home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Todi Adam Jónssons træner karriere
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Todi Adam Jónssons træner karriere  (Læst 7841 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aquilotti
« Svar #15: 06 Feb 2008, 21:56 »

Først vil du lave en SC London, og derefter laver du en Lazio, hvilket jeg også har. Ikke for at virke offensiv eller negativt indstillet, men synes allerede nu, at der er stor lighed mellem min og din blog, og her tænker jeg opstillingsmæssigt. Det gør ikke spor, på nær at jeg synes det er lidt ærgerligt. Men du skal da have god vind, og lad os håbe du får succes.
Rossonero du kan ikke tage dette som "din" måde at skrive på, kig mine blogs igennem og du vil se ligheder mellem denne og de andre. Jeg har min måde at skrive på, billede øverst, overskrift, tekst og billede i højre side. Sådan har jeg altid gjort og sådan vil jeg blive ved, at det tilfældigvis er Lazio jeg vælger kan du vel heller ikke sige jeg ikke må, bare fordi du har spillet med Lazio du holdte så vidt jeg husker heller ikke 1 sæson med bloggen?

Synes nu at denne måde er blevet den mest almindelige måde, at skrive blogs på. Så det synes jeg sku er noget pjat, som du der lukker ud Rosso! Der er mange der har skrevet sådan, også før. Der er mange, der har prøvet at lave andre måder at skrive på, men så er vendt tilbage til denne måde. Det er en af de nemmeste måder, at lave sine updates på.

At Møller vælger Lazio kan vel være lige meget, hvis det er det hold, som han har fået lyst til, ja så er det vel bare at skrive! Mange får jo lyst til et hold, netop fordi de læser om det?!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Aquilotti
« Svar #16: 06 Feb 2008, 21:56 »

Super blog ... KUTGW ... Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #17: 06 Feb 2008, 22:08 »

Tak til alle, også dig John Spurs Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #18: 06 Feb 2008, 22:16 »

Sure opstød, må man da vidst nok sige. Jeg har nu heller ikke sagt at det er min stil, finder det bare underligt, at forholdsvis kort efter jeg lukker min blog om Lazio, opstår der én, der har næsten samme opstilling.
Nu kunne jeg heller ikke være mere ligeglad, det var blot en påpegelse, og I behøves jo ikke at være enige. Det er bare sådan jeg ser på det. Dermed trækker jeg mig ud af samtalen, da jeg ikke ser det som noget relevant at diskutere.

Lad os vende tilbage til bloggen. Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #19: 06 Feb 2008, 22:22 »

Så trækker du din mening tilbage, det fint Rossonero pas på du ikke får storhedsvanvid Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #20: 06 Feb 2008, 22:23 »

Så trækker du din mening tilbage, det fint Rossonero pas på du ikke får storhedsvanvid Smiley

Hvornår fanden har jeg trukket min mening tilbage? Den er skam stadig den samme. Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #21: 06 Feb 2008, 23:29 »


Champions League kvalifikations runde 3
S.S. Lazio & Sparta Prag 1-1 (Lazio videre på straffe)

Det var forventet, at Lazio ville sende Sparta Prag ud af dette års Champions League, men at man skulle spille hele 210 minutter i alt, før man fandt ud af, at Lazio var vinderen af disse 2 opgør, var der nok ikke mange der ville have



sagt før opgørerne. Det var på sidste straffespark hjemme på Olimpico, Tommaso Rocchi der afgjorde de 2 opgør med et stensikkert sparket straffespark ,som sikkert var i nettet.


A.Arena, Prag d. 15.08.07
Sparta Prag vs. S.S. Lazio 1-0 (0-0)
1-0 T. Bocek

En kamp der aldrig rigtig kom i gang, med en skudstatistik på 7-10 i Lazio favør. Men hjemmeholdet havde klart den bedste boldbesiddelse, som lå på 55%, mens italienerne havde sølle 45%. Det var skyld i et nederlag til de italienske bronzevindere med Kahlenberg i truppen. Alligevel har Signori og hans tropper, nok følt de kunne have vundet kampen da de brændte mange store muligheder, det hele endte med Tomas Bocek efter 66 minuter lidt heldigt gjorde det til 1-0 og gav Lazio et sværere udgangspunkt til returopgøret på Olimpico.

------------------------

Olimpico, Rom d. 29.08.07
S.S. Lazio vs. Sparta Prag 1-0 (1-0)
Ordinær: 1-0 T. Rocchi Straffespark: 1-1 - Di Vaio & Chalupa - 2-1 Manfredini & Sivok - 3-2 Bianchi & Kolar - 3-3 Dabo & Simek - 4-3 Rocchi & Sedlacek

Efter skuffelsen i Tjekkiet måtte hjemmeholdet, foran sølle 27.089 tilskuere knokle hårdere for at hente føringen end de egentlig ville. Med et massivt spilovertag og flere chancer end Sparta Prag så det også ud til at Lazio skulle vinde den samlede sejr i ordinær tid. Da Tommaso Rocchi efter 19 minutter endelig fik hul på kampen så det for alvor lyst ud for Lazio, men det blev desværre ikke til flere mål før straffespark konkurrencen, hvor selvsamme Tommaso Rocchi reddede hjemmeholdet Lazio fra udmygelsen at ryge ud til Sparta Prag.

S.S. Lazio er dermed videre til Gruppespillet i Champions League.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #22: 06 Feb 2008, 23:51 »

Andre nyheder fra Lazio
Tommaso Rocchi skifter til Inter
S.S. Lazio's 29-årige stjerneangriber skifter med
øjeblikkelig virkning til de italienske mestre Inter.
Tommaso begrundede skiftet som værende
nødvendigt for at få det sidste ud af hans karriere
som er ved at eppe mod sin ende.

Prisen for Rocchi ligger omkring, 150 mio.


Svær gruppe til S.S. Lazio
30.08.07 - Champions League

Det kom her til morgen frem i de italienske aviser at topholdet S.S. Lazio har solgt deres målfarlige italienske angriber, Tommaso Rocchi til liga-rivalerne Inter. Tommaso Rocchi bliver derfor ikke en del af næste sæsons S.S. Lazio hold. Dette Lazio hold var i dag med i bolden som blev udtrukket til Champions League gruppespillet. Også Inter var med i bolden.

Desværre for Lazio kom de i Gruppe A, en gruppe der helt klart kan betegnes som værende den mest nervepirrende gruppe af alle 8 grupper. I Gruppe A blev først engelske Arsenal trukket ind, herefter hollandske Ajax, så kom italienske Lazio op mens Toulouse sluttede Gruppe A af fra 4 seedningslag.

Gruppe A:
Arsenal
Ajax
Lazio
Toulouse
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #23: 07 Feb 2008, 12:55 »


svensker skal erstatte Rocchi i Lazio
31.08.07 - seneste kamp: Lazio 5-0 Reggina

Siden Tommaso Rocchi i går forlod S.S. Lazio til fordel for ligarivalerne fra Inter har der været sat rygter i gang, tvivl om Signori har kunnet finde en fuldbyrdig erstatning for den 29-årige altmuligmand i angrebet. Om Johan Elmander kan erstatte Tommaso og gøre det mindst ligeså godt er hverken træner Signori eller Lazios dansker Thomas Kahlenberg.

I al fald er det den svenske landsholdsangriber som skifter til S.S. Lazio, siden hans skifte fra Brøndby IF til franske Toulouse kun er blevet bedre og mere kendt, den 26 årige smilende mand havde følgende at sige om sit skifte til S.S. Lazio: - Jeg føler, at Lazio er en klub med en lys fremtid. Ikke at Toulouse ikke var det, men alligevel er Lazio en mere kendt klub, som desuden kunne give mig en markant lønforhøjelse ved et skifte. Derudover kunne Toulouse, som jeg er meget glad for tjene meget på et salg.

Mange andre unge angribere var også inde i billedet som erstatning for Rocchi bl.a. Schalke 04s Halil Altintop og Bordeauxs marokanske angrebstalent, Marouane Chamakh. Men hverken Schalke eller Bordeaux var hurtige nok til at komme med en tilbagemelding, det var Toulouse hurtige om, da tilbuddet efter betyrelsesformand Olivier Sadran var for godt til at afslå.


Sådan ser Lazios trup ud nu: Tommaso Berni (GK), Fernando Muslera (GK), Stefan Radu, Emilson Cribari, David Rozehnal, Sebastiano Siviglia, Lorenzo De Silvestri, Aleksandar Kolarov, Luciano Zauri, Valon Behrami, Ousmane Dabo, Fabio Firmani, Christian Ledesma, Gaby Mudingayi, Massimo Mutarelli, Thomas Kahlenberg, Christian José Manfredini, Stefano Mauri, Mourad Meghni, Simone Del Nero, Goran Pandev, Marco Di Vaio, Johan Elmander, Rolando Bianchi.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aquilotti
« Svar #24: 07 Feb 2008, 14:41 »

Sure opstød, må man da vidst nok sige. Jeg har nu heller ikke sagt at det er min stil, finder det bare underligt, at forholdsvis kort efter jeg lukker min blog om Lazio, opstår der én, der har næsten samme opstilling.
Nu kunne jeg heller ikke være mere ligeglad, det var blot en påpegelse, og I behøves jo ikke at være enige. Det er bare sådan jeg ser på det. Dermed trækker jeg mig ud af samtalen, da jeg ikke ser det som noget relevant at diskutere.

Lad os vende tilbage til bloggen. Wink
Du er jo tydeligvis ikke ligeglad, når du har behov for at starte en debat om det og gøre opmærksom på dine kundskaber og dine klubvalg. Jeg er helt på bølgelængde med John Spurs, og ønsker Møller al held og lykke. Klubvalget eller skrivestilen har ingen da patent på. At jeg så heller ikke kan se den sammenligning, du gør, er en anden sag Smiley

Jeg følger med Møller - din forrige blog har gjort alle de andre til skamme. Nu ved vi du kan holde ud i rigtig lang tid, og jeg glæder mig meget til at se, hvad du kan finde på.
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aquilotti
« Svar #25: 07 Feb 2008, 14:51 »

God update Smiley
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #26: 07 Feb 2008, 15:34 »

Jeg er med... har en forkærlighed for de engelske og italienske blogs...

Og til dig Rosso, du begynder jo en ny blog med et nyt hold ca 2-3 gange om ugen så det er jo efterhånden svært at finde et hold du IKKE har haft...
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #27: 07 Feb 2008, 19:20 »

Tak allesammen, dejligt at høre folk bakker op om mig.
I 07 versionen havde jeg svært ved at få tilhængere af mine blogs, men jeg kan nu mærke en meget større interesse.
Tusind tak til alle Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #28: 07 Feb 2008, 20:01 »


le aquile udemærket fra start
31.09.07 - lazio ligger 7er efter 6 kampe

Serie A:
1. Inter 6k 18p
2. Fiorentina 6k 16p
3. Palermo 6k 14p
4. Milan 6k 13p
5. Udinese 6k 13p
6. Juventus 6k 13p
7. Lazio 6k 12p
8. Cagliari 6k 10p

Her efter 6 spillede kampe i den italienske Serie A ligger S.S. Lazio nummer 7 med 4 sejre og 2 nederlag, som blev tabt mod Juventus og Milan på udebane. Sampdoria og Napoli er begge blevet slået hjemme på Olimpico i Rom. Specielt blev Napoli og Siena slået sikkert med hele 4-1 og 3-0, her var det Elmander, der med hattrick i begge kampe tog overskrifterne fra kampene.

I UEFA Champions League har Aquilotti indtil videre mødt hollandske Ajax Amsterdam på udebane, her gik det fint spilmæssigt og det var også Goran Pandev der bragte udeholdet fra Italien i front efter 66 minutters spil. Men desværre for Signori og hans tropper kunne Huntelaar med bare 3 minutter igen udligne efter en kamp Lazio havde domineret følte Rolando Bianchi selvfølgelig de burde have vundet, den 24 årige angriber der er udlejet til Lazio fra Manchester City udtalte følgende efter kampen: - Det er utroligt vi ikke kan vinde i dag, vi har så mange chancer som vi bare SKAL score på. Jeg brænder selv en del og skal også mindst score en gang. Det heldigt vi har Goran pt. han scorer mål på samlebånd, men han kan ikke klare det alene.

Desværre er Lazio ikke kommet helt igang endnu, kun Pandev og nyindkøbte Johan Elmander kan score for Le Aquile. Med 6 mål i 5 kampe har Elmander overtaget topscorer prisen i Lazio, men alle skal et niveau op for at kunne vinde Serie A guld i år.


månedens kampe: juventus (U: 0-1), sampdoria (H: 1-0), ajax (U: 1-1), milan (U: 1-3) napoli (H: 4-1), siena (U: 3-0)
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #29: 07 Feb 2008, 20:02 »

Tak til cube for hjælpen til grafik Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010