home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 796 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Heart Of Midlothian
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En ny sæson står før døren. Det blev til en 2.plads for Hearts i sidste sæson. Kan de gøre det bedre i den nye sæson  (Afstemning slut: 26 Mar 2006, 21:11)
Ja de tager guldet.
- 0 (0%)
De må nøjes med sølv
- 0 (0%)
De får lidt skuffende bronze
- 0 (0%)
Hearts flopper og ender uden for top 3.
- 0 (0%)
Ha optimister. De rykker ned
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 0

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Heart Of Midlothian  (Læst 30481 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Heart Of Midlothian
« Svar #120: 27 Mar 2006, 14:21 »

Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder SLEMME DONTHOMAS!!!!  ticked off ticked off Start MEGET snart en ny blog!

Dusty78DK
Manager

« Svar #121: 27 Mar 2006, 14:24 »

Jeg kan godt forstå dig, men hey, hvorfor stoppe spillet? Kunne det ikke være fedt at sige op i Hearts og så kigge efter nye jobs? Karierespil plejer at være de mest spændende.  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #122: 27 Mar 2006, 14:27 »

Jeg kan godt forstå dig, men hey, hvorfor stoppe spillet? Kunne det ikke være fedt at sige op i Hearts og så kigge efter nye jobs? Karierespil plejer at være de mest spændende. Thumbs Up

Ja den mulighed havde jeg ikke helt tænkt på.. det ville jeg lige tage til overvejning. Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #123: 27 Mar 2006, 14:29 »

Ja den mulighed havde jeg ikke helt tænkt på.. det ville jeg lige tage til overvejning. Smiley

Hey, godt at kunne hjælpe!  Thumbs Up

Du ved: Sig op og vent så en hel eller en halv sæson og se om der sker noget ... i mit Genoaspil blev Alex Ferguson fyret i marts måned og jeg havde sådan lyst til at søge ...  Opstemt

Jeg foreslår det kun fordi det kunne være en anderledes og cool måde at køre blog'gen videre på - og kariærespil er mere spændende at følge med i end nogen, der løber over to eller tre sæsonner i den samme klub og så færdig.  Smiley
« Seneste Redigering: 27 Mar 2006, 14:31 af Dusty78DK » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #124: 27 Mar 2006, 14:36 »

Så godt da. Prøver at køre bloggen videre.

Lørdag d.4 Aug. En svær udebane kamp venter imod de skotske mester. Vi skal forsøge at komme igen efter vores noget elendige indsats mod Dunfermline. Og der er vel ikke noget bedre sted at komme i gang med den nye sæson med en sejre ude over Rangers. GAME ON

Rangers - Hearts
3 - 0

Efter dette nederlag har jeg meddelt Hearts at jeg siger op: Mere følger hvis der er en ny klub der ville have mig Smiley                                                                                   

Metsu1
Manager

« Svar #125: 27 Mar 2006, 14:38 »

Jeg foreslår det kun fordi det kunne være en anderledes og cool måde at køre blog'gen videre på - og kariærespil er mere spændende at følge med i end nogen, der løber over to eller tre sæsonner i den samme klub og så færdig. Smiley

Siger ham, der droppede hans karrierespil i Brasilien  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #126: 27 Mar 2006, 14:39 »

Så godt da. Prøver at køre bloggen videre.

Lørdag d.4 Aug. En svær udebane kamp venter imod de skotske mester. Vi skal forsøge at komme igen efter vores noget elendige indsats mod Dunfermline. Og der er vel ikke noget bedre sted at komme i gang med den nye sæson med en sejre ude over Rangers. GAME ON

Rangers - Hearts
3 - 0

Efter dette nederlag har jeg meddelt Hearts at jeg siger op: Mere følger hvis der er en ny klub der ville have mig Smiley                                                                                   

Yes! Må vi få et SS af dine manager-tal?  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #127: 27 Mar 2006, 14:41 »

Siger ham, der droppede hans karrierespil i Brasilien  Thumbs Up

Hæ - ja, man har et standpunkt til man tager et nyt ...  funny

Nej, seriøst, jeg gad ikke fortsætte mit spil fordi jeg ikke kunne komme til en anden klub selv om jeg havde 20 i stort set alle managerstats. De valgte Viggo Jensen som dansk landstræner frem for mig ... hvilket MÅ være et fejl i spillet ...  funny

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #128: 27 Mar 2006, 14:46 »

Yes! Må vi få et SS af dine manager-tal? Smiley

Ja det må I da.

Mine manager-tal ser sådan her ud:

Dusty78DK
Manager

« Svar #129: 27 Mar 2006, 14:48 »

Interessant ... jeg vil tro du vil kunne få job i en mindre PL klub eller nogen fra The Championship.  Smiley

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #130: 27 Mar 2006, 14:49 »

man må sige at du har store ambitioner  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

hehe Thumbs Up
« Seneste Redigering: 27 Mar 2006, 14:59 af Mudski » Logged

Barcelona

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #131: 27 Mar 2006, 14:57 »

Jeg er glad for at se din optimisme Dusty78DK.

Men tror ikke jeg kan få sådan et jo i en mindre Klub i PL i england.. men nu får vi.. Er gået på ferie mens jeg søger nyt job og så må vi se hvad der sker.

Metsu1
Manager

« Svar #132: 27 Mar 2006, 15:01 »

Hvordan får man sine ambitioner op??

Det hjælper ikke noget at sige man vil have et job i en større klub (man risikerer kun at blive fyret  Wink ) Det hjælper heller ikke at man sige man vil have stjernespillere til sin klub, jeg synes selv jeg er meget ambitiøs  Thumbs Up

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #133: 27 Mar 2006, 15:03 »

Det hjælper ikke noget at sige man vil have et job i en større klub (man risikerer kun at blive fyret  Wink ) Det hjælper heller ikke at man sige man vil have stjernespillere til sin klub, jeg synes selv jeg er meget ambitiøs  Thumbs Up

ved det faktisk ikk, desværre. det kan være nogen af de mere erfarende spillede kan fortælle oz det.
men det kunne vel ha noget med ens udtalelser til pressen at gøre. der er det med at tro på sig selv..

Barcelona

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #134: 27 Mar 2006, 15:07 »

ved det faktisk ikk, desværre. det kan være nogen af de mere erfarende spillede kan fortælle oz det.
men det kunne vel ha noget med ens udtalelser til pressen at gøre. der er det med at tro på sig selv..

Ja jeg har heller ikke selv helt styr på det.. men tror Mudski har haft i noget der..

Nå Silkeborg har tilbudt mig jobbet som træner for dem. De ligger sidst i SAS ligaen efter 4 kampe som har budt på 4 nederlag. skal jeg tage dette job?Huh

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010