home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Heart Of Midlothian
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En ny sæson står før døren. Det blev til en 2.plads for Hearts i sidste sæson. Kan de gøre det bedre i den nye sæson  (Afstemning slut: 26 Mar 2006, 21:11)
Ja de tager guldet.
- 0 (0%)
De må nøjes med sølv
- 0 (0%)
De får lidt skuffende bronze
- 0 (0%)
Hearts flopper og ender uden for top 3.
- 0 (0%)
Ha optimister. De rykker ned
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 0

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Heart Of Midlothian  (Læst 30562 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Heart Of Midlothian
« Svar #75: 21 Mar 2006, 21:29 »

Grejt blog. ;-)
Tid er ikke noget, som jeg ejer meget af i denne tid, men jeg følger da med i denne blog så tit som jeg kan. Keep it up, donthomas

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #76: 21 Mar 2006, 22:05 »

Grejt blog. ;-)
Tid er ikke noget, som jeg ejer meget af i denne tid, men jeg følger da med i denne blog så tit som jeg kan. Keep it up, donthomas

Jamen det er da rart at høre at jeg kan stjæle lidt af din spare somme tid med min blog  funny funny

Ja jeg regner med at forsætte det gode arbejde Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #77: 21 Mar 2006, 22:12 »

Har heller ikke vild meget tid, men følger altid med i en håndfuld af de bedste blogs på siden - inklusive din.  Thumbs Up

Jeg er helt sikker på du ender som nummer 2 - mindst!  Hævet Øjenbryn

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #78: 21 Mar 2006, 22:18 »

Takker pænt. Smiley

Du kan også tro at der bliver arbejdet hårdt på at blive mindst nr2 i denne sæson. Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #79: 22 Mar 2006, 19:12 »

En ny opdate er klar fra Skotland

Lørdag d.5 Aug. Så er det tid til kamp i ligaen igen. Det er Motherwell der kommer på besøg. Vi skal forsøg at rejse os efter den noget uheldige start vi fik på sæson sidste weekend.  Med andre ord skal vi vinde i dag for at vi skal sættes os selv for langt tilbage inden sæson rigtig kommer i gang. GAME ON

Hearts - Motherwell
4 - 1

1-0 MÅL Vincent Pèricard (4)
2-0 MÅL Michael Chopra (12)
3-0 MÅL Christoffer Karlsson (32)
3-1 MÅL Jim Hamilton (45)
4-1 MÅL Matt Jansen (49)
Kampens spiller: Jonatan Berg (Hearts)

Sådan så kom vi i gang. En rigtig fin sejer og ikke mindst meget vigtig sejer. Vi kom hurtigt foran og der fra sad vi på kampen. Vi lukker heldigvis kampen igen efter de kommer på 3-1 hurtigt også var der ikke mere i den kamp. Og dejligt at se mine angriber fik scoret. Nu skal vipbare forsætte også må vi se hvor langt det rækker.

Torsdag d.10 Aug. Så står den første internationale kamp for døren. Vi har taget den lange vej til Kroatien for at spille i mod NK Inter. Regner strækt med at vi får et fint udgangs punkt til retur kampen så vi kan afgøre sagen i Skotland. GAME ON

NK Inter - Hearts
2 - 0

1-0 MÅL Tomislav Maric (38)
2-0 MÅL Dalibor Jukic (53)
Kampens spiller: Alen Dado (NK Inter)

Ja det var nok det værste resultat vi kunne tage hjem med. Der var bare ikke godt nok. Vi brænder alt for meget og vi må nok vinke farvel til UEFA Cuppen inden den er begyndt. Der mangler stadig en kamp men der skal scores på de chancer vi får ellers er det selv sagt slut. Jeg forstår heller ikke hvordan deres målmand ikke bliver kampens spiller. Han tog alt hvad vi smed på ham. Nå men tilbage til Skotland og en ny kamp.

Søndag d.13 Aug. Sæsons første stor opgør mod de forsvarende mester Celtic skal spilles. Kampen er meget vigtig for begge hold da de kun har 3 point efter 2 kampe. Det bliver en meget svær kamp ude men vi har vundet over Celtic før dog ikke på Celtic Park men vi har også kun forsøgt en gang før. Vi skal rejse os igen efter midt uge kampen hvor vi ikke fik scoret et mål og vi brændte mange chancer og vi kan ikke regen med lige så mange i den her kamp. Vi skal score når vi får chancen i dag. GAME ON

Celtic - Hearts
1 - 1

1-0 MÅL Craig Beattie (38)
1-1 MÅL Bruno Aguiar (70) (Straffe)
1-1 Rødtkort: Gary Caldwell (70) (Celtic)
Kampens spiller: Bruno Aguiar (Hearts)

Tilfreds? Både ja og nej. Inden kampen ville jeg godt have været tilfreds med 1 point. Og det kan godt ske at Celtic havde flest skud på mål men de havde ikke to fri løber. Den ene gang kom vi af sted med to mand alene mod mål men den formår vi alligevel at brænde. Heldigvis får vi scoret på straffe og reder det ene point. Kan tilføjde at vi spillede rigtig skidt i første halvleg men det blev noget bedre i anden halvleg. Der skete ikke mere efter vi fik udlignet.

Lørdag d.19 Aug. Ude kamp mod rækkens nr3 Inverness CT. Inverness har fået en god start på sæson med 7 point i 3 kampe. Jeg skal bruge alle pointe i dag og det regner jeg også med jeg får. Men det bliver ikke nemt. Inverness så god defensivt og giver ikke mange chancer væk. Så optakten må lyde på at vi skal score på hvores chancer hvilket vi har haft lidt problemer med har i starten. Håber ikke det bliver et problem i dag. GAME ON

Inverness CT - Hearts
0 - 2

0-1 MÅL Christian Keller (Straffe 4)
0-2 MÅL Julien Brellier (50)
0-1 Rødtkort: Grant Munro (40) (Inverness)
Kampens spiller: Ibrahim Tall (Hearts)

Jo vi vinder men vi spiller ikke så godt som jeg godt kunne tænke mig. Eller mine angriber spiller ikke så godt. For chancer får vi nok af men vi får dem bare ikke banket ind. Vi får da også lidt hjælp da dommeren viser Munro ud efter 4 min dog ganske korrekt da han var sidste mand. Så en fortjent sejre da Inverness ikke rigtig kunne byde med noget.

Torsdag d.24 Aug. Der er lodtrækning til 3. Runde i den lille pokal turningen den såkaldte CIS Cup. Vi trækker Falkrik hjemme på Tynecastle så der er gode muligheder for at komme videre. Kampen skal spilles Onsdag d.20 September.
Samme dag venter retur kampen mod NK Inter i UEFA Cuppen. Vi er bagud med 0-2 fra den første kamp. Så der er ikke så meget at komme efter. Vi skal vinde med plus 3 mål eller 4 mål. Alt efter  hvor mange mål NK Inter måtte få lavet. GAME On

Hearts - NK Inter
3 - 2
Samlet 3 - 4

1-0 MÅL Vincent Pèricard (36)
2-0 MÅL Øyvind Hoås (41)
3-0 MÅL Vincent Pèricard (45)
3-1 MÅL Hrvoje Kovac (74)
3-2 MÅL Josip Barisic (90)
Kampens spiller: Vincent Pèricard (Hearts)

Ja så må vi vinke farvel til UEFA Cuppen. En stor skuffeles må jeg sige. Vi smider det nok væk i den første kamp. Men det undskylder ikke at vi smider en sikker 3-0 føring overstyr i dag. Det eneste jeg kan glæde mig over i denne kamp er at mine angriber fik scoret. Så kan det være at vi kan få et godt ryk op i den hjemlige liga da vi nu ikke skal koncenter os om Europa mere.

Søndag d.27 Aug. Hjemmebane kamp mod ny op rykkede Hamilton. Der kan ikke være nogen tvivl om at vi skal vinde i dag. Hamilton har kun fået 1 point i de første 4 kampe men de står godt defensiv. Så vi skal være tålmodige og for alt i verden ikke komme bagud. Men hvis vi spiller ligesom de første 74 min imod NK Inter så bliver der heller ingen problemer med at vinde i dag. GAME ON

Hearts - Hamilton
2 - 2

1-0 MÅL Bruno Aguiar (23)
1-1 MÅL Ian Harty (27)
1-2 MÅL Ian Harty (49)
2-2 MÅL Michael Chopra (Straffe 93)
Kampens spiller: Ian Harty (Hamilton)

Ja det samme problem som det har været i for mange kampe allerede. Vi kan ikke score på vores chancer. Så score de lige to hurtige inden pausen. Det ser længe udtil at vi ikke skal have point ud af kampen da dommeren for barmer sig over os og dommer straffe dybt inde i overtiden. Men det var fortjent vi fik point ud af det. Det er bare slet ikke godt nok hvis man ville være emd helt fremme i toppen som er planen. Vi skal blive bedre oppe foran.

Torsdag d.31 Aug. Det er den sidste dag transfer vinduet har åbent. Der blev handlet lige til det sidste. Først var Anders Due tæt på et skifte men vi havde ikke penge på det tidspunkt så han tog til Grækenland. Så fik vi solgt Bruno Aguair til PAOK for 9 mio. Ind fik vi købt det norske talent  Trond Olsen. En meget spændene venster wing som jeg ser frem til kan hjælpe os frem til flere chancer og mål.

Fredag d.1 Sep. Ligaen offentliggøre August  måneds kåringer.
August måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Andrew Considine (Aberdeen)   
August måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: James McEveley (Rangers)
August måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Alex McLeish (Rangers)

Samme dag kan klubben offentlig gøre et overskud for August måned på 4,26 mio og et samlet overskud på  16,47 mio.       

Sådan ser stilligen i ligaen ud efter 5 spillede kampe og Rangers er ved at stikke lidt af efter en super start for dem. Men de skal nu nok blive hentet Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #80: 22 Mar 2006, 19:14 »

Ahhh synd du røg ud af UEFA cuppen så tidligt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Don AA
Manager

« Svar #81: 22 Mar 2006, 19:31 »

ok start det ser meget tæt ud kun lige Rangers som har fået fuldt hus men der er jo også kun spillet 5 kampe så dem skal du nok hente  Thumbs Up Thumbs Up
Synd med Uefa cuppen det så ellers god ud efter 45 min i returkampen men så må du jo bare bruge kræfterne på ligaen nu

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #82: 22 Mar 2006, 20:22 »

Ahhh synd du røg ud af UEFA cuppen så tidligt.

Synd med Uefa cuppen det så ellers god ud efter 45 min i returkampen men så må du jo bare bruge kræfterne på ligaen nu

Ja det var sku træls. Var ikke lige med regnet at jeg skulle ryge ud så tidligt.

Men kan fortælle at NK Inter ikke er så dårlige da de vandt den første kamp i næste runde hjemme mod Liverpool med 1-0. Så de er ikke så dårlige Shockeret

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #83: 22 Mar 2006, 21:53 »

Så er der en ny opdate klar fra Skotland.

Søndag d.10 Sep. En svær udebane kamp venter mod Hibernian. Det er ikke lykkes at vinde over Hibernian i min tid hos Hearts. Det er blevet til 2point ud af 9 mulige. Der har lige været landskamps runde så mine spiller er helt friske da jeg ikke lige vælter rundt i landsholds spiller. Men vi skulle gerne vinde i dag for at følge med  i toppen af ligaen. GAME ON

Hibernian - Hearts
1 - 1

0-1 MÅL Matt Jansen (24)
1-1 MÅL Miika Koppinen (60)
Kampens spiller: Zander Diamond (Hearts)

Ja det var ikke et godt resultat. Det kan vi ikke bruge til noget. Er meget skuffet efter denne kamp for igen kommer vi frem til mange chancer og igen formår vi at brænde mange chancer. Dog får vi fejlagtigt et mål under kendt for offside som bestem ikke var der. De skulle slet ikke have haft scoret da de får målet efter et dumt hjørnespark. McNaughton er helt alene da han vælger at sparken den ud til hjørne som de siger pænt tak for også score de. Er slet ikke tilfreds. Nu skal vi sku tage os sammen og spille godt og få vundet nogen kampe.

Søndag d.17 Sep. Så er det tid til at vise hvad vi er lavet af. Topholdet Rangers kommer på besøg. En kamp vi ikke kan tåle at tabe hvis vi ville være med i mesterskabs kampen. På den anden side spiller vi godt når holdene spiller fodbold og ikke graver sig ned foran ejet mål. Rangers har vundet 6 kampe af 6 mulig i denne sæson så det er tid til at tabe nu. Tror vi slår Rangers i dag. GAME ON

Hearts - Rangers
4 - 1

1-0 MÅL Matt Jansen (2)
2-0 MÅL Zander Diamond (19)
2-1 MÅL Souleymane Youla (43)
3-1 MÅL Trond Olsen (56)
4-1 MÅL Matt Jansen (65)
Kampens spiller: Trond Olsen (Hearts)

Hvad kan jeg sige. En super kamp over hele linjen. Simpelhent klasse. Rangers fik aldrig et ben til jorden og kunne have tabt med mindst to mål mere men dommeren syntes ligesom at der var offside ved to mål. Det var der dog ikke. Men nu vandt vi hvilket vi skulle og gav til med Rangers deres første nederlag i den hjemlige sæson. Sådan. Nu skal vi bare holde ved.

Onsdag d.20 Sep. Så er det tid til den første kamp i CIS Cuppen i denne sæson. Vi møder på hjemme bane Falkirk. Vælger nok at spare et par spiller da det jo kun er den lille pokal. Men forventer at gå videre af lige vel. Det skal vi have bredde nok til. GAME ON

Hearts - Falkirk
0 - 0
1 - 0 efter 120 min

1-0 MÅL Michael Chopra (105)
Kampens spiller: Pascal Ojigwe (Falkirk)

Ja jeg troede bestem vi var godt på vej til straffesparks konkurrence og der med et højt sandsynligt farvel til CIS Cuppen. Men med en fatal fejl aflevering af Falkirk udnyttede Chopra perfekt også stod det 1-0. Igen havde vi mange chancer for at score flere ind det ene mål det kunne blive til. Så det skal vi stadig blive bedre til at score.

Torsdag d. 21 Sep. Der er lodtrækning til kvartfinalen i CIS Cuppen. Vi får fordel af hjemmebane i Kvartfinalen mod Aberdeen. En spændene kamp men igen med gode muligheder for at gå videre. Kampen skal spilles onsdag d.8 November

Lørdag d.23 Sep. Kamp i ligaen. Denne kamp forgår på ude bane mod Dundee Utd. Dundee Utd har ikke fået en god start på sæson og ligger nr10. Jeg frygter lidt at vi godt kunne finde på at sætte point til i denne kamp da Dundee Utd nok ikke kommer langt frem på banen. Så vi skal bevise at vi kan spille mod de hold også vinde i dag og forsætte den gode stime uden nederlag. GAME ON

Dundee Utd - Hearts
0 - 2

0-1 MÅL Øyvind Hoås (39)
0-1 MÅL Øyvind Hoås (57)
Kampens spiller: Zander Diamond (Hearts)

En rigtig god kamp og et meget vigtig resultat. Skønt at få min top angriber Hoås i gang med mål scoringen. Vi sad på kampen og lod ikke Dundee Utd få mange chancer så alt i alt en fortjent sejer. Så nu kan jeg kun spørge: Er vi gang? Jeg ved det ikke, har jeg troede et par gange før her i denne sæson. Jeg ser med forsigtig optimise på fremtiden.

Lørdag d.30 Sep. Hjemme kamp mod Dunfermline som ligger nr11 i ligaen.. Nu kan vi formalvor vise om vi er med eller ej. Kan vi spille godt og vinde to kampe i træk mod et hold som ligger i bunden af ligaen. Det skulle vi jo meget gerne kunne og som vi spiller lige nu ser det godt ud med henblik på 3 point i dag. GAME ON

Hearts - Dunfermline
1 - 1

1-0 MÅL Vincent Pèricard (22)
1-1 MÅL Ædel Tveraaen (72)
1-0 Rui Almeida Monteiro (brænder straffe 57)

Ja så er vi lige med et tilbage som det hold der ikke kan score. Nej det er ringe. Vi brænder og brænder også vutip så score de til 1-1. Nej det er for ringe. Sådan kampe her skal bare vindes og det bliver de ikke. Ved ikke hvad der skal gøres anderledes for vi kommer jo frem til chancerne så det er vel bare noget skude træning der skal til. Det er her holder bare ikke. Nej det er træls.

Søndag d.1 Okt. Ligaen offentliggøre September måneds kåringer.
September måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Zander Diamond (Hearts) 
September måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Eddie Stanford (Hibernian)
September måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Thomas Westergaard (Hearts)

Samme dag kan klubben offentlig gøre et under skud for September måned på 3,09 mio og et samlet overskud på 12,14 mio. Ja jeg er meget overrasket over at blive måneds manager for September men vi tabte ikke en kamp og vandt en meget flot kamp over Rangers men vi spiller bare for meget uafgjort. Det skal vi prøve at forbedre.

Her er et SS af stilligen som den ser ud efter 9 kampe:

Dusty78DK
Manager

« Svar #84: 22 Mar 2006, 22:59 »

Sæsonnen ser ikke ud til at starte optimalt med tidligt UEFA exit samt at du ikke er helt med fremme i ligaen endnu. Men jeg tror det kommer! Har du overvejet at finindstille din taktik? Jeg har læst et sted at når man har spillet den samme taktik et stykke tid vil AI "regne den ud".

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #85: 22 Mar 2006, 23:06 »

Sæsonnen ser ikke ud til at starte optimalt med tidligt UEFA exit samt at du ikke er helt med fremme i ligaen endnu. Men jeg tror det kommer! Har du overvejet at finindstille din taktik? Jeg har læst et sted at når man har spillet den samme taktik et stykke tid vil AI "regne den ud".

Ja det har været lidt op og ned men taber jo ikke rigtig nogen kampe lige pt. Men nej jeg har ikke overvejet at ændre i min taktik. tror på at jeg har den rigtig taktik for kommer frem til chancerne. men mangler bare lige ham der banker dem ind og er kold foran målet.  Ubeslutsom
Så jeg har stor tålmodighed med min taktik. Smiley
Så jeg skal nok komme helt med frem i toppen af ligaen. Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #86: 22 Mar 2006, 23:21 »

Men tak for foreslaget Dusty78DK. Thumbs Up

Kan godt afsløre at det har ændret sig til det bedre nu men det kan du læse i min opdate imorgen Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #87: 23 Mar 2006, 00:02 »

Men tak for foreslaget Dusty78DK. Thumbs Up

Kan godt afsløre at det har ændret sig til det bedre nu men det kan du læse i min opdate imorgen Thumbs Up

Yes! Glæder mig allerede!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #88: 23 Mar 2006, 18:36 »

Så er der på ny nyt fra Skotland

Lørdag d.14 Okt. Så er det tid til kamp igen efter en ny landskamps pause. Vi starter op med en ude kamp mod Falkirk som vi slog ud af CIS Cuppen efter 120 min`s fodbold. Så det bliver en ny sværd kamp vi står over for i dag. Dog håber jeg at min skideballe som jeg gav holdet efter 1-1 kampen mod Dunfermline har hjulpet dem til at for stå at vi skal score på vores chancer. GAME ON

Falkirk - Hearts
0 - 2

0-1 MÅL Vincent Pèricard (62)
0-2 MÅL Konstantinos Samaras (straffe 69)
0-0 Rødt kort Vinh Long Willemin (41)
Kampens spiller: Jonatan Berg (Hearts)

Ja så vandt vi igen en kamp som vi skal vinde. Ved ikke hvad jeg syntes om den her kamp. Første halvleg sidder de på men det ændre sig selvfølgelig da de bliver en mand mindre og der fra sidder vi på kampen og vinder der efter også fortjent. Så mine spiller fik afvide at de skulle spille sådan her hver gang. Så må vi se om det hjælper med at vinde over de her bundhold. Men jeg skal jo heller ikke klage for meget. Vi har jo ikke tabt i 10 liga kampe i træk.

Lørdag d.21 Okt. Så er det tid til en meget vigtig liga kamp hjemme mod Aberdeen som ligger nr 5 kun 5 point efter os. Vi ligger nr3. Så en meget vigtig kamp som vi skal vinde for at holde trit med Rangers og for at ligge afstand til Aberdeen. Vi er som sagt ubesjert i 10 kampe i træk og den stime skulle vi gerne holde ved med. Og helts med en sejer i dag. GAME ON

Hearts - Aberdeen
5 - 2

1-0 MÅL Michael Chopra (16)
2-0 MÅL Vincent Pèricard (18)
2-1 MÅL Barry Nicholson (68)
2-1 Konstantinos Samaras (brænder straffe 74)
2-2 MÅL Chris Maguire (80)
3-2 MÅL Vincent Pèricard (86)
4-2 MÅL Christoffer Karlsson (89)
5-2 MÅL Vincent Pèricard (91)

Ja det ser rigtig godt ud i det meste af kampen. Så får de scoret og vi bliver nervøse og spillet forkramper lidt også brænder vi tilmed et straffespark. De får udlignet med 10 min igen og jeg er sikker på at det ender sådan. Men hvad går man når nøden er størst. Man skader deres målmand Djævel efter de har brugt alle deres udskiftninger. Det fik vi udnyttet til at score 3 mål og afgøre kampen. Det var fortjent at vi vandt men træls og noget for dårligt at vi smider en 2-0 føring overstyr også sidder vi lidt i held da deres målmand bliver skadet. Og lidt selvtillid til mine angriber. Især Vincent Pèricard burde have fået lidt selvtillid efter et hattrick.

Søndag d.29 Okt. Nu skal vi for alvor vise hvad vi er alvet af. En ude kamp mod Motherwell. Den skal vi vinde. Motherwell ligger nr.4. Vi ligger nr3 3 point foran. Vi er selv 3 point efter Celtic. Vi vinder vi fælger vi med de top hold taber vi sætter vi til i forhold til dem og lader Motherwell komme à point med os. Syntes jeg vi skal prøve at undgå. En meget vigtig kamp på et meget vigtig tidspunkt på sæson. GAME ON

Motherwell - Hearts
0 - 2

0-1 MÅL Jonatan Berg (26)
0-2 MÅL Matt Jansen (86)
Kampens spiller: Craig Gordon (Hearts)

Det bliver bedre og bedre. En rigtig vigtig sejre. Vi spillede rigtig godt og tillod ikke Motherwell mange chancer og lukket godt ned for deres spil. Om os selv kan jeg sige at vi igen kommer frem til 15 skud på mål. Det gør vi sådan ca i hver kamp og det er jo en god ting og målene begynder så småt at komme nu så det ser rigtig godt ud for os lige nu. Vi er nu nået op på 11 kampe uden nederlag. En god måned med 3 kampe og 3 sejre. Jeg kan ikke for lange mere.

Onsdag d.1 Nov. Ligaen offentliggøre Oktober måneds kåringer.
Oktober måneds spiller i Bank Of Skotland Premier League: Jonatan Berg (Hearts) 
Oktober måneds unge spiller i Bank Of Skotland Premier League: Ross Wallace (Celtic)
Oktober måneds manager i Bank Of Skotland Premier League: Gordon Strachan (Celtic)

Samme dag kan klubben offentlig gøre et underskud på hele 6.3 mio for Oktober måned. Klubben har dog forsat et overskud på  7,07mio.

Ligaen ser sådan her ud efter 12 runder. Som man kan se er Rangers stykket lidt af i toppen men ikke noget der ikke kan hentes hvis man tager sig sammen. Cool

Thore
Manager

« Svar #89: 23 Mar 2006, 19:20 »

Ja det ser da ganske fint ud, men du skal nok være glad for din bestyrelsesformand ikke er som i virkeligheden, for så skulle du nok vinde alle turneringer du var med i  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010