home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvorlangt kan man komme i fm 08?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Hvorlangt kan man komme i fm 08?  (Læst 4860 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: Hvorlangt kan man komme i fm 08?
« Svar #30: 14 Feb 2008, 14:09 »

Jeg fik vist også rundet 2059/60 i FM07 Smiley

Vildt.. Smiley Smid da gerne SS og sådan lidt og hvilke hold har du været igennem tiderne?

Ang. save cleaner, så ved jeg sgu ikke lige helt hvor det kan hentes. Jeg havde det engang, men så fik jeg ny computer og glemte at gemme det. Så lavede jeg en tråd herinde (den findes helt sikkert stadigvæk, bare søg) om det og så fandt Rosso eller en eller anden linket til mig. Men der er flere links i trådene, så i skal nok downloader et par gange før i finder det rigtige. Og jeg er ikke engang sikker på save cleaner virker til jeres 08-version, men der bliver sikkert lavet et, før eller siden Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #31: 14 Feb 2008, 14:15 »

Savegame cleaneren fra 2005, der virkede til 07 også, virker ikke til FM08, og alt pt. ser ud til at der heller ikke kommer nogen, desværre.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 14 Feb 2008, 14:18 »

Der er også lavet en 2006, hvis det kan gøre nogen forskel?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #33: 14 Feb 2008, 14:23 »

Der er også lavet en 2006, hvis det kan gøre nogen forskel?

Gør det ikke. Den har jeg også forsøgt Wink

Har endda skrevet en email, til ham der lavede dem, men han har tydeligvis ikke den email mere, eller også gider han bare ikke svare Skuffet

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #34: 14 Feb 2008, 14:31 »

Vildt.. Smiley Smid da gerne SS og sådan lidt og hvilke hold har du været igennem tiderne?

Gør jeg når jeg kommer hjem, hvis jeg husker det.

Jeg var i følgende klubber/lande, hvis jeg husker ret:

Arsenal -> Celtic -> FC Barcelona -> Milan -> Derby -> Mattersburg -> Bordeaux -> Dortmund -> Danmark -> Mexico -> Wolves

Jeg mistede dog lidt over ½ sæson, da jeg uden at gemme spillet forlod hjemmet, og kom hjem til at computeren havde installeret automatiske opdateringer, og derefter genstartet. Så gik jeg over til FM08 Wink

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 14 Feb 2008, 14:51 »

Surt.. Jeg mistede så 5 sæsoner fordi jeg formaterede min computer var overbevidst om jeg havde smidt filerne over på min USB, men nej.. Skuffet Så der var jo ikke andet og gøre, end at spille dem om igen. Til at starte med troede jeg det var 20 sæsoner som jeg havde mistet, heldigvis var det ''kun'' 5.. Smiley

Jeg begyndte at spille på det her save lidt efter spillet var udkommet. Men hvis du er begyndt at spille 08 for et stykke tid siden, har du sgu spillet enormt meget på det save. Har du overhovedet spillet på andre end det, for så har du sgu spillet meget hvis du har haft tid til det Shockeret

R.I.P.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36: 14 Feb 2008, 14:54 »

5 sæsoner er alligevel en del at miste...

Hm, måske du misforstår mig.. Jeg nåede så langt i FM07. Jeg har først fået FM08 for en måneds tid siden, og begyndte først at spille det da jeg mistede en ½ sæson i mit FM07 save. Smiley

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 14 Feb 2008, 14:58 »

Ja, det er rigtig meget.. Men når jeg først troede det var 20, så var 5 jo ingenting.. Hehe Smiley

Nårh.. Ja okay.. Smiley Men har du spillet på andre save end det i 07-versionen? For det her er mit eneste save, faktisk det første nogensinde i 07 og har slet ikke haft tid til andre.. Og vi er jo nået lige langt stortset..

Hvem var i Premier League hos dig, går næsten ud fra Wolves lå i Premier League eller hvordan? Kunne da være rigtig sjovt at se SS fra den engelske liga hvis du har tid og lyst når du kommer hjem Smiley

R.I.P.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #38: 14 Feb 2008, 15:27 »

Ork ja, havde i hvert fald en 3-4 andre spil, men dem blev der naturligvis ikke spillet så meget på som mit store spil.

Wolves var faktisk i Championship, men det samme var hold som Liverpool og Man Utd. Aston Villa var i League 1 og Fulham i League 2. Premier League blev vendt op og ned allerede efter 10-15 sæsoner, hvor hold som Millwall, Preston, Leeds og Derby var dominerende i mange år.

Som kuriosum kan det nævnes at Stafford Rangers, som starter i Conference N/S, vandt det engelske mesterskab omkring år 2054 mener jeg.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010