home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 551 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Football Manager 2006 nu til Mobil-Telefoner
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2006 nu til Mobil-Telefoner  (Læst 1575 gange)
Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

Football Manager 2006 nu til Mobil-Telefoner
« : 10 Mar 2006, 17:56 »

Jeg har igennem tiden, siden jeg havde min nokia 3410 hentet alle mulige spil til min telefon, og prøvet en del manager spil som jeg kunne spille når jeg nu sad i en bus eller tog og få min manager abstinenser, beroliget for nogen korte øjeblikke.

Men jeg faldt over på smsland.dk de har fået en football manager 2006 til mobil telefoner, ikke at sammenligne det med det originale Football Manager, men det virker som et meget gennemført spil når man tænker på det er på mobilos det er.

Jeg søgte lidt på google for at se om der var muligt at se screenshots fra det osv, da sms land ikke havde noget, og jeg fandt nogen et andet steds fra.

Og grunden til dette er spillet koster faktisk 70 kroner, det er første gang jeg har set et spil koste så meget at hente ned.

Men i kan se screenshots her evt.

Og det har umiddelbart fået okay anmeldser af spillet, men vil hører om andre har downloaded det evt og kan fortælle om det er de 70 kroner værd ? .. Eller nogen tør vove deres telefon regning og lade den blive krediteret for noget der måske kan være godt, eller skidt.

I så fald kan man hente det fra her : http://www.smsland.dk/default.asp?action=games&cat=2&phoneID=36

Kan man ikke finde det i den oversigt, er selve spillet muligt at hente fra her : http://www.smsland.dk/bestilSLv2.asp?intcontenttype=9999&intUserID=15&content=FTB6&serviceCode=G&intContentID=1418&gameMediaCode=SL&action=order

Så er der nogen der henter det må i gerne komme med lidt feedback om det er værd at hente.

Dusty78DK
Manager

Sv: Football Manager 2006 nu til Mobil-Telefoner
« Svar #1: 10 Mar 2006, 21:22 »

Jeg har også downloaded det, men jeg ved ikke hvor fedt jeg synes det er. Hver gang jeg starter spillet får jeg lyst til at spille det RIGTIGE FM Wink

chelidze90
Gæst

« Svar #2: 10 Mar 2006, 22:31 »

Jeg har også downloaded det, men jeg ved ikke hvor fedt jeg synes det er. Hver gang jeg starter spillet får jeg lyst til at spille det RIGTIGE FM Wink

Så har det jo en positiv indvirkning Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #3: 20 Mar 2006, 22:56 »

Jeg har prøvet det, og synes det er skod. Jeg fatter ikke hvorfor man skal tage gode spil med fed grafik og så tage et skridt TILBAGE i udviklingen ved at lægge gode spil ud som dårlige tlf-kopier, der har en grafik, der ikke er set grimmere end i CM 1.

Hellere "the real" FM  Cool

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010