Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1026 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
13
Forfatter
Emne: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold (Læst 64096 gange)
Kaas
Reserveholdsspiller
Sv: Real Oviedo - Et stk. elevatorhold
«
Svar #75:
23 Feb 2008, 23:17 »
Citat af: majvang 23 Feb 2008, 00:02
Og kan da lige sige at bloggen fortsætter so far
Foruden dine updates, var dette lige den bedste kommentar du kunne give !
Og m.h.t til de forskellige synspunkter, synes jeg kun det er mega nice . :b
Mr.Langlet
Gæst
«
Svar #76:
23 Feb 2008, 23:48 »
Det er nogle lange, men fede updates! Du ved meget om klubben det gør det nice! Du vælger en lille klub også nice!
FED BLOG ENESTE DER ER OG SIGE!
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #77:
24 Feb 2008, 14:29 »
Indtil for 2 uger siden vidste jeg INTET om klubben og omegnen, men jeg satte mig ned i et par dage og læste om Oviedo, Gijon, Asturia og Real Oviedos klubhistorie inden jeg gik igang med bloggen
For hvis jeg skulle skrive en blog, så skulle den være omfattende, detaljeret, præcis og informationerne skulle være sande.
Men jeg takker da for rosen
->
Min LANGE blog om Real Oviedo og livet i det spanske
<-
Citat af: Hallas 22 Feb 2008, 23:28
Det kan ikke understreges nok, hvor god denne blog er.
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #78:
26 Feb 2008, 02:28 »
Søndag 25.11.2007
At skulle til rutinemøde med bestyrelsen for en virksomhed, er ikke noget der i sig selv bør gøre en ansat nervøs. Når man som finansiel ansvarlig i selvsamme virksomhed, indtil videre har skabt et stort millionoverskud på få måneder, bør det tværtimod være noget man ser frem til.
Men i fodboldverdenen er mange normer bare ikke til at regne med, hvilket også var årsagen til, at jeg ikke ligefrem gik ind til Præsident Damaso og hans attachemappehær, med glæden lysende ud af øjnene.
1 point i november måned var i mine øjne en fiasko af dimensioner, og for Damaso og co. sikkert ligeså.
Hverken Fermin, Paneda eller nogen anden fra trænerstaben var at finde i det lokale, hvor jeg for kun 4 uger siden, havde underskrevet min kontrakt med Real Oviedo.
Til min store undring var Damaso heller ikke at se nogen steder. Faktisk var det kun General manager Romiro Solis og klubbens ene advakat Diego Cervez, fra firmaet Cervez é George, der var til stede.
Solis kunne åbenbart godt se på mig, at jeg ikke var helt tryk ved situationen, så han lagde straks sin PDA fra sig, og gik hen og gav mig en varm velkomst, og de obligatoriske alt for mange kindkys.
Det slog mig at det faktisk var første gang Romiro virkede åben og elskværdig.
I modsætning til Damaso, der var en stor buttet fyr, med smilende øjne og et venligt gemyt, udstrålede Romiro på ingen måde nogen hjertelighed, altså før nu. Han var en tynd, bleg, stivnakket type, der altid gik ulasteligt klædt. End ikke 40 graders varme i skyggen, kunne få den mand til at smidde jakkesættet. Romiro var vist godt selv klar over at han ikke var så afholdt, han holdt sig i alt fald altid i baggrunden, og lod Damaso være krænsekagefiguren med det folkelige appeal.
- "Damaso kommer ikke i dag, han er optaget andetsteds, så vi tager det meget uformelt i dag".
Uformelt? Hvad pokker skal advokaten her så?
- "Men lad os gå lige til sagerne. Det er jo ingen hemmelighed at dit økonomiske talent i den grad talte for, at du skulle have jobbet, og de resultater du skaber på området er jo helt fantastiske. Faktisk er de langt bedre end vi havde forestillet os kunne lade sig gøre. Så hvad pokker det end er du gør, så fortsæt endelig med det.
Med hensyn til det sportslige, så er betegnelsen forfærdeligt vel meget rammende.
I bestyrelsen kan vi sagtens leve med det, der bliver præsteret på banen. Vi ser skam hvordan holdet udvikler sig og det store potentiale der er i drengene. At resultaterne er udeblevet, det ved i nok mere om i trænerstaben, end jeg gør, men jeg vil alligevel vove den påstand, at det skyldes at holdet skal spilles sammen først, og at skader i den grad har været grufulde ved os. At vi har 8 spillere skadet på et tidspunkt midt i november, ud af en trup på 22, er simpelthen ufatteligt uheldigt, og ikke noget man kan spille sig ud af.
Oveni de ærgelige resultater og den kedelige placering som nummer næstsidst, kommer den længe ventede fandag. En dag hvor vi til stor glæde så et næsten fyldt stadion, men desværre også løb ind i endnu et nederlag. Alle disse ting har desværre resulteret i en bekymret mine hos langt størstedelen af vores fans. Utilfredsheden breder sig, og det er noget vi er nødt til at reagere på, desværre.
Damaso og jeg havde en lang snak i går, om hvad pokker vi skal gøre, og vi fandt en løsning vi tror vil være bedst for alle parter. På mandag lukker vi al træning ned. Hverken senior- eller ungdomsspillere får lov at komme på græs. Istedet vil stadion og træningsanlæg blive befolket af et gartnerteam fra Gijon.
Samtidig lækker vi lidt info til pressen om at vi har et ekspert team ude for at kigge på vores plæner og jordbundsforhold. Med den strategi håber vi på, at både presse og fans retter fokus på de mange skader og faktummet, at dårlige plæner kan være skyld i den ringe start.
Vi er godt klar over at det er et fupnummer af dimension, men det er nok nødvendigt for, at du og holdet kan få noget arbejdsro.
I samme ombæring har Diego Cervez nogle papirer omkring tavshedspligt du skal underskrive. Bare for en sikkerheds skyld, vi kan jo ikke have at du fortæller hvad der foregår i det skjulte".
Romiro sad og kiggede på mig med et smørret grin. Jeg var målløs! Manden var simpelthen genial. Jeg underskrev formularene omkring tavshedspligt uden at tøve. At man ville gå så langt for mig og holdet, var en cadeau uden lige.
Papiret med bestyrelsens holdninger til min præstation, lignede meget det jeg fik i hånden for en måned siden, dog med nogle småjusteringer hist og her.
Seg. Division B4
17. Alcala
18. Linares
19. Real Oviedo
20. Marbella
Indsatsen i [b]Segunda Division B4
og andre turneringer:[/b]
Bestyrelsen fastholder målsætningen om at etablere sig i Spaniens næstbedste række,
Liga BBVA
,
inden for 5 år
.
Forventningen til denne sæson er stadig at vi kæmper en brav kamp mod nedrykning.
Vi er skuffede over den tidlige exit i
Copa del Rey
.
Økonomi:
Bestyrelsen er tilfreds med at du holder lønbudgettet.
Den gennerelle økonomiske situation i Real Oviedo er god som aldrig før, og vi ser frem til at du fortsætter det gode arbejde.
Topscorerlisten
1. Manolin - 8
2. D. Cortes - 7
3. L. Heras - 7
8. B. Stancu - 6
Kampresultater:
Bestyrelsen er ikke tilfreds
Real Oviedos
seneste resultater. Men kan se at holdet har været meget uheldige, og regner med at stimen af nederlag bliver vendt.
Indkøbspolitik:
Bestyrelsen ærgrer sig lidt over at man solgte 5 meget etablerede spillere og lokale idoler, de kunne have vist sig at skabe den manglende stabilitet.
Mht. til de mange nyindkøbte spillere, vil bestyrelsen gerne vente med at udtale sig om dem, til de har spillet nogle flere kampe.
Spillertruppen:
Umiddelbart har vi intet at bemærke omkring truppen, men det ville være interessant, på sigt, at kunne indlemme et stort navn, der både kunne sætte gang i trøjesalget og trække flere tilskuere på stadion.
Generel information:
Klubben er ikke tryg ved de mange utilfredse fans, og vil gøre alt for at få vendt situationen.
«
Seneste Redigering: 26 Feb 2008, 03:08 af majvang
»
->
<-
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #79:
26 Feb 2008, 02:54 »
Kom desværre til at rode lidt rundt i det i nat, så bestyrelsesmødet på side 4 forsvandt. Heldigvis skriver jeg det hele i Word først, så jeg fandt det frem igen, så det er kun opsætningen i det indlæg der er lidt anderledes nu! Sorry
->
<-
Brodtgaard
Manager
«
Svar #80:
26 Feb 2008, 06:53 »
Haha - Dårlige plæner - et fupnummer af dimension...
Det er sgu genialt fundet på.
Stadig en fremragende blog
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #81:
26 Feb 2008, 12:56 »
En uskyldig cykeltur til købmanden, kan vise sig at have katastrofale følger for Real Oviedo.
Da Real Oviedos målmand, Jose Molina, tirsdag aften satte sig på cyklen for at hente lidt fornødenheder nede hos den lokale købmand, var et ophold på sygehuset nok ikke lige det han havde i tankerne. Ikke desto mindre er det lige præcis der, den rutinerede tidligere landsholdsmålmand befinder sig netop nu.
En uheldig snitning af en kantsten, betød at Molina måtte ned at bide i asfalten. Uheldigt for både ham og Real Oviedo, at han afbøder faldet med sin højre arm, og i samme moment brækker håndledet.
Ifølge en anonym kilde fra hospitalet, er det et meget kompliceret brud, der har krævet en lille tur på operationsbordet, og et kort ophold på en opvågningsstue.
Molinas sæson ser alt at dømme ud til at være slut for denne gang.
Mens Molina slikker sår i den hårde hospitalsseng, bliver Real Oviedos græstæpper testet på kryds og tværs.
Mandag morgen forlød det at hele Real Oviedos træningsanlæg ville være lukket dagen igennem, og istedet for fodboldspillere, ville en flok garvede jorbundseksperter komme og undersøge forholdende.
Real Oviedo har været hårdt plaget af skader den forløbne tid, og klubben går nu samme veje som Barcelona gjorde, da de i 2006 tog brug af geologer i forsøget på at komme deres mange knæskader til livs.
Vi har ikke kunnet få en officiel udtalelse fra nogen i Real Oviedo, men da vi tog ud til anlægget var det tydeligt at se at ekspertteamet var på plads og i fuld gang.
- D. Esperia
->
<-
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #82:
26 Feb 2008, 13:02 »
Super!
Du skriver rigtigt godt, uden at det bliver overgjort. Det tiltaler mig. Man kommer dejligt meget ind i lokalsamfundet, specielt når din målmand lige cykler ned efter fornødenheder hos købmanden
Kaas
Reserveholdsspiller
«
Svar #83:
26 Feb 2008, 14:54 »
Det er utroligt ...
Hvordan du formår at skrive sådan! Det virker bare SÅ realisktisk og det er bare så genialt og fuldt ud gennemført blogskriving !
You're are freaking Genius !
7kfum
Gæst
«
Svar #84:
26 Feb 2008, 15:01 »
Det ser jo godt ud, men dog ikke er perfekt. Du er ekstrem opfindsom, hvilket jeg finder godt, og det gør det ikke værre at du skriver godt. Der er dog noget ved bloggen, der gør at jeg, ikke læser videre med det samme. Du mangler at gøre din tekst spændende, du undlader at skifte fortælletempo, og giver derfor bloggen et kedeligt og intellektuelt præg. Bevares jeg elsker tekster, der er skrevet af en klog og velvidende forfatter. Men du formår ikke at gøre det intellektuelle spændende. (:
macrel
Ynglingespiller
«
Svar #85:
26 Feb 2008, 15:18 »
SKu meget sjovt at læse småhistorier... Men pas på med at skrive alt for mange historier om små ting.
At din 1. målmand bliver skadet er ok stort nok. Men for mange updates kan også ødelægge tråden.
Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.
-LFC-
Manager
«
Svar #86:
26 Feb 2008, 21:59 »
Nej det kan det i sandhed ikke!
MO
Lilleputspiller
«
Svar #87:
27 Feb 2008, 10:33 »
Citat af: macrel 26 Feb 2008, 15:18
SKu meget sjovt at læse småhistorier... Men pas på med at skrive alt for mange historier om små ting.
At din 1. målmand bliver skadet er ok stort nok. Men for mange updates kan også ødelægge tråden.
Nej, det kan det ikke. Denne blog er uden tvivl fmfreak's bedste blog! Alle de andre blogs er kedelige og alt for ens. Her er det god og spændende læsning og man sidder hvergang med en forhåbning om, om der ikke snart kommer en ny update.
Denne blog er klasse! Intet mindre.
FCK88
Manager
«
Svar #88:
27 Feb 2008, 13:11 »
Har lige siddet og læst din blog og må indrømme jeg glæder mig til den videre opfølgning
.. KIU majvang
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
majvang
Ynglingespiller
«
Svar #89:
27 Feb 2008, 21:51 »
FUCK!!
Efter et bestyrelsesmøde, godt nok en light model af slagsen, hvor jeg fik en tillidserklæring der fik nakkehårene til at rejse sig på mig, er det virkelig frustrerende at vi går ud og leverer sådan en gang LORT!
Real Oviedo - Portuense 1-4
0-1 J. Torres
0-2 J. Torres
0-3 Paulino
1-3 L. Dalla Valle
1-4 C. Tornero
Att.: 11.398
Jeg havde ellers lovet mig selv at gå optimistisk til opgaven, og forsøge at vende stemningen så vi kunne få nogle point på kontoen. Men et 1-4 nederlag til et af de andre bundhold, kan bare ikke forhindre mig i at give holdet et gedigent møgfald, hvilket de da også fik i bussen på vej hjem. Hold op hvor var jeg sur. Havde jo nok holdt igen hvis vi var blevet besejret af et bedre hold, men de var bare så ringe… men åbenbart var vi værre.
Hængslerne på døren til mit kontor har det heller ikke for godt, og dørkarmen ser ud til at skulle skiftes. Når man er vred gør man dumme ting, og fortryder også at jeg hamrede en flaske vand ind i muren i omklædningsrummet, men sket er sket.
Inden jeg skred fra holdet, og tog på kontoret, lod jeg lige en bemærkning falde til Dehu om, at han bare har at samle holdet til et møde i morgen, hvor der skal tales med store bogstaver.
Hvis ikke det møde får et godt udfald, så tvivler jeg på at jeg er i branchen meget længere!
->
<-
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
13
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »