home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 324 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Betis [10]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Betis [10]  (Læst 19747 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Betis [8]
« Svar #75: 21 Feb 2008, 22:21 »

Jeg synes, det er godt, du prøver noget andet og nyt, når resultaterne ikke er med dig - i stedet for at give op. Samtidig syntes jeg, at din plan lyder rigtig spændende, og jeg vil se frem til de kommende updates.

Du præsterer nogle gode updates, og det synes jeg da bare, at du skal blive ved med.
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Betis [8]
« Svar #76: 21 Feb 2008, 22:44 »

Du gør det fandme godt! Selvom du, som jeg ved, er mere til de historieprægede blogs, er det her faktisk spændende læsning. Du holder et højt niveau i alle dine updates, og du formår også, at ligge små teasers ud, som gør, at man – jeg – får trang til at vende tilbage. Godt arbejde, og jeg venter i spænding på frugten af den nye satsning.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2008, 22:46 af Thorøe » Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Betis [8]
« Svar #77: 24 Feb 2008, 12:05 »

Tak til jer begge!

Jeg er klar med update senere i dag!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Betis [8]
« Svar #78: 24 Feb 2008, 15:09 »


To drenge og en overraskelse!

Real Betis har i transfervinduet set sig tid til at gøre de nødvendige foranstaltninger, for at kunne klare foråret over stregen. Los beticos’ plan er blevet overholdt, og det er to attenårige, der kan stille sine nye Betis trøjer til skue. Dog var transfer-perioden lige ved at blive spoleret af en enkelt handel, som kunne gå hen og beskadige Real Betis’ trup for alvor.

Første køb skulle eftersigende allerede være blevet aftalt inden det nye års begyndelse. Det attenårige talent skulle findes i Portugal nærmere bestemt Sporting CP, hvor Betis før har ledt efter spillere. Adrien er navnet på portugiseren, som i fremtiden skal gøre sig nyttig for Real Betis. ”Adrien kommer til at være et vigtigt kort i fremtiden, og jeg tror at han om få år, vil være eftertragtet blandt de mest habile klubber i verden!” siger Aragonés om hans nye mand.

Adrien har blot spillet tre kampe for Sporting, og det forventes at han, først er kompetent nok i fremtiden. ”Adrien kan rigtig mange ting, og han hører bedste hjemme på den centrale midtbane,” siger hans gamle træner Paulo Bento. Blandt disse styrker nævner han Adriens afleveringer, koncentration og hans store kreativitet. Netop denne kreativitet spås at give ham en stor fremtid som det kreative omdrejningspunkt hos Sevilla-klubben. Adrien er erhvervet for lidt under tre millioner euro.

Aragonés har været i Rumænien for at finde det andet talent, som er hentet hjem. I dette tilfælde drejer det sig om Gabriel Torje, som kommer fra Dinamo Bucharest hvor han i denne sæson, har spillet femten kampe og lagt op til intet mindre end ni mål. Torje har sine gyldne momenter på højrefløjen hvor han med sine gode langskud, ekstreme hurtighed og evnen til at gøre det uventet, har snydt alle backs i rumænsk fodbold det sidste halve år.

Det var talentspejder Luis Del Sol, som fandt den unge rumæner: ”Jeg så straks talentet i Torje, han brillerede foran hele den rumænske nation, og han har på kun en halv sæson opnået helte status i Bucharest.” Torje selv er begejstret for hans skifte til spansk fodbold hvor han, ligesom Adrien, spås en stor fremtid. Han menes at være hentet for over to millioner euro.

Disse to erhvervelser har delt fansene i to den ene halvdel, vil hellere have succes nu mens den anden, ser begejstret på købene: ”Jeg synes at det er en glædelig nyhed, at Beticos har fået fat i to så gode navne. Til trods for at jeg ikke kender Torje, så tror jeg at vi går en lys fremtid i møde,” udtaler en ledende Betis fan. Mens andre som sagt er mere skeptiske: ”Det er nødvendigt at få succes nu. Derfor kan jeg ikke se nødvendigheden i at købe to helt unge spillere til truppen.”

Dog var det for nogen glædelige transfervindue ved at blive ødelagt af vedholdende rygter om at, Rafael Sobis skulle forlade Betis til fordel for Napoli, som stod klar med tolv millioner euro. ”Det er sandt at Rafael, var tæt på at skifte til Napoli, men jeg valgte at tilbyde ham en ny kontrakt, som fik ham til at blive,” siger Aragonés og fortsætter, ”Bestyrelsesformanden José Leon valgte at acceptere det generøse tilbud fra Napoli af pengemæssige årsager. Men Rafael gjorde det rigtige, og blev i klubben,” slutter en bitter Aragonés af.


Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Betis [9]
« Svar #79: 24 Feb 2008, 15:20 »

Hejsa Sommer!

Jeg har sagt det før, men siger det igen. Endnu engang en super update du har lavet. Det er et par rigtig gode unge spillere du har hentet til klubben som nok skal slå igennem der.

Det var sku et held at Sobis valgt at tage den nye kontrakt med Real Betis, og ikke smuttede. Han ville være rigtig træls at undvære. Så super valg af Sobis...!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Betis [9]
« Svar #80: 24 Feb 2008, 15:33 »

Yo Sommer!

Endelig kom Adrien! Jeg er meget glad for at kunne hjælpe lidt. (;

Bloggen er i øvrigt også meget flot - så godt! Som Kimu siger, er det godt at Sobis bliver. Han er jo en fantastisk angriber!

Respekt! 
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Betis [9]
« Svar #81: 24 Feb 2008, 15:34 »

Er der noget der kan gøres bedre?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Betis [9]
« Svar #82: 24 Feb 2008, 15:45 »

Er der noget der kan gøres bedre?

Vind mesterskabet. (;
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Betis [9]
« Svar #83: 24 Feb 2008, 15:53 »

Vind mesterskabet. (;

Rent blog-mæssigt Wink
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Betis [9]
« Svar #84: 24 Feb 2008, 16:11 »

Glæder mig til at se frugten af de unge kometer. Lidt hård start du har fået, men mon ikke du/han får vendt skuden?Wink
Længden er rigtig god. Kunne godt li starten, hvor man fik sig et overblik, men nu hvor sæsonen er startet, så er de lange updates super.

Capiche;) crazy
« Seneste Redigering: 24 Feb 2008, 16:24 af V-4-E » Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Betis [9]
« Svar #85: 24 Feb 2008, 22:35 »

Jeg takker og håber at der er grundlag for forbedringer i fremtiden (:
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Betis [9]
« Svar #86: 25 Feb 2008, 22:50 »

Jeg undskylder manglende update i dag. Men jeg har allerede planlagt tre updates, som vil komme hen over de næste dage.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Betis [9]
« Svar #87: 26 Feb 2008, 16:35 »


Delvis succes

Januar var måneden hvor, Real Betis steg ud af en spillemæssig krise,såvel som det var en måned med succes på spillermarkedet. Dog var januar også måneden hvor, man røg ud i den spanske cup, såvel som det var måneden hvor, Aragonés fejlede i et forsøg på at rense ud i truppen. Ligeså var februar måneden hvor, Betis endelig igen kunne se sig selv som en vigtig del af spansk elite fodbold, men det var også måneden hvor, man måtte lide to smalle nederlag til to af de mægtigste trods brav fight.

Betis formåede at trodse den stejle modgang, som indledte året 2008. For efter to nederlag mod middelmådige hold måtte der andre boller på suppen, hvis fyring af Aragonés skulle undgås. Som før sagt evnede de at vende op og ned på situationen, og at dette skulle ske blot kampen efter, virkede usandsynligt efter nederlaget til Mallorca. Men det umulige skete Los beticos fortryllede hele den spanske fodboldkultur for en dag med en 4-0 sejr over Murcia. Netop denne kamp scorede Adrien, efter at være blevet skiftet ind.

Trods fantastisk spil skulle det vise sig, at de næste to kampe skulle resultere sig i kun to point samlet. For efter to sene mål af modstanderne Athletic Club og Almeria måtte Sevilla-klubben tage til takke med to uafgjorte. Det skulle vise sig at holdet, også kunne bevare det gode spil i februar og med de bedre modstandere taget i betragtning, må to uafgjorte og to smalle nederlag være succeskriteriet, hvis man tager Betis’ placering med i tankerne.

Der var en grund til, at Aragonés valgte ikke at styrke forsvaret i vinter-markedet, og det har defensiven bevist. Selv med anfører Juanitos tilbagevenden in mente har Carlos Garcia og Lima vist, at de ikke bare er en del af den bløde mellemvare. Også på backerne har Vega og især Ilic ikke bragt tvivl, om at de skal være i start elleveren. Til trods for at Melli, Nano og Juanito alle har fået spilletid henover sæsonen, skal der ikke herskes tvivl, om hvem der er bedst i forsvaret hos Betis.

Midtbanen har virkelig vist sig fra dens bedste side henover januar og februar, selv efter at Jose Mari er blevet udlejet til samarbejdsklubben Cadiz, har bredden på midtbanen vist sig at være overvældende. For første gang i denne sæson har lynhurtige Mark Gonzaléz virkelig vist sig uundværlig for klubben som kreatør på kanten. Imens at Odonkor efter endnu en skade er vendt tilbage til sit rette element. Også på kanterne har Aragonés haft tiltro til de normale reserver, og dermed har Juan Pablo Caffa og unge Gabriel Torje fået chancen for at spille sig ind på holdet.

Lige nu ser Betis stærkeste sted på banen ud til at være den centrale midtbane. Den defensive opbryder Leandro Somoza har fået meget modstand, på den defensive af de to centrale midtbanepladser, af Betis egen spiller Arzu. Men også på playmaker pladsen har to gode spillere gjort sine pligter. Førstevalget Edú har endelig fået en backup, som er en klub som Betis værdig, for i unge Adrien har Los Beticos virkelig gjort et kup, den portugisiske kreatør har overrasket alle fodboldeksperter i Spanien med sit fremragende spil.

Interessen fra Napoli har virkelig fået Rafael Sobis til at blomstre, for ikke blot har Sobis vist stor loyalitet overfor klubben ved at afslå Napoli, men han har siden årsskiftet scoret hele fem mål heraf fire i de første fire kampe. Også Sobis’ kollega Pavone har været en vigtig faktor i Betis’ gode spil for med sine seks mål i det nye år, må han ses som en af sæsonens store overraskelser. Dog ses bredden i angrebet som en af klubbens svage sider, for som det ser ud lige nu, er der ingen kompetente afløsere til de to frontløbere.



Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Betis [10]
« Svar #88: 26 Feb 2008, 16:50 »

Jeg har skrevet truppen ned til offentlig skue i første indlæg i bloggen!
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Betis [10]
« Svar #89: 26 Feb 2008, 17:29 »

Flot blog, Sommer. Fra det, jeg har læst so far, er dette blandt det allerbedste. Cadeau til dig og fortsæt endelig Smiley. Sproget er flot, men jeg synes godt, det kunne være en lille smule bedre mht. kommafejl, stavefejl etc.

Fortsæt endelig :-)
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010