home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB Hvordan slutter AaB.?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: AaB Hvordan slutter AaB.?  (Læst 5112 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: AAB Hvordan slutte Aab.?
« Svar #15: 13 Feb 2008, 10:22 »

jesus Opstemt gå nu op i det da Peace?

Meget...
Tror også en OB'fan vil være træls af at se sit hold som ob eller Ob, AGF som Agf eller agf osv osv...

Så ja det går jeg op i...

Det kan også pisse mig lidt af at folk så gør grin med den som feks GHERTESTEAS der skriver åÅb, for så har han da virkelig miosforstået noget... kender nemlig ikke en klub der hedder 2xå b
Og andre herinde der konsekvent skriver AAB...

Logged

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB Hvordan slutter AaB.?
« Svar #16: 13 Feb 2008, 10:39 »

AaB ender med mesterskabet Smiley
Logged

Årest lamer 2010

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AAB Hvordan slutte Aab.?
« Svar #17: 13 Feb 2008, 10:45 »

Meget...
Tror også en OB'fan vil være træls af at se sit hold som ob eller Ob, AGF som Agf eller agf osv osv...

Så ja det går jeg op i...

Det kan også pisse mig lidt af at folk så gør grin med den som feks GHERTESTEAS der skriver åÅb, for så har han da virkelig miosforstået noget... kender nemlig ikke en klub der hedder 2xå b
Og andre herinde der konsekvent skriver AAB...



OB tak... <--  crazy  Grin

Anyway, tror AaB blir nummer 3 eller 4.. Har en fornæmmelse af at de går ned her i foråret... Jeg tør vædde min gamle hat på at de ikk blir mestre ! Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB Hvordan slutter AaB.?
« Svar #18: 13 Feb 2008, 10:53 »

Tror ikke på AaB som dansk mester. De er ikke stabile nok over en hel sæson, og tabet af Rada Prica er alt for stort. Ved godt de har lejet Lars Nilsson men det tager tid at få ham i gear. Og mener de er ret sårbare på især den højre back. Allan Olesen har skrevet med Vejle fra sommerferien, så spørgsmålet er hvor motiveret han er?Og Lasse Nielsen spillede bestemt ikke overbevisende mod SIF i lørdags.

Selvfølgelig er motivationen der, når AaB ligger hvor de ligger...  Peace
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB Hvordan slutter AaB.?
« Svar #19: 13 Feb 2008, 11:07 »

Jeg venter med at skrive hvad jeg tror til jeg har set Nilson spille.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AAB Hvordan slutte Aab.?
« Svar #20: 13 Feb 2008, 11:30 »

Det kan også pisse mig lidt af at folk så gør grin med den som feks GHERTESTEAS der skriver åÅb, for så har han da virkelig miosforstået noget... kender nemlig ikke en klub der hedder 2xå b
Og andre herinde der konsekvent skriver AAB...



Kan det virkelig pisse dig af?  Shockeret Så tror jeg ikk fodbold er sundt for dig mere..
Hvorfor skulle han vise respekt for AaB's navn når han tydligvis ikke er Aab fan, og håber på et mesterskab til FCK?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JKJ
Gæst
 
Sv: AAB Hvordan slutte Aab.?
« Svar #21: 13 Feb 2008, 12:17 »

Kan det virkelig pisse dig af?  Shockeret Så tror jeg ikk fodbold er sundt for dig mere..
Hvorfor skulle han vise respekt for AaB's navn når han tydligvis ikke er Aab fan, og håber på et mesterskab til FCK?

Det siger så mere om ham end om mig... jeg har respekt for alle klubber, nogle bryder jeg mig bare ikke så meget om, men respekt har jeg...

Nu mener jeg han er FCK fan, men skal da med glæde begynde og kalde dem FUCK for eftertiden hvis det er den tone vi skal have herinde for andre klubber...

Og hvis han kalder dem åÅb så viser det jo også bare at han ikke kan stave!!!
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB Hvordan slutter AaB.?
« Svar #22: 13 Feb 2008, 14:56 »

Det er vist bedst, at vise respekt over for andre brugeres klubtilhørsforhold, hvis man vil have en saglig debat.

AaB skal nok gøre det godt og slutte på en topplacering.

Er der nogen speciel grund til, at denne tråd ikke er lukket, da denne diskussion burde være i AaB-tråden?.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB Hvordan slutter AaB.?
« Svar #23: 13 Feb 2008, 16:18 »

Har jeg sagt. Luk for gud skyld denne tråd. Lasse Nielsen er ungdoms spiller og slet ikke i nærheden af start 11. Vi har MJ og USA i center fosvar.
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010