kampe har man blot hentet sølle 2 point, hvilket er helt uforståeligt, når man spiller så godt på hjemmebane.

En af grundene til at den kan være gået så dårligt, er at Brescia har været hårdt ramt af skader.
I starten af januar bliver backen Gilberto Martinez klar og kan spille for første gang i sæsonen.
Bazzani, Taddei, Tacchinardi, Lima og Paponi har alle været skadet; nogle i to omgange endda.
Det har betydet en klar svækkelse, men når holdet genoptager træningen i januar er alle mand klar, til at levere oprykningsværdigt.
En del, kan også være at Tacchinardi har fået utrolig mange røde kort. Præcis hvor mange, står i ”Siden Sidst”, men det har betydet, at den mindre gode Jadid skulle ind og præstere.

I Pokalturneringen har Brescia taget hul på første runde, hvor man møder Serie A holdet, Empoli. Den første kamp blev spillet hjemme på Mario Rigamonti, og som det fantastiskte hjemmehold Brescia er, vandt man da også – hattrick af Bogdan Stancu.

Siden sidst:
Bedste spiller: Bogdan Stancu, 7,30.
Topscorer: Bogdan Stancu; 20 i alt.
Flest assist: Davide Pozzani; 6 i alt.
Røde kort: Tacchinardi; 6 i alt.
Gule kort: Francisco Lima; 10 i alt.

STILLINGEN

I den næste kamp skal Brescia til rækkens top og i mod Bari. Det bliver et opgør, som vil betyde rigtig meget for Serie B. Hvis Bari vinder, vil de have udbygget et meget stort forspring, men hvis Brescia kan bryde forbandelsen på udebane, er rækken mere lige end sjældent set.

Desuden skal vi følge, hvordan at Brescia klarer udebanekampen i Empoli og om de avancerer til 2. runde i pokalturneringen.

JimmyGP
Manager

Sv: '4' Brescia Calcio.
« Svar #20: 14 Feb 2008, 12:10 »

Stancu er da i hopla og nøøj hvor er det tæt i toppen.. håber du klarer skærerne og kommer tilbage i Serie A.. KIU.. god blog du har gang i her..

- Veni, vidi, vici -

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #21: 14 Feb 2008, 12:14 »

Ja det er meget tæt i toppen.
Stancu, FTW!!!
Ham Tacchinardi der, han får sgu nogle badebilletter.
Jeg tror du kan slå både Bari og Empoli.

Zulue
Manager

« Svar #22: 14 Feb 2008, 12:22 »

Stancu er da i hopla og nøøj hvor er det tæt i toppen.. håber du klarer skærerne og kommer tilbage i Serie A.. KIU.. god blog du har gang i her..

Ja, han er helt vild. Håber jeg kan holde på ham, bare i januarvinduet! .. Opstemt
Tak Jimmy! (:
Ja det er meget tæt i toppen.
Stancu, FTW!!!
Ham Tacchinardi der, han får sgu nogle badebilletter.
Jeg tror du kan slå både Bari og Empoli.

Tak igen Philli. Det er netop tæt i toppen og jeg er helt optaget af dette spil! Tacchinardi er en værre en, men tror jeg har fået ham under kontrol.. Smiley
Tak for støtten! (:

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #23: 14 Feb 2008, 12:23 »

Det var da så lidt.
Hvornår kommer næste update?

-Benja-
Gæst

« Svar #24: 14 Feb 2008, 12:24 »

Stancu har virkelig slået igennem, du må give ham Tacchinardi nogle bøder, ellers bliver han ved Smiley
Håber du rykker op. Thumbs Up

Zulue
Manager

« Svar #25: 14 Feb 2008, 12:27 »

Det var da så lidt.
Hvornår kommer næste update?

Jeg er ked af det, men jeg skal på arbejde fra klokken 1 til halv 6. Derefter skal jeg ud til nogle bekendte, hvor jeg skal være resten af aftenen. Jeg kommer nok hjem omkring midnat, men da jeg har ferie kan jeg nok levere en update alligevel.
Stancu har virkelig slået igennem, du må give ham Tacchinardi nogle bøder, ellers bliver han ved Smiley
Håber du rykker op. Thumbs Up

Ja - og ja det gør jeg også.
Håber jeg også, tak! Smiley

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #26: 14 Feb 2008, 12:30 »

Ja okay, den update læser jeg så først imorgen.  Smiley

Zulue
Manager

« Svar #27: 14 Feb 2008, 23:53 »

Jeg var for tidligt oppe i morges til at kunne holde mig vågen nu..
Update bliver først i morgen, håber i kan lide det..

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #28: 15 Feb 2008, 14:22 »

Update Update Update  crazy crazy

JimmyGP
Manager

« Svar #29: 15 Feb 2008, 14:28 »

Det ser jeg frem til..

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010