home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 862 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aalborg BK - Jagten på Europa
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Aalborg BK - Jagten på Europa  (Læst 3369 gange)
Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Aalborg BK - Jagten på Europa
« : 09 Feb 2008, 09:08 »

AaB udpeger ny træner!

 
I kølvandet på tidligere AaB-træner, Erik Hamrens, skifte til Rosenborg, har AaB i dag præsenteret deres nye træner. Lynge Jacobsen har tidligere udmeldt at der ville være tale om en dansk træner, og bookmakerne samt fansene havde FCN-træner, Morten Wieghorst, som deres favorit. Derfor var det en overraskelse at AaB i dag kunne præsentere den ukendte træner, Martin Braun, som ny mand i sædet på Energi Nord Arena. Martin Braun har tidligere trænet diverse ungdomshold i sin hjemby, hvilket gør at springet til det absolutte topplan, er en kæmpe overraskelse for ham. Martin Braun udtaler: "Jeg havde aldrig troet at det var mig, som AaB's ledelse havde i kikkerten som ny træner. Jeg ved at mange af fansene ville have foretrukket en mere erfaren træner, men jeg er sikker på at jeg kan overbevise dem om, at jeg er opgaven voksen." Til spørgsmålet omhandlende klubbens nuværende trup, svarer Martin Braun: "Jeg mener at vi har brug for en udrensning i truppen, mange har ikke det niveau jeg vil stille som mindstekravet, for at kunne være en del af truppen i fremtiden. Jeg forventer at der kommer 1 - 2 indkøb til hver kæde. Jeg har dog ikke tænkt mig at hente en ny målmand ind, idet jeg ser et kæmpe potentiale i vor nuværende 2. keeper, Kenneth Stenild, som jeg mener har potentialet til at kunne afløse Zaza."
« Seneste Redigering: 09 Feb 2008, 09:32 af Braun » Logged

Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #1: 09 Feb 2008, 09:27 »

Nyheder på transfermarkedet i det nordjyske

AaB valgte i dag at sælge deres færøske landsholdsspiller, Suni Olsen, til liganedrykkerne fra Vejle Boldklub. Derudover meldes der om hektisk transferaktivitet i det nordjyske, hvor den nye manager Martin Braun, forsøger at sætte sit præg på holdet. Udover Suni Olsen meldes både Mathias Lindström & Jon Roi Jacobsen på vej væk. Mere overraskende er det at sidste sæsons store profil Siyabonga Nomvethe også meldes på vej væk fra klubben, sammen med Jeppe Curth, nyindkøbet Jose Mota samt nuværende anfører Danny Califf.
Nordjyske Stiftidene, som normalt har styr på deres kilder, citerer en kilde tæt på topledelsen i klubben for følgende: "Vi er ved at foretage en udrensning i vores trup, vores nye træner ønsker et generationsskifte, som vi fra ledelsen har valgt at bakke op om". Martin Braun udtaler: "Jeg ved at der går mange rygter omkring spillere som forlader Energi Nord Arena, men lad os nu se hvad der sker i løbet at transfervinduet, jeg har leveret en ønskeliste til Lynge, som jeg forventer at han kigger nærmere på. Jeg kan på nuværende tidspunkt meddele, at vi allerede har skrevet kontrakt med en chilienske landsholdsforsvarer, Waldo Ponce, som ankommer pr. 1/1. Waldo Ponce har pt. spillet 4 landskampe for Chile, og beskrives som en nærkampsstærk og hovedstødsstærk spiller."
« Seneste Redigering: 09 Feb 2008, 09:32 af Braun » Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #2: 09 Feb 2008, 09:29 »

God start, og lækkert med endnu en AaB-blog. Et lille tip er, at lave et mellemrum i billedkoden: [img ] Smiley Så vil billedet få de rette proportioner Wink
Logged


Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #3: 09 Feb 2008, 09:31 »

Tak for det Smiley .. Ja det er jo altid rart med en blog om vores yndlingsklub  Thumbs Up .. Tak for tippet, ændrer det med det samme Opstemt
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #4: 09 Feb 2008, 09:44 »

Lækkert køb af Ponce, han er en klassespiller Thumbs Up Kigger du på forstærkning til højre-back? Smiley
Logged


Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #5: 09 Feb 2008, 09:46 »

Ja, det er en af de pladser jeg kigger efter forstærkning til  Smiley
Satser på der kommer en transfer update i løbet af en halv times tid, har et par spændende handler undervejs  Wink
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #6: 09 Feb 2008, 09:50 »

Ja, det er en af de pladser jeg kigger efter forstærkning til  Smiley
Satser på der kommer en transfer update i løbet af en halv times tid, har et par spændende handler undervejs  Wink

Lyder super  Thumbs Up
Logged


Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #7: 09 Feb 2008, 10:21 »

Transfer update i det nordjyske

AaB har på et pressemøde i dag, offentliggjort hvilke handler de har gennemført indtil videre i denne sæson. Lynge Jacobsen udtaler: "Vi har indtil nu holdt hemmeligt hvilke spillere, som har henholdsvis forladt AaB og er kommet til AaB. Vi har gjort dette pga., den store udskiftning, vor nye træner har ønsket i spillertruppen." På pressemødet blev de fremmødte journalister informeret om, at tidligere anfører, Danny Califf, har forladt AaB for istedet at tørne ud for FCN. Samtidigt har kantspilleren Siyabonga Nomvethe forladt klubben til fordel for det skotske premier league hold, Hearts. Den unge brassilianer Chrys har skrevet kontrakt med AB i 1. division, og forlader AaB pr. 1/1.
Som erstatning har AaB skrevet kontrakt med følgende spillere: Den argentinske forsvarsspiller Mathias Cahais fra den argentinske topklub, Boca Juniors. Det rumænske stortalent Gabriel Torje, som kommer til klubben fra hjemlandets Poli1891, Torje beskrives som et af Europas største talenter, og er set som en direkte afløser for Nomvethe på højre fløjen. Sidst men ikke mindst er den finske topangriber, Mika Ääritalo (billedet), kommet til klubben. Martin Braun udtaler: "Jeg har store forventninger til alle tre indkøb, de har alle tre et højt niveau, og har samtidigt en alder, der gør at man kan udvikle dem. Jeg forventer dog stadig at vi har et par indkøb tilbage i dette transfervidue, jeg vil gerne have endnu en forstærkning til forsvaret samt midtbanen."

Samtidigt kan det oplyses at AaB er gået videre til 3. runde i Toto Cuppen efter en samlet 6-0 sejr over Ki fra Færørene.

Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #8: 09 Feb 2008, 10:29 »

God update Smiley Nogle spændende indkøb, specielt Cahais har jeg gode erfariner med.. Spiller du med Patch? Smiley

Lidt trist med farvellet til Bonga og Califfen, men sådan er livet jo Smiley
« Seneste Redigering: 09 Feb 2008, 10:35 af Søren91 » Logged


Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #9: 09 Feb 2008, 12:11 »

Jeg har aldrig prøvet Cahais før Smiley, men han ser spændende ud.. Sidst jeg fik lokket Ääritalo til AaB lavede han 32 mål og 28 assist på en sæson.. Fik 120 mio. for ham, da han skiftede til Premier League..
Logged

Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #10: 09 Feb 2008, 12:14 »

Nogle kommentarer ? Wink
Logged

Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #11: 09 Feb 2008, 12:43 »

Første kamp i Suppen, FCK - AaB

AaB startopstilling:

Stenild
Olesen - Cahais - Jacobsen - Pedersen
Torje - Johanson - Enevoldsen - P. Kristensen
Prica - Ääritalo

Fck startopstilling:

Christiansen
Kvist - Gravgaard - Hangeland - Jensen
Silber - Hutcinson - Nørregaard - Grønkjær
Ailton - Allbäck

Resultat:

Fck 3
AaB 0

Ailton (str.)
2*Allbäck



Martin Braun udtaler efter kampen:"En træls start på turneringen, Cahais begår to tynde straffespark og P. Kristensen og Ääritalo, så generelt en kamp man må konstatere var stolpe ud for vores side i dag. Men jeg er sikker på vi nok skal komme igen, målsætningen er stadigvæk at deltage i mesterskabskampen, samt at kvalificere sig til Uefa Cuppens gruppespil."

Der er idag blevet trukket lod til 3. runde af Toto Cuppen, hvor AaB skal møde Rapid Wien.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #12: 09 Feb 2008, 12:45 »

Ærgeligt resultat ;( Cahais har desværre også en tendens til at lave straffespark i mit spil Skuffet

Men god blog, glæder mig til at se hvad du kan udrette Wink
Logged


Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #13: 09 Feb 2008, 21:05 »

Ny spiller ankommet til Aalborg BK

Martin Brauns efterlyste forstærkning til midtbanen, er i dag blevet præsenteret på Energi Nord Arena. Der var tale om den slovenske venstrekant, Rene Mihelic.
Martin Braun udtaler: "Jeg er glad for at det er lykkedes os, at tilknytte Rene Mihelic på en 5 årig kontrakt, på denne måde sikrer vi også fremtiden."
Rene Mihelic er glad for at være skiftet til en bedre liga, og glæder sig til at få debut for sin nye klub.
Logged

Braun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aalborg BK - Jagten på Europa
« Svar #14: 09 Feb 2008, 21:07 »

Slet ingen kommentarer ? Peace
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010