home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Todi Adam Jónssons træner karriere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Todi Adam Jónssons træner karriere  (Læst 7842 gange)
Møller
Gæst
 
Todi Adam Jónssons træner karriere
« : 06 Feb 2008, 15:45 »


S.S. Lazio
Skuden sætter kurs mod toppen.
----------------
Mit Rangers, Manchester United, Frankrig, Paderborn spil begyndte efterhånden at kede mig lidt. Desværre må man nok have lov til at sige. Men nu har jeg så fået mod på en ny tur gennem Football Manager 2008s lange liv, efterhånden var jeg nået 2014 i mit gamle spil, og vil meget gerne helt derop igen med dette.

Klubben jeg har valgt at starte i, er en klub som ligger, og kæmper med AS Roma om at være Roms bedste, dette har disse 2 klubber gjort gennem de seneste rigtig mange år. De 2 klubber deles om stadionet, Olimpico i Rom. Olimpico som kan ses i baggrunden af mit topbanner.

Jeg håber i vil følge med i min tur gennem "drømmeland."
« Seneste Redigering: 10 Feb 2008, 13:09 af Møller » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aquilotti
« Svar #1: 06 Feb 2008, 15:46 »

Din gamle blog var virkelig god. Derfor følger jeg også denne som jeg håber du kan drive lige så langt Smiley.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aquilotti
« Svar #2: 06 Feb 2008, 15:48 »

Har altid været vild med dine blog's, så jeg vil også følge med. Opstemt
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #3: 06 Feb 2008, 15:50 »

Tak til begge Smiley
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aquilotti
« Svar #4: 06 Feb 2008, 15:51 »

Jeg følger også med Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aquilotti
« Svar #5: 06 Feb 2008, 16:00 »

Ja dine blogs plejer at være gode, så jeg vil følge med her..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #6: 06 Feb 2008, 16:14 »


Signori overtager tropperne
1. Juli 2007 - Delio Rossi går af
Print this   Send this
----------------

Så skete der for alvor noget i italiensk fodbold. Endelig kom vi til det længe ventede sommer transfervindue. Det er her vi forventer hold som AC Milan, AS Roma, Internazionale osv. vil forstærke sig med verdensstjerner. Men ikke kun de store hold ventes at forstærke sig og hold som denne nyhed netop kommer til at handle om, S.S. Lazio.

S.S. Lazio havde indtil i aftes den 47-årige italienske træner, Delio Rossi som klubbens cheftræner. Men manden med det store ansvar for succes for Le Aquile valgte at trække sig tilbage efter præcist 2 år ved roret. Den 47-årige Delio tog valget udfra bestyrelsens forventninger til den kommende sæson. Heldigvis for Rom-holdet er erstatningen allerede klar, da den tidligere Lazio spiller Giuseppe Signori har skrevet under på en 1-årig aftale med holdet.

- Jeg har gennem nogle måneder haft kontakt med Claudio (Lotito red.) og har også ved siden af kontaktet Delio (Rossi red.) lidt for at høre hvordan det var at træne Lazio. Men desværre fik jeg for nogle uger siden meldingen om at Delio ville træde af, i ugerne her op til har jeg så haft en livlig kontakt med bestyrelsen i Lazio omkring en kontrakt med klubben, dette bliver mit første træner job og jeg glæder mig selvfølgelig rigtig meget til at komme i gang. Sagde den nyansatte træner, Giuseppe Signori
« Seneste Redigering: 06 Feb 2008, 16:22 af Møller » Logged

smb
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #7: 06 Feb 2008, 16:23 »

følger med Thumbs Up var vild med din anden blog
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aquilotti
« Svar #8: 06 Feb 2008, 16:39 »

Det lyder bestemt spændende, vil følge med
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #9: 06 Feb 2008, 16:48 »


Gammel kending vender hjem
19. Juli 2007 - Også Kalle er hentet
Print this   Send this
----------------

Marco Di Vaio er en kendt herre, den efterhånden aldrende men rutineret spiller har efterhånden spillet for alle de italienske topklubber i deres storhedstider. Marco har siden han i 1994 fik sin første professionelle kontrakt i italiensk fodbold, klubben der tilbød den dengang 18-årige Marco Di Vaio en fuldtidskontrakt var netop S.S. Lazio. Den stolte klub som gennem de seneste sæsoner ikke har kunnet følge Milan, Roma, Inter helt som de plejede dengang i 90'erne har med deres nye træner, Signori ved roret fået hentet Marco Di Vaio hjem til Lazio igen.

Den 31-årige Di Vaio er hentet for 26 millioner kroner i Serie B klubben, Genoa og er tiltænkt en plads som backup for Rocchi og Bianchi helt på toppen.

Foruden Marco Di Vaio har Giuseppe Signori og Letito sammen også fået en aftale med den danske landsholdsspiller, Thomas Kahlenberg på plads. De tynde kanter får dermed en driblestærk, hurtig og målfarlig forstærkelse som egentlig aldrig fik det helt store gennembrud i fransk fodbold hos Auxerre. Den danske kantspiller har derimod haft stor succes på det danske U21 landshold, men er efterhånden blevet for gammel til stadig at kunne findes der og har prøvet at spille sig ind på det danske A-Landshold, indtil videre er han ikke 100% fast mand, men han har bestemt evnerne til at kunne blive det.

Den danske kantspiller har kostet Le Aquile ca. 40 millioner danske kroner.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #10: 06 Feb 2008, 17:24 »


Le Aquile skal et smut til Prag
3. August 2007 - Sparta Prag venter
Print this   Send this
----------------

S.S. Lazio kommer ind i Champions Leagues kvalifikations runde 3. Flere af de tilbageværende hold har været gennem 2 kampe før denne tredje og sidste kvalifikationsrunde . De forsvarende bronzevindere i den italienske Serie A, Lazio skulle også med i dagens bold. Det samme skulle bl.a. spanske Sevilla, tyske Werder Bremen, engelske Liverpool, engelske Arsenal og spanske Valencia også.

Det blev heldigvis for klubben fra Rom ingen af de 3 modstandere som blev trukket sammen med Aquilotti. Tværtimod skal Giuseppe Signori og hans tropper op i mod tjekkiske Sparta Prag, hverken en nem eller katastrofal modstander, men en modstander hvor Lazio er små favoritter men sagtens kan sætte det over styr hvis der ikke bliver spillet fodbold.

Andre interessante opgør er at norske Rosenborg kan komme op i mod Sevilla hvis de slår Zilina ud først, Toulouse og Werder Bremen mødes også i et andet tæt opgør, Arsenal kommer op mod enten FC København eller Jerusalem, mens Elfsborg eller Debrecen skal op i mod engelske Liverpool.
« Seneste Redigering: 06 Feb 2008, 17:52 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #11: 06 Feb 2008, 17:47 »


Le Aquile smukt gennem optakten
5. August 2007 - 4 sejre & 2 uafgjorte
Print this   Send this
----------------

Giuseppe Signori svor S.S. Lazio en lys sæson. Han svor også at Le Aquile skal der holdes øje med denne sæson, flere italienske eksperter er enige i trænerens udmeldelse om et stærkt Lazio hold. De svor sågar at holdet denne sæson går sit livs sæson i møde, der er chancer for en top placering i Serie, Pokalturneringen og Champions League eller UEFA Cuppen kan vindes denne sæson. Med indkøbet af Marco Di Vaio har Signori den komplette trup og en trup blandet af talent og rutinerede herrer.

Resultaterne:
Triestina 6-1
Loko Sofia 1-1
St Pat's Athletic 5-2
Shelbourne 3-0
Cork City 1-1
Drogheda Utd 7-0
Dette mandskab har nu været igennem 6 træningskampe op til sæsonpremieren i Serie A mod Reggina d. 25/8-07. Dog kommer der allerede en snigpremiere for Lazio d. 15/8 hvor det gælder første kamp i Champions League kvalifikations runde 3 i Tjekkiet mod Sparta Prag.

I disse 6 træningskampe har specielt Goran Pandev og Christian Ledesma vist god form allerede her fra starten af sæsonen, gad vide om vi skal holde øje med de to navne denne sæson.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #12: 06 Feb 2008, 20:54 »

Først vil du lave en SC London, og derefter laver du en Lazio, hvilket jeg også har. Ikke for at virke offensiv eller negativt indstillet, men synes allerede nu, at der er stor lighed mellem min og din blog, og her tænker jeg opstillingsmæssigt. Det gør ikke spor, på nær at jeg synes det er lidt ærgerligt. Men du skal da have god vind, og lad os håbe du får succes.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #13: 06 Feb 2008, 21:43 »

Rossonero du kan ikke tage dette som "din" måde at skrive på, kig mine blogs igennem og du vil se ligheder mellem denne og de andre. Jeg har min måde at skrive på, billede øverst, overskrift, tekst og billede i højre side. Sådan har jeg altid gjort og sådan vil jeg blive ved, at det tilfældigvis er Lazio jeg vælger kan du vel heller ikke sige jeg ikke må, bare fordi du har spillet med Lazio du holdte så vidt jeg husker heller ikke 1 sæson med bloggen?
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Aquilotti
« Svar #14: 06 Feb 2008, 21:55 »

Folk må vel gøre som de vil ?

Dejligt at se dig tilbage på banen med en blog MØLLER !
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010