home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 822 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Foreslag til Football Manager 2009
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Foreslag til Football Manager 2009  (Læst 128944 gange)
Aggergaard
Reserveholdsspiller

Sv: Foreslag til Football Manager 2009
« Svar #360: 08 Jun 2008, 22:31 »

Start med at oprette en klubløs Manager med dine ønskede data. Derefter laver ny en ny Manager, som du skal sætte som Manager for det fx. engelske landshold. Så fyrer du din den enten din U21 eller U19 Manager.
Så går du en dag frem, så han forsvinder fra din stab. Så søger du på den manager du oprettede i starten med dine data og tilbyder ham jobbet, som enten U21 eller U19 Manager.
Så modtager du tilbuddet i din klubløse Managers profil og . Når du så er ansat fjerner du Manageren fra A Landsholdet.

HUSK at A landsholdet sagtens kan snuppe spillere fra dig og dem kan du ikke hente tilbage. U19 Manageren kan også snuppe spillere fra dig, men de kan dog godt hentes tilbage.

Det kan du allerede gøre i 08eren
Så jeg er sikker på at når man kan det i 08 hvorfor skulle man så ikke kunne det i 09?

Men bortset fra det

Så tror jeg det kunne være sjovt hvis der blev lavet så man fx kunne starte i 1990, som træner i
fx Brøndby, med de gode gamle spillere, Faxe, Vilfort og Krogh og så at der kom de rigtige ungdomsspillere op
som der også gjorde dengang eller prøve at gøre det samme som Ricardo gjorde i 92 at vinde EM med danmark.

Hvad siger i?

« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 22:37 af Nehmo » Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

esbjergallez
Lilleputspiller
*

« Svar #361: 09 Jun 2008, 20:56 »

Det kan du allerede gøre i 08eren
Så jeg er sikker på at når man kan det i 08 hvorfor skulle man så ikke kunne det i 09?

Men bortset fra det

Så tror jeg det kunne være sjovt hvis der blev lavet så man fx kunne starte i 1990, som træner i
fx Brøndby, med de gode gamle spillere, Faxe, Vilfort og Krogh og så at der kom de rigtige ungdomsspillere op
som der også gjorde dengang eller prøve at gøre det samme som Ricardo gjorde i 92 at vinde EM med danmark.

Hvad siger i?

Han forklarer bare hvordan man bliver træner for u21 eller u19. doh!

Ja det jo ikke for sjovt at det hedder fm 2009. sæson 2008/2009.

Og iøvrigt så kan man bare gå ind under u21 landsholdet også bare overtage det der, så slipper du for det andet (:

AMRDK
Gæst

« Svar #362: 13 Jun 2008, 13:48 »

Skal lige have be/af kræftet noget ...

Er det sandt at man kan være sportsdirektør i 09 ?

Altid FCK
Manager

« Svar #363: 13 Jun 2008, 16:23 »

Skal lige have be/af kræftet noget ...

Er det sandt at man kan værdé sportsdirektør i 09 ?

Hvem har da snakket om det?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

MBryoma
Reserveholdsspiller

« Svar #364: 13 Jun 2008, 16:31 »

min forslag til FM09: at vi kan os vælge klubber fra Asian..

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Altid FCK
Manager

« Svar #365: 13 Jun 2008, 16:31 »

min forslag til FM09: at vi kan os vælge klubber fra Asian..

Det kan man da også godt

andersvilster
Gæst

« Svar #366: 14 Jun 2008, 00:13 »

jeg kunne godt tænke man kunne lave fodboldskoler i landene i verden

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #367: 14 Jun 2008, 01:52 »

Ville være lækkert hvis bestyrelsen ikke foretrak at man levede op til målsætningerne frem for at man overpræsterer, virker latterligt at bestyrelsen mener man kan nå til CL gruppespil og så er gladere hvis du holder dig til gruppespillet end hvis du når til semifinalerne. Hjørnespark skal derudover justeres, og dødbolde burde kunne sættes mere præcist ud fra hvor på banen de bliver taget.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Altid FCK
Manager

« Svar #368: 14 Jun 2008, 15:27 »

Ville være lækkert hvis bestyrelsen ikke foretrak at man levede op til målsætningerne frem for at man overpræsterer, virker latterligt at bestyrelsen mener man kan nå til CL gruppespil og så er gladere hvis du holder dig til gruppespillet end hvis du når til semifinalerne. Hjørnespark skal derudover justeres, og dødbolde burde kunne sættes mere præcist ud fra hvor på banen de bliver taget.

Sådan er det nu ikke ved mig

motZ
Gæst

« Svar #369: 14 Jun 2008, 20:44 »

Håber ikke det bliver for meget alá Fifa Manager 08 med alt det der privat livs pjat. :S

patrick J
Manager

« Svar #370: 14 Jun 2008, 20:45 »

jeg kunne godt tænke man kunne lave fodboldskoler i landene i verden

Ja det kunne være fedt  Opstemt Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager

« Svar #371: 15 Jun 2008, 15:40 »

Hvorfor er det egentlig at vi diskuterer forbedringer til det nye FM 09?
er der da nogen herinde som er med til at udvilke spillet??
Nu skal det bare lige siges at jeg ikke har læst de 25 sider igennem, så hvis der står en forklaring må i meget undskylde.
Ville bare lige høre om der er en bestemt grund til at vi diskuterer forbedringer til FM 09..

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

jacob1988
Ynglingespiller

« Svar #372: 15 Jun 2008, 17:42 »

synes man skal kunne bygge sit eget stadion, altså ligesom man kunne i football manager 2002, så kunne man bygge 1 del af gangen og så synes jeg de skulle gøre priserne på spillere mere realistiske, samt at under kampen må man gerne kunne se banen i 3d så man kan se hvordan man spiller

Altid FCK
Manager

« Svar #373: 15 Jun 2008, 21:57 »

Mine bud på realistiske ting i FM 08:

1. Mere kontakt med pressen. Ikke de samme spørgsmål og så kunne man lave pressekonferencer hvor man blev stillet et spørgsmål og så fik man fx 8 sekunder til at besvare, og hvis man ikke gør så nægter du at udtale dig, og det er nok mest negativt. Også at man kan tale med spilleren direkte så man kan forklare hvorfor han er sparet eller hvorfor han ikke er anfører mere.

2. Mere kontakt med træningsdelen. En rapport om hvordan det er gået med spillerne, hvem der har spillet godt, i diverse situationer.
At man kan indfører dødbolds systemer man kan se dem træne, og at man kan lægge vægt på at med Barca skal man nok vælge at spille kamp, eller andre tekniske ovelser, hvorimod i Amager United skal man nok satse på styrketræning.
Så træningsdelen må gerne være i FM 05 for min skyld der hvor man kunne vælge "træning på lille bane".

3. Mere realistiske spiller priser. Jeg sidder fx med Man City og jeg sælger kun Micah Richards meget dyrt da jeg ved klubber vil betale det.
Det er jo også sindsygt at give 700 mio for Silva.
Han er god, og talentfuld men 400 mio så havde de solgt ham IRL.

4. Modstander holdet ændre altid til en 4-2-4 og det er da ikke optimalt da jeg fx aldrig gør det og synes ikke man får noget ud af det.

5. Dette er ikke rigtig et forslag og dog.
Drop planerne om 3D før det er optimalt om fx 5 år.
Det ville helt klart skade spillet, og har også set mange videoer inde på youtube med FIFA Manager hvor spillere løber ind, og scorer i deres eget mål.
Og lad nu hver med det der privatliv, jeg synes at man i et langt spil, kunne opbygge sig nogle venskaber med klubejere, fx Abramovich så man fik et tilbud lidt nemmere end en anden.
Og synes også man skal kunne kritisere dommeren eller fortælle spillerne ude i pressen at det var nået lort idag og at fx, Gerrard var sat af indtil han havde imponeret til træning.

Det var det jeg orkede at skrive for idag

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #374: 15 Jun 2008, 22:00 »

5. Dette er ikke rigtig et forslag og dog.
Drop planerne om 3D før det er optimalt om fx 5 år.
Det ville helt klart skade spillet, og har også set mange videoer inde på youtube med FIFA Manager hvor spillere løber ind, og scorer i deres eget mål.
Og lad nu hver med det der privatliv, jeg synes at man i et langt spil, kunne opbygge sig nogle venskaber med klubejere, fx Abramovich så man fik et tilbud lidt nemmere end en anden.
Og synes også man skal kunne kritisere dommeren eller fortælle spillerne ude i pressen at det var nået lort idag og at fx, Gerrard var sat af indtil han havde imponeret til træning.

Helt enig  Opstemt

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010