home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1041 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update Dec08 - Nerazzurri
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Update Dec08 - Nerazzurri  (Læst 22218 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CL finalen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #45: 22 Feb 2008, 09:22 »

Er mine updates for lange siden ingen læser dem ?
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CL finalen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #46: 22 Feb 2008, 11:26 »


Transferupdate
| 01.08 - 2008 | Udrensning i truppen |


Efter et år med titler som Serie A og Champions League, ville mange mene at Inters hold ikke skulle forandres. Træner Bergomi har dog set anderledes på det, hvor flere bærende krafter for sidste sæson er skiftet ud med verdensstjerner.




En brasser for en brasser
Alves fik sin udfordring


Brasilienske Maicon var en vigtig brik i Inter forsvar sidste sæson, hvor den offensive back altid satte skræk og rædsel for en hver modstander på hans højre kant. Det var derfor en stort chok for de fleste, at Real Madrid i sommerpausen kunne præsentere ham som ny mand i den hvide trøje.

Inters fans skulle dog ikke gå længe før en ny mand blev præsenteret i Inter. Der var ikke mange som kunne erstate den populærer Maicon, men Inter formåede dog alligevel at trække en kanin op af hatten. Daniel Alves var manden som skulle tage over efter Maicon, en mand som kunne udfylde Maicon rolle i alle spillets facetter.

- ”Jeg er utrolig glad for dette skifte, jeg har haft mange gode år i Sevilla som har udviklet mig til en verdens bedste på den højre back. Jeg mente dog det var på tide, at få nye udfordringer og da Inter kom med et godt tilbud var jeg ikke i tvivl.”



Tevez kommer til at kæmpe for sin plads

Tevez klar til at tage kampen op

Duoen Ibrahimovic og Adriano var ligesom det meste af Inters hold, helt ustoppelige. Endnu engang overraskede Giuseppe Bergomi det meste af fodbold verdenen da han hentede argentinske Carlos Tevez i Manchester United.

Mange har gået det spørgsmål om at Bergomi muligvis vil spille med 3 angribere til næste sæson. Dette afviste Bergomi selv ved pressemødet og udtalte følgende. 


"Der er rigtig mange som ville ønske sig at se en trio som Ibrahimovic, Adriano og Tevez i en startopstilling. Dette lyder da også spændende må jeg indrømme, men fuldstændig urealistisk ingen hold vil kunne spille med 3 centerforwards nu til dags. Carlos er blevet hentet til klubben fordi vi vil være de bedste, Zlatan er vores første valg og herefter må spillere som Carlos og Adriano kæmpe om den sidste plads".




ENDELIG en italiener

Rosina tag overfor Stankovic


Så skete den endelig, noget så sjældent som en italiener i Inter. Tidligere på ugen kunne Inter offentlige gøre at man havde solgt Dejan Stankovic til Real Madrid. Igen ngoet overraskende da Stankovic havde spillet næsten alle kampe for Inter i sidste sæson. Men ligesom Alves handlen, handlede Inter hurtigt og fandt deres afløser i Torino.

Manden som skal tage overfor Stankovic er den italienske landsholdspiller Alessandro Rosina der med en fantastik sæson i Torino, havde vakt opsigt hos de fleste storklubber. Det var dog Inter som Rosina valgte som hans nye arbejdsgiver.


- " Torino har været inde i en rivende udvikling over de sidste par sæsoner, vi startede også godt i sidste sæson men tabte pusten i slutningen af sæsonen og måtte nøjes med en 12 plads. Med de penge Torino fik for mig tror jeg de kan købe mange gode erstatninger og levere en flot sæson i år.




Gode chancer for at vinde mesterskabet igen!

Diego den nye spilfordeler

Efter salget af Esteban Cambiasso manglede Inter en centralmidtbanespil ler af den bedste slags. Holdet havde dog forinden sikret sig en anden argentiner, Javier Mascherano men træner Bergomi stoppede ikke her. Igen havde han den store tegnebog ude og kunne præsentere endnu en verdenstjerne. Brasilienske Diego var nemlig blevet købt i tyske Werder Bremen for en sum af 200 mio.

Med købet af Diego fik Bergomi alle hans ønsker opfyldt på hans ønskeliste. På trods af salg af bærende kræfter som, Cambiasso, Stankovic og Maicon ligner Inter endnu engang et godt bud på en italiensk mester. Mange fans vil da nok også blive skuffet hvis det ikke sker, da man ser dette som det bedste Inter hold nogensinde.

- " Serie A vindere og Champions League vinder på samme sæson, jeg tror ikke mange ville sige nej til Inter hvis de kom og bød på en, hvilket jeg heller ikke gjorde. Vi har været aldeles aktive på markedet, men jeg må også sige vi skræmemnde nu! Jeg tror på vi igen kan vinde Serie A og vi skal også gerne i Champions League finalen." udtalte nyindkøbet Diego på pressemødet.






Transfers ind <<<<<<<<

C. Pander fra Schalke 04 - Free transfer

Felipe fra Udinese - 50 mio.

C. Tevez fra Man Utd - 320 mio.

J. Mascherano fra Liverpool - Free transfer

Diego fra Werder B. - 200 mio.

L. Diarra fra Arsenal - 35 mio.

A. Rosina  fra Torino - 185 mio.

D. Alves fra Sevilla - 380 mio.
Transfers ud >>>>>>>>

E. Cambiasso til R. Madrid - 240 mio.

Maicon til R. Madrid - 230 mio.

D. Stankovic til R. Madrid - 167.5 mio.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2008, 11:35 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #47: 22 Feb 2008, 11:28 »

God updae, vil du ikke lige også skrive hvem du har solgt og til hvor meget?
Logged


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #48: 22 Feb 2008, 11:36 »

God updae, vil du ikke lige også skrive hvem du har solgt og til hvor meget?

Sådan der, så den updateret
Logged

GOONER TILL I DIE !!


naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #49: 22 Feb 2008, 13:19 »

Nej, de er ikke for lange. De er gode Smiley

Gjorde du selv noget for at sælge de tre spillere? Eller var det bare Real Madrid der gik shop-amok i Inter?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #50: 22 Feb 2008, 13:25 »

Flot update Ade... KIU.. spændende indkøb.. Det ligner endnu et mesterskab Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #51: 22 Feb 2008, 14:07 »

Flot update Ade... KIU.. spændende indkøb.. Det ligner endnu et mesterskab Thumbs Up

Tak for de pæne ord, ja burde lige endnu et mesterskab.

Overvejer lidt at stoppe denne blog, det virker som om folk ikke følger med fordi det måske går for godt ?  Smiley Kunne også være man skulle finde en anden italiensk klub efter denne sæson ?
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #52: 22 Feb 2008, 14:10 »

Sådan der, så den updateret

tak, det var bedre Smiley
Logged


macrel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #53: 22 Feb 2008, 14:18 »

Hold da kæft en transfer periode. Det er sku ikke tit man ser det. "desværre" hehe.

Men yderst gode indkøb.
Logged

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #54: 22 Feb 2008, 14:50 »

Ved godt ingen har spurgt men synes lige jeg ville ligge det her op af Zlatan.

Har før sagt, at Gyan var gud men hvad er Zlatan så ?!


Logged

GOONER TILL I DIE !!


Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #55: 22 Feb 2008, 14:53 »

Ja, han er i en klasse for sig..
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #56: 22 Feb 2008, 14:54 »

Zlatan er bare overvurderet. Wink
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #57: 22 Feb 2008, 14:57 »

Zlatan er bare overvurderet. Wink

Hehe du har nok ret Rosso. lidt overvurderet i spillet. Eller kan det måske være mine manager evner der gør forskellen ?  Wink
Logged

GOONER TILL I DIE !!


United master
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #58: 22 Feb 2008, 14:58 »

Tak for de pæne ord, ja burde lige endnu et mesterskab.

Overvejer lidt at stoppe denne blog, det virker som om folk ikke følger med fordi det måske går for godt ?  Smiley Kunne også være man skulle finde en anden italiensk klub efter denne sæson ?

bli ved bli ved Opstemt
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Transfers* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #59: 22 Feb 2008, 17:52 »

zlatan er jo for sindssyg. god blog for resten, og et fremragende hold du har skabt dig. jeg kan godt li' dit layout, så skift det ikke pt.

held og lykke
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010