home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 972 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 194641 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller

Sv: X-Factor
« Svar #555: 07 Mar 2008, 21:24 »

Haha Opstemt

Jamen det er rigtig hvis man kigger ordentlig  Wink

Se det sådan her:

Et grimt hoved med øjenene siddene på hver sin side af hovedt.
Og så en lang næse,  Grin

7kfum
Gæst

« Svar #556: 07 Mar 2008, 21:26 »

Basim: Han har en charme og en indfødt gen for performance. Men sangen helter håbløst langt efter, han har slet ikke formået at ramme tonerne de andre gange, men i dag gør han det faktisk godt. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan faktisk godt lide ham. Men han er dog ikke i nærheden af at nå de andres vokale niveau.

Martin: Han er imponerende første gang man hører ham, der længes man efter mere og lamslåes af hans talent. Men så hører man ham igen og så er han faktisk ikke så god. Han har noget unikt, men kan ikke ramme en eneste tone, ej heller udtale ordene. Dog synes jeg at hans performance og look er blevet forbedret markant.

VocaLoca: De fremførede noget ret godt i dag, og derfor var Blachmanns kritik i dag ubegrundet. Men jeg synes virkelig ikke at de har imponeret mig de andre gange. Deres stemmer drukner i hinanden, og de er under Sankt Annæ niveau. Derudover er de kedelige og deres koreografi og danse er til at grine af.

Laura: Hold da kæft jeg fik gåsehud i dag, hun formåede som aldrig før at ramme alle toner korrekt og samtidig have en udstråling der gik lige i sindet. Jeg håber inderligt at hun kommer i finalen, for hendes fantastiske stemme, personlighed og udstråling.

Heidi: Der er ingen tvivl hos mig om at hun er en af Danmarks, vis ikke verdens, bedste sangerinder. Hun var helt igennem fantastisk i dag, nuvel var hun kedelig, men hun havde lagt sin grimasser og mærkelig bevægelser fra sig. Hun skal vinde!

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #557: 07 Mar 2008, 21:26 »

Der er sku rimelig lang tid pause  Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #558: 07 Mar 2008, 21:26 »

Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #559: 07 Mar 2008, 21:29 »

Haha, Genialt Peace

Der har vi den nye forside til hendens CD cover Wink

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #560: 07 Mar 2008, 21:29 »

Martin kan gå hen og vinde, men jeg ville ikke ønske det sådan.
Heidi udtrykker sig så meget, at hun kommer til at stå sådan. Jeg kender det fra når jeg spiller saxofon. Tit kommer jeg til, at stå med et forvrænget ansigtsudstryk, fordi det virker så stærkt. Hun, Heidi, er virkelig eminent, her slår hun mange af de andre til dørs.
Følelse, følelse, følelse. Hvis du ikke bryder dig om at se på deltagerne, så slå øjenlågene sammen og giv dig tid til at lytte.
Laura er på nogen måder ikke nogen køn pige, men så alligevel har hun en naturlig skønhed. På en eller anden måde.
Jeg synes heller ikke Martin er køn, jeg bryder mig bare ikke så meget om ham. Han er jo et stensikkert supertalent, men han bliver bare overgået af Heidi og Laura. Martin er i en klasse for sig, men det er Heidi og Laura endnu mere. Jeg synes det virker en anelse afstumpet, at du ikke kan se dig udover et udseende, når konkurrencen handler om musik. Musik skal høres igennem ørene, ikke ses med øjnene.

IMO er musikvideoer den dårligste opfindelse nogensinde.

Det blev skrevet i hast, tag jer i agt for tastefejl og bombastiske udmeldelser  Peace

EDIT: Dette indlæg er til Nemeth.

« Seneste Redigering: 07 Mar 2008, 22:07 af whitE_ » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #561: 07 Mar 2008, 21:30 »

Basim: Han har en charme og en indfødt gen for performance. Men sangen helter håbløst langt efter, han har slet ikke formået at ramme tonerne de andre gange, men i dag gør han det faktisk godt. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan faktisk godt lide ham. Men han er dog ikke i nærheden af at nå de andres vokale niveau.

Martin: Han er imponerende første gang man hører ham, der længes man efter mere og lamslåes af hans talent. Men så hører man ham igen og så er han faktisk ikke så god. Han har noget unikt, men kan ikke ramme en eneste tone, ej heller udtale ordene. Dog synes jeg at hans performance og look er blevet forbedret markant.

VocaLoca: De fremførede noget ret godt i dag, og derfor var Blachmanns kritik i dag ubegrundet. Men jeg synes virkelig ikke at de har imponeret mig de andre gange. Deres stemmer drukner i hinanden, og de er under Sankt Annæ niveau. Derudover er de kedelige og deres koreografi og danse er til at grine af.

Laura: Hold da kæft jeg fik gåsehud i dag, hun formåede som aldrig før at ramme alle toner korrekt og samtidig have en udstråling der gik lige i sindet. Jeg håber inderligt at hun kommer i finalen, for hendes fantastiske stemme, personlighed og udstråling.

Heidi: Der er ingen tvivl hos mig om at hun er en af Danmarks, vis ikke verdens, bedste sangerinder. Hun var helt igennem fantastisk i dag, nuvel var hun kedelig, men hun havde lagt sin grimasser og mærkelig bevægelser fra sig. Hun skal vinde!

Vi andre hørte altså godt hvad dommerne sagde,
du behøver ikk gentage det  Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #562: 07 Mar 2008, 21:35 »

Perfekt ! De to lorte er tilbage !

N17
Manager

« Svar #563: 07 Mar 2008, 21:39 »

nu har jeg ikke hørt nogen af dem i dag - før her ved afstemningen, da jeg har været på trænerkursus til nu. Men her hvor Basim nu "synger", så det jo som alle de andre gange, hvor han faktisk snakker sangen!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager

« Svar #564: 07 Mar 2008, 21:40 »

Heidi er genial, synger skidegodt, men mangler den rette udstråling. For hun det med er hun en kommende verdensstjerne Opstemt.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #565: 07 Mar 2008, 21:40 »

nu har jeg ikke hørt nogen af dem i dag - før her ved afstemningen, da jeg har været på trænerkursus til nu. Men her hvor Basim nu synger, så det jo som alle de andre gange, hvor han faktisk snakker sangen!

Lyder ringe!

N17
Manager

« Svar #566: 07 Mar 2008, 21:40 »

Lyder ringe!

Hvad kommenterede du lige der??  Huh

TOTTENHAM HOTSPUR FC

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #567: 07 Mar 2008, 21:41 »

Hvad kommenterede du lige der??  Huh

Altså at Basim synger ringe, ikke dit trænerkursus  Peace

njandersen
Gæst

« Svar #568: 07 Mar 2008, 21:42 »

Jah ja! Den har vi hørt før!

N17
Manager

« Svar #569: 07 Mar 2008, 21:42 »

Eb har skrevet nyheden Opstemt

Bye Bye Basim

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010