home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1228 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update Dec08 - Nerazzurri
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Update Dec08 - Nerazzurri  (Læst 22231 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #30: 19 Feb 2008, 16:45 »

Ikke den store INTEResse  Opstemt for den sidste update

Regner dog med at have en update klar for resten af sæsonen senere i aften.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


-Benja-
Gæst
 
Sv: Update* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #31: 19 Feb 2008, 16:49 »

Det er et stort forspring du har fået, nogle gode indkøb, især Marcelo Wink
Begge opsætninger er fede , så det er op til dig selv Thumbs Up
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Update* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #32: 20 Feb 2008, 08:18 »

Du er jo FM mastermind :b endnu engang fantastiske resultater fra din hånd Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #33: 20 Feb 2008, 09:13 »

Du er jo FM mastermind :b endnu engang fantastiske resultater fra din hånd Smiley

Hehe rolig nu, men jeg vil så sige i ikke vil blive skuffet over resultaterne. Regner med at lave fire updates idag. De 3 af dem vil blive opdelt i Serie a, Champions League og Pokal turneringen. Også en med transfer handler.

Glæd jer det bliver stort !  Smiley
Logged

GOONER TILL I DIE !!


-Benja-
Gæst
 
Sv: Update* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #34: 20 Feb 2008, 09:18 »

Lyder godt Thumbs Up
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #35: 20 Feb 2008, 13:02 »


CAMPIONE! 
   Ubesejret i Serie a | 01.06.2008



 - "CAMPIONE ! Der er
ikke så meget andet
og sige end det. En hel
igennem fantastik sæ-
son.".


Citat: Z. Ibrahimovic


CAMPIONE kunne endnu engang prydre de italienske morgenaviser, da Inter med hele 5 runder igen kunne kalde sig for italienske mestre nok engang. Med forsvarspil i verdensklasse og en angrebsduo som sagde spar 2, var der ikke meget at stille op for de andre hold i Serie A. For hvis man skulle skulle ligge højere end Inter, skulle man over de 100 magiske point som holdet sluttede med efter 38 kampe.


Med et bundsolidt forsvar, som blot på 38 kampe lukkede 19 mål ind, samt havde en angriber som lynede intet mindre end 36 gange i 32 kampe, var der som sagt intet de andre hold kunne stille op, og derfor blev Inter mester. Milan kom ind på andenpladsen, men måtte erkende at Inter havde en større og stærkere trup set over en hel sæson.

Mange eksperter er alle enige om, at Julio Cesar stod hans bedste sæson som målmand i en topklub. Og med sine 23 "clean sheets", blev han som forventet også kåret til årets målmand i Italien. Med sine "blot" 28 år, ligner han en fast mand på Inters hold mange år frem. Det kan mere nævnes at Cesar også kom på årets hold.

Maxwell en mand som var med i den berømte 4 backs kæde, der hjemførte Serie A triumfen i år. Mange ville mene at det er synd at fremhæve en mand frem for de andre, men alligevel skal Maxwell hyldes som den Inters bedste forsvar i denne sæson. 34 kampe 11 assist og et snit på 7.44 sætter sit tydelige spor. En fantastik sæson af den 26 årige venstre back.

Inter midtbane var nok holdets svageste punkt i en ellers helt fantastik sæson. Mange vil nok bebrejde træner Bergomi sit rotationsprincip, har kostet sammenspillet på midtbanen men man kan dog ikke være andet end tilfreds. Man kan dog ikke komme uden om nyindkøbet Fernando Belluschi, som overraskede alt og alle ved i sin første sæson og blive kåret til årets udlandske spiller i Serie A. Med et flot snit på 7.48 kan man ikke andet end klappe i sine små hænder, af denne unge argentinske komet. Samtidig tog Inter afsked med en af de største gennem tiderne, Luis Figo har nemlig valgt at stoppe karrieren, og sluttede på toppen hvor han blev udskiftet i pokalfinalen så han kunne blive hyldet af alle de 80.000 fans der var tilstede.


Navnet Zlatan Ibrahimovic, klinger i ørerne for alle, men i denne sæson har den kontroversielle svensker, været fuldstændig outstading. Ibrahimovic viste allerede på starten af sæsonen, at han var i god form men at han ville ende med at lave hele 36 mål i Serie A bare havde mange nok ikke regnet med. Zlatan fik da også den flotte hæder, at vinde den "Gyldne bold" med hele 72 point, hvilket ingen andre kom i nærheden af. Zlatan blev årets kåret til årets spiller i Champions League, hvor han selvfølgelig også var på årets hold, hviklet han også var et finde på årets hold i Italien.


" CAMPIONE ! Der er ikke så meget andet og sige end. En hel igennem fantastik sæson. Personlig er jeg meget tilfreds med mit eget spil igenenm hele sæsonen. At lave 36 mål i Serie A bare, er der nok ikke mange som kan gøre efter, og derfor er jeg meget stolt over, at have vundet den gyldne bold som er en af de flotteste priser at få som angriber. Hvis man altså spiller en i stor liga. Der skal også lyde stor applaus til hele vores hold som en enhed, for selv om jeg kan det meste så kan man ikke vinde Serie A med en spiller." Sluttede en smilende Zlatan.


« Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 13:04 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CAMPIONE* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #36: 20 Feb 2008, 13:37 »

Det var så den første update. regner med der kommer 1 senere idag.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CAMPIONE* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #37: 20 Feb 2008, 15:02 »

Fantastisk sæson, du kan bare det med at skabe succes i FM08  Thumbs Up

Ved godt at Inter er et storhold med mange stjerner, men for Zlatan hvor er han da bare en ener i FM  Wink

Kan du holde gejsten med Inter eller vil du ud og søge nye udfordringer?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CAMPIONE* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #38: 20 Feb 2008, 16:48 »

Smukt, virkeligt.
Den pt. bedste blog. I hvert fald en af dem. (:
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CAMPIONE* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #39: 20 Feb 2008, 18:05 »

Fantastisk sæson, du kan bare det med at skabe succes i FM08  Thumbs Up

Ved godt at Inter er et storhold med mange stjerner, men for Zlatan hvor er han da bare en ener i FM  Wink

Kan du holde gejsten med Inter eller vil du ud og søge nye udfordringer?
Smukt, virkeligt.
Den pt. bedste blog. I hvert fald en af dem. (:


Mange tak for kommentarerne

Jeg regner helt klart med, at blive i Inter et par sæsoner hvilket de to næste updates også tyder på. Der er røget mange spiller men samtidig også kommet mange spændende ind.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: CAMPIONE* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #40: 20 Feb 2008, 22:58 »

Citat
"Der skal også lyde stor applaus til hele vores hold som en enhed, for selv om jeg kan det meste så kan man ikke vinde Serie A med en spiller."

En ydmyg Zlatan  Opstemt

Fantastisk sæson, fantastiske resultater, simpelthen bare fantastisk  Wink
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CAMPIONE* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #41: 21 Feb 2008, 11:18 »

En ydmyg Zlatan  Opstemt

Fantastisk sæson, fantastiske resultater, simpelthen bare fantastisk  Wink

Hehe ja Zlatan er vidunderlig, og tak for kommentaren.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CAMPIONE* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #42: 21 Feb 2008, 11:19 »


Champions League finalen
| 22.05 - 2008 | Inter vs. Man Utd |

Inter start 11.

Julio Cesar
Nicolas Burdisso
Cristian Chivu
Ivan Cordoba
Marco Materazzi ©
Luis Figo
Dejan Stankovic
Esteban Cambiasso
Patrick Vieira
Hernan Crespo
Zlatan Ibrahimovic

Luzhniki i Moskva var rammen for den største af alle turneringer for klubhold. I år var det den. 53. udgave er turneringen og de to hold som havde nået finalen, var de forsvarende mestre fra Italien, Inter. Og England, Manchester United.

Selv om datoen nærmede sig sommer, så var de russiske vejrguder ligeglade og diskede om med blæsende vejr og styrtregn. Dette skulle dog ikke hindre, de 85.000 tilskuere for at møde op, til en af de største årlige begivenheder.

Inters vej til finalen startede tilbage i deres gruppespil, hvor hold som Porto, Besiktas og CSKA Moskva skulle besejres for videre deltagelse. Inter var da også favorit til at gå videre sammen med Porto. Inter lagde da også ud som forventet og vandt de 4 første kampe, hvilket betød de allerede var sikre på gruppens første plads. Derfor blev der plads til klubbens reserver i de sidste kampe, det skulle da noget overraskende være Besiktas som fulgte Inter videre med 9 point, mens Inter tog første pladsen med 13.

Inter fik en okay lodtrækning i første Knock out runde, hvor holdet skulle op imod de regerende hollandske mestre fra PSV. Allerede efter kamp i Holland, var alt afgjort idet Inter kørte hjemmeholdet midt over med hele 3-0. Igen var Ibrahimovic kampens store spiller. I anden kamp var det igen reserverne som fik spilletid, her kørte de en sikker 2-0 sejr hjem, så den samlet score hed 5-0 i Inter forvør. Manchester United var også helt suveræne i deres 2 kampe, hvor holdet samlet vandt 6-0 over et andet italiensk hold, Lazio.
Man Utd start 11.

Edwin van der Sar
Gary Neville ©
Patrice Evra
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic
Cristiano Ronaldo
Ryan Giggs
Michael Carrick
Paul Scholes
Wayne Rooney
Carlos Tevez



I kvartfinalen kom modstanderen til og hedde Stuttgart, mens United skulle op imod Valencia. Begge hold skulle spille hjemme først, men det var udholdet der fik det bedste udgangspunkt. Inter fik kun 2-1, mens United også måtte nøjes med en et mål sejr på 3-2.

Holdet skulle da klare skærerne ved, at United vandt i Spanien med 2-1 og samlet gik videre på 5-3. Inters kamp i Tyskland var et sandt målopgør hvor cifrene sluttede på 4-3 til Stuttgart, men det var alligevel Inter som gik videre på reglen af udebane mål.

De sidste 4 hold, var alle verdens klasse hold så der var ingen fordel at hente her. De resterende hold var, Real Madrid, Inter, Milan og Man Utd. Her endte det med Inter skulle til Madrid, mens United fik fornøjelsen af Milan. Man Utd lukkede real alt spændning da holdet hentede en sejr på 4-1 hjemme i den første kamp. Og efter 29 min i retur opgøret stod den allerede 2-0 til United hvilket også blev kampens resultat.

Derfor gik United videre med et flot samlet resultat på hele 6-1. Inter fik et godt udgangspunkt ved at hente en 2-2'er i Madrid. Og i et ellers tæt opgør hjemme på Giuseppe Meazza træk Inter det længste strå med en flot 2-0 sejr. Nu stod det klart Inter vs. Man Utd. det kan ikke andet end blive stort !
« Seneste Redigering: 21 Feb 2008, 11:21 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CL finalen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #43: 21 Feb 2008, 13:31 »

Så er den rigtige update omkring CL finalen så småt klar, den er oppe ingen længe. Hvis nogen skulle vente i spædning Smiley
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CL finalen* Nerazzurri - "Det forhadte hold"
« Svar #44: 21 Feb 2008, 13:34 »


Champions League finalen
| 22.05 - 2008 | Inter vs. Man Utd | Zlatan vs. Ronaldo |


To af måske verdens største ego'er krydser idag klinger sammen i årets Champions League finale.

Det var idag, slaget skulle slås hvem kunne kalde sig Europas bedste hold ? På trods Inter og Man Utd alt har været med fremme, havde de "blot" vundet denne turnering 2 gange hver. Man Utd sidste lå tilbage i 1999  hvorimod Inters var helt tilbage i 1965, hvor man også havde vundet i 1964.

Spillerne var tændte, og i høj grad fansene gjorde sit for, at spillerne skulle glemme det triste vejr der ventede dem. Blot 12 grader, blæsende som bare pokker og øs regn vejr. Men det virkede ligesom alt det blev glemt da spillerne løb ind på banen.

Begge hold havde valgt en sikker 4-4-2 der mindede meget om hinanden. Træner Bergomi havde dog noget overraskende valgt, at skifte i sin ellers normale startopstilling.  Unge spillere blev vejret for lidt op til kampen og derfor blev der satset på den gamle garde på midtbanen og det centrale midterforsvar. Også det ellers flydende angrebspil lignede at være lagt på hylden for Inter, trner Bergomi havde åbenbart valgt at spille sikkert langs jorden i stedet for at få den op i luften i den kraftige vind.


Dette var tydeligt en helt forkert disposition, og United takkede for det. De lagde allerede for start et hæftigt pres på Inter, og allerede  efter 25 min. kunne Inter forsvaret ikke holde stand mere. Den rutineret Paul Scholes blev spillet fri af Carrick og  scorede til 1-0.

Efter målet var Alex Ferguson åbenbart tilfreds og lod Inter så småt komme ind i kampen igen. Hvilket skulle vise dig at være en forkert beslutning, for blot 8 min efter Scholes scoring udlignede kongen af Inter, Zlatan til 1-1. Herefter dødede lidt af kampen, og begge hold var åbenbart tilfredse med deres 1-1 efter første halvleg i øs regnvejr. 

Anden halvleg begyndte igen med et United overtag, og efter 52 min burde Wayne Rooney nok havde behandlet Tevez frispilning med et mål. Men Julio Cesar klarede skudet på flotteste vis og stillingen blev stadig på 1-1. Også lige pludselig skete det som ikke måtte ske, stadig med tungt Man Utd pres. Zlatan for meget plads og sendte med et hårdt skud Van der Sar på prøve som kun kunne halv klare, Crespo var herefter hurtig på bolden, og kunne sende Inter i front med 2-1. 


Efter målet gjorde Inter det, som italienske hold er bedst til. 1 at gå ned og forsvare. 2 at gå ned og svare plus at holde deres føring. Dette gav selvfølgelig Man Utd det meste af spillet, mens Inter levede på deres kontra chancer. Man Utd kom dog ikke til de store chancer, og tiden arbejdede forsat for Inter. Indskiftninger af Louis Saha og Owen Hardgreaves hjælp heller ikke det store og tiden stod nu på 90 min.

I kampens sidste minut blev Saha spillet helt fri af Hardgreaves og selv om Saha gav alt hvad han havde var det ikke nok, endnu engang diskede Inters keeper Julio Cesar op med en klasse redning. Og nu lød fløjten Inter havde vundet Champions League for 3 gang.


- " Det er det største det her jeg har oplevet både som spiller og som træner. Jeg havde ikke i mit livs fantasi drømt om at jeg skulle stå med både Serie A og Champions League pokalen, da jeg startede som træner før denne sæson. Jeg kan ikke takke spillerne nok, det har været en hård sæson og de spillere jeg har sat ind for at aflaste, har bare gjort det som blev sagt. Og derfor står vi her idag" udtalte Giuseppe Bergomi efter kampen.


« Seneste Redigering: 21 Feb 2008, 13:36 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010