home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 731 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gule
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Gule  (Læst 21960 gange)
Niko
Gæst

Sv: Gule
« Svar #45: 09 Feb 2008, 11:53 »

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 09 Feb 2008, 11:55 »

Niko
Gæst

« Svar #47: 09 Feb 2008, 13:16 »

Snart update om 4 handler. Smiley

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #48: 09 Feb 2008, 13:38 »

God blog, jeg lige faldt over Smiley

Echoes, Silence, Patience and Grace

Niko
Gæst

« Svar #49: 09 Feb 2008, 14:29 »

3/12 - 2007 | Horsens Folkeblad
Gode handler

AC Horsens har overrasket i år, derfor har der været mulighed for at hente et par gode spillere til den jyske østkyst.

AC Horsens har hentet 4 spillere, som har et meget højt niveau. Den første som kom til Jylland var et ungt svensk talent, ved navn Niklas Bärkroth. Han er et af de største svenske talenter i nyere tid, som gør ham til en fantastisk signing for Horsens. Det er noget som glæder De Gules ledelse.

"Han er en fantastisk spiller. Hvis han lever op til sit rygte, så har vi en af de bedste spillere! Vores andethold spiller allerede bedre efter hans tilkomst," udtaler Jesper Hansen.

Horsens har hentet 2 svenskere mere. En af dem blev hentet fra IFK Mariehamn, hans navn er David Carlsson og han er en komplet angriber. Han er kendt for at sparke bolden i kassen på alle hans chancer. Den anden som er kommet til AC Horsens er backen Emil Jensen. Emil knuste mange hjerter, da han underskrev kontrakt med AC Horsens, da han inden da havde spillet hele sin karriere i Halmstad. Nu er han dog i Horsens og han forventes at komme ind i startopstillingen med det samme.

Det sidste indkøb er den kendte Léandre Griffit, som har fortid i Southamton. Léandre er meget hurtig og han har spillet i England, da han engang var regnet til at blive en af de bedste spillere i Frankrig. Han slog dog aldrig igennem og derfor røg han til Skandinavien. Horsens har nu hentet ham og han forventes at blive en vigtig spiller i førsteholdstruppen. Nikolaj Emil Birk Poulsen har fortalt om sine 4 indkøb.

"Nu hvor det er begyndt at gå dårligt for os er det skønt at få nye spillere til. Jeg er glad for alle spillerne, da alle har et kæmpe potentiale og de er allerede gode spillere. Niklas glæder jeg mig til at se udviklingen på, da jeg tror han kan blive den bedste i klubbens historie. David tror jeg også bliver en gevinst, han er en meget kølig afslutter, så han kommer til at lave mange mål. Emil og Léandre bliver også fantastiske for os!"
« Seneste Redigering: 09 Feb 2008, 14:54 af Cesc » Logged

Niko
Gæst

« Svar #50: 09 Feb 2008, 14:53 »

3/12 - 2007 | Horsens Folkeblad
ACH 1 - 3 FCM
ACH Match Menu:
Søren Jochumsen ©
Emil Jensen
Joseph Elanga
Kenneth Emil Petersen

Steffen Algreen
Emmanuel Osei (ud: 63)
Allan Søgaard (ind: 63)
Michael Stryger
Léandre Griffit
Henrik Hansen
David Carlsson
Gilberto, 1 mål (ud: 45)
Ken Ilsø (ind: 45)

Der var mødt over 3000 op for at støtte AC Horsens, som er ved at være nedrykningstruet. Fansene fik ikke den store oplevelse, da kampen endte til udebaneholdets favør. Grunden til at mange fans var mødt op, var at  helten Allan Søgaard fik sæson-debut idag.

AC Horsens startede bedst ud i kampens hede. Især Henrik Hansen virkede oplagt på at skaffe en sejr til Den Gule Fare. En mand kan dog ikke meget selv, men alligevel fik han lavet en perfekt stikning til Gilberto, som flot satte bolden i kassen. Stillingen ved pausen var 1-0 til hjemmebane holdet fra Horsens.

I anden halvleg gik det dog helt galt for De Gule. 4 minutter gammel blev anden halvleg, før at Femi bragte FCM på 1-1. Han var dog ikke den eneste fra FC Midtjylland, som kom på tavlen. Frank Kristensen bragte FCM foran efter 63 minutters spil og til allersidst i kampen lavede Steffen Algreen straffespark. Mikkel Thygesen sparkede sikkert bolden i kassen til kampens resultat 1-3.

Det dårlige resultat betyder at AC Horsens ryger ned på 10. pladsen. Deres træner Nikolaj Emil Birk Poulsen kom med en kommentar til det hele.

"Jeg er meget træt af det hele, men vi skal vende skuden efter nytår!"

Niko
Gæst

« Svar #51: 09 Feb 2008, 15:14 »

7/12 - 2007 | Horsens Folkeblad
Mini Interview: Nikolaj Emil Birk Poulsen
"Da det gik bedst
for os troede vi
på at vi skulle
vinde sølv."
-
Nikolaj Emil
Birk Poulsen

Da der er over 3 måneder til at den danske SAS Liga starter, har vi valgt at komme med et par mini interviews, så De Gule ikke bliver helt glemt. Vi starter ud med at snakke med træneren, Nikolaj Emil Birk Poulsen som havde fødselsdag for 2 dage siden.

Da i efter 9 kampe lå nummer 2, hvad tænkte i så?
"Vi kunne ikke andet end at nyde det. Vi vidste inderst inde godt at vi ikke ville slutte der, men da det gik bedst for os troede vi på at vi skulle vinde sølv. Nu er vi røget hele 8 pladser længere ned, for det er her vi hører til. Jeg vil dog gøre alt for at få en højere placering."

Du har købt et par spillere, hvem er du mest tilfreds med?
"Ken Ilsø har gjort det meget godt. Han er dog dalet meget på det sidste og man skal vel helt tilbage til oktober for at finde en fantastisk kamp fra hans side. Jeg tror at jeg vil sige, Michael Stryger. Han har gjort det fantastisk og holdt et højt niveau i alle kampe. Han går ikke ned og han bliver ved med at forsøge."

Gilberto er topscorer i SAS Ligaen - betyder det ikke at han bliver solgt?

"Tja, han er en fantastisk fodboldspiller. Men hvad skal vi gøre uden ham? Jeg frygter dog at vi til sommer får et bud, som vi ikke kan afvise. Hvis vi skal sælge Gil, så vil jeg minimum have 20 millioner. Ellers kan vi ikke finde en fuldgod erstatning. Jeg vil dog forsøge at holde på ham, men hvis han vil væk - skal han væk."

Hvorhenne i ligaen slutter i?
"Det kan du se den 24. maj. Ej, jeg tror vi kommer til at blive fra nummer 7-10. Vi har en trup, som næste år kan komme længere frem, men i år, regner jeg med en placering her omkring. Vi kan måske også overraske, men det har vi jo allerede gjort."

Niko
Gæst

« Svar #52: 09 Feb 2008, 15:34 »

Slet ingen kommentarer?

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #53: 09 Feb 2008, 17:47 »

Hvordan fik du lokket Bäkroth til Horsens?

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #54: 09 Feb 2008, 18:00 »

god update Wink

smb
Gæst

« Svar #55: 09 Feb 2008, 18:01 »

synes det er nogle spændene indkøb du har gjort cesc Thumbs Up Bärkroth skal nok blive god. Har et spil kørene med R. Madrid hvor han som 18 årig er på niveau med robben og sneijder, så helt sikkert et fantastisk køb Wink

ærgeligt med resultatet mod FC Midtjylland Skuffet men det skal du sgu nu nok få vendt om på næste gang Thumbs Up
alt i alt en fantastisk blog Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #56: 09 Feb 2008, 18:28 »

Hvordan fik du lokket Bäkroth til Horsens?

Hentede ham imens at det gik bedst. Så var den hjemme - jeg tror, at hvis jeg prøvede at hente ham nu, ville han sige nej. Smiley

god update Wink
Tak.

synes det er nogle spændene indkøb du har gjort cesc Thumbs Up Bärkroth skal nok blive god. Har et spil kørene med R. Madrid hvor han som 18 årig er på niveau med robben og sneijder, så helt sikkert et fantastisk køb Wink

ærgeligt med resultatet mod FC Midtjylland Skuffet men det skal du sgu nu nok få vendt om på næste gang Thumbs Up
alt i alt en fantastisk blog Opstemt

Tak. Smiley

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #57: 09 Feb 2008, 19:46 »

nice blog du har igang
man får en del at vide uden det bliver for detaljeret
Håber du kommer til t nyde stor succes i Horsens

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Niko
Gæst

« Svar #58: 10 Feb 2008, 16:07 »

24/01 - 2008 | Horsens Folkeblad
Besh ind - Nikolaj ud?

Horsens snakker i øjeblikket med den tidligere bomber, Besart Berisha. Imens går der rygter om at Nikolaj Emil Birk Poulsen er på vej til Tyskland eller Norge. I kan læse om det her.

Lige for tiden er der gang i rygtebørsen, der er sket et par store handler og AC Horsens kan måske lave en af dem. Deres tidligere boksspiller, Besart Berisha, er utilfreds ovre i det kolde England. AC Horsens har i sinde at udnytte situationen og hente albaneren hjem på en leje aftale. Besart har kommenteret det.

"Jeg har set en af AC Horsens' talentspejdere i England. Jeg ved ikke om det er mig eller Drogba de kigger efter, men de er hvert fald England. Jeg håber det er mig de er ude efter, da jeg godt kunne tænke mig at komme tilbage til byen igen," udtaler Besart Berisha.

Dagen er dog ikke helt perfekt, da AC Horsens' træner Nikolaj Emil Birk Poulsen har fået et par tilbud fra Tyskland og Norge. Der er ikke nævnt navne på de 2 klubber, men det ser ud til at være Schalke og Vålerenga, som sidste år blev nummer 11(!). Nikolaj har ikke ønsket at blive interviewet, så det tyder på at han forlader AC Horsens i et kæmpe underskud. Desværre.

-Benja-
Gæst

« Svar #59: 10 Feb 2008, 16:10 »

Spændende Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010