home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  hvilken opstilling bruger i?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: hvilken opstilling bruger i?  (Læst 5977 gange)
9klaz
Lilleputspiller
*

hvilken opstilling bruger i?
« : 07 Feb 2008, 09:05 »

hej

jeg ville lige høre hvilken opstilling i foretrækker fks. 4-4-2, 4-3-3 og sådan noget.

-LFC-
Manager

Sv: hvilken opstilling bruger i?
« Svar #1: 07 Feb 2008, 09:07 »

Lige pt. spiller jeg en 4-2-3-1, hvilket har givet mig succes.

smb
Gæst

« Svar #2: 07 Feb 2008, 09:08 »

jeg skifter lidt mellem to taktikker, Ben92's 4-2-3-1 og min egen 4-1-1-2-2

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #3: 07 Feb 2008, 09:09 »

Har en 4-4-2 Diamant jeg har hevet med mig over fra FM 07.. Opstemt Vandt CL med OB med den, blev nummer 2 eller 3 til en slutrunde med DK, har fået Kidderminster op, osv... Så den var oplagt at tage med.. Peace Har vundet godt med den, med Dortmund.. Den har også haft nogle svipsere, men det handler jo om hvilket hold man har.. Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 07 Feb 2008, 09:37 »

Jeg har i flere år spillet en hjemmelavet 4-2-3-1, men er her i 08 gået over til helt alm. 4-4-2. Primært fordi jeg gerne vil spille med 2 angribere og bruge nogle andre fløjtyper, og det har givet en del succesen næsten uanset hvor jeg har spillet.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

RCD
Gæst

« Svar #5: 07 Feb 2008, 09:57 »

Spiller min hjemme lavede 4-3-1-2 med mit Southamton hold og har fået dem rykket op med den formation

sla
Ynglingespiller

« Svar #6: 07 Feb 2008, 10:15 »

Jeg spille også med en 4-4-2 Diamant, som jeg ligesom Simonob har taget med mig fra 07. Jeg syntes konceptet med DM og AM er godt.. Jeg er dog ved at sysle lidt med at lave om på den. tænker noget i stil med 4 - 2 - (ingen på normal midt) 0 - 3 - 1, hvor at AML & AMR får pile ind i mod angriber, altså, løb frem og imod feltet fra dem af.. Skal prøve det i sommerperiodens trænings kampe.

Men 4-4-2 Diamant på midten har altid været min fortrukne. Wink

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

JKJ
Gæst

« Svar #7: 07 Feb 2008, 10:37 »

I England spiller jeg kun 4-4-2... sådan er det bare og det bliver ikke lavet om Wink

I Italien skifter jeg lidt, lige pt har jeg stor succes i Roma med en 4-1-3-1-1 opstilling, men den kan ændres lidt her og der...

jjerfild
Ynglingespiller

« Svar #8: 07 Feb 2008, 17:26 »

Jeg spiller med en 4-1-3-2, med en central midtbanespiller, to offensive fløje og en offensiv midtbanespiller.

Den taktik har jeg spillet med lige siden FM 2005.

Manolo Jiménez er sej!

søgaard
Gæst

« Svar #9: 07 Feb 2008, 18:06 »

Når jeg spiller med mindre hold, så bruger jeg en 4-2-3-1, hvor jeg har to spillere på den defensive midtbane, og en lige foran dem, og så to fløje, som dog ikke er alt for offensive, og en targetmand.. Denne har virket rigtig godt i de mindre engelske og danske liga'er Smiley og når jeg spiller med stor hold spiller jeg 4-1-2-2-1, som sådan set bare er Barca's spillestil Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #10: 07 Feb 2008, 18:12 »

Jeg bruger den klassiske 4-4-2, hvor jeg ligger vægt på, at skabe variation mellem defensiv og offensiv. Det formås med en defensiv midtbanemand, mens den anden er blevet tilføjet en offensiv rolle.
Mine backs er heller ikke Carlos/Alves typer, da de er mere defensive en offensive, og er blevet indstillet til at aflevere dybt i banen. Mine angribere er mere som offensive midtbanespillere, da de tit aflevere til hinanden, og derved undgår man afsindige afbrændere én mod én. Det virker ret så fornemt hidtil.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #11: 07 Feb 2008, 18:22 »

Jeg spiller med en 4-3-1-2 eller en 4-1-2-1-2 når jeg spiller ...

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 07 Feb 2008, 21:02 »

Jeg bruger den klassiske 4-4-2, hvor jeg ligger vægt på, at skabe variation mellem defensiv og offensiv. Det formås med en defensiv midtbanemand, mens den anden er blevet tilføjet en offensiv rolle.
Mine backs er heller ikke Carlos/Alves typer, da de er mere defensive en offensive, og er blevet indstillet til at aflevere dybt i banen. Mine angribere er mere som offensive midtbanespillere, da de tit aflevere til hinanden, og derved undgår man afsindige afbrændere én mod én. Det virker ret så fornemt hidtil.

Det ser ud til vi spiller næsten ens. Jeg går bevidst efter kantspillere med både offensive og defensive kvaliteter, og spiller kontra. Jeg har haft stor succes med bolderobrene kanter, der sætter kontraangreb i gang.

Jeg forsøger også at få angriberne til at aflevere til hinanden, men det lykkes ikke så godt. Hvad gør du?

Jeg giver dem lov til at "Cross's" og min Targetman, som samtidig er knap så offensiv, er sat til at lave stikninger.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #13: 07 Feb 2008, 21:08 »

Jeg bruger en 3-1-4-2 opstilling.
3 centrale forsvarere
1 defensiv midt
2 fløje
2 centrale midtbaner, den ene med pil frem og ind på midten
2 angribere

Veni, vidi, vici

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 10 Feb 2008, 13:00 »

Det er forskelligt hvad jeg bruger det kommer gerne an på hvorfor et hold jeg spiller med men det ender gerne med en hjemmelavet 4123 eller den klassiske 442.
vil meget gerne spille Offensivt og med blandet eller direkte afleveringer og nogle meget offensive backs og fløje/offensive midtbane.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010