home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 960 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [25]ManUtd.com
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: [25]ManUtd.com  (Læst 29819 gange)
Møller
Gæst

Sv: [17]ManUtd.com
« Svar #105: 06 Feb 2008, 23:52 »

Flot blog JS, træls mod Chelsea men kom op på hesten igen..

N17
Manager

Sv: [17]ManUtd.com
« Svar #106: 07 Feb 2008, 17:59 »

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst

Sv: [18]ManUtd.com
« Svar #107: 07 Feb 2008, 18:04 »

Dårligt valg af billede (Micah Richards), men et godt indkøb, og mon ikke han bliver en stor stjerne i den røde trøje? Ellers ser det fortsat godt ud, og dejligt at se, at Sir Alex Ferguson og Sir Matt Busby bliver fremhævet. Eftersom du blev kronet vinder af Champions League sidste sæson, må det hovedsagelige mål vel være, at vinde Premier League. Det bliver i hvert fald spændende at følge, og jeg håber, at sæsonen får samme dramatiske udfald. Held og lykke!

JKJ
Gæst

« Svar #108: 07 Feb 2008, 18:11 »

Kanon køb, måske lige i overkanten synes jeg dog rent prismæssigt Wink
Men han vil helt sikkert blive en profil, hvis ikke i den første sæson så i hvert flad i den næste...  Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #109: 07 Feb 2008, 18:32 »

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JKJ
Gæst

Sv: [Truppen 08/09][19]ManUtd.com
« Svar #110: 07 Feb 2008, 18:36 »

Alt andet end et mesterskab vil være overraskende og en nedtur for holdet, det er virkelig stærkt besat på alle pladser og der er en del klasse spillere der ikke engang får plads på bænken i PL...

N17
Manager

« Svar #111: 07 Feb 2008, 18:50 »

Alt andet end et mesterskab vil være overraskende og en nedtur for holdet, det er virkelig stærkt besat på alle pladser og der er en del klasse spillere der ikke engang får plads på bænken i PL...

Mesterskabet er også det helt overskyggende mål i denne sæson - derefter kommer CL og Klub VM. Så må de andre ting tages som de nu kommer..

Men ja, der vil være nogle spillere, som må se sig udenfor truppen indimellem! Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #112: 07 Feb 2008, 19:52 »

Er Gerard Pique ikke med Q i stedet for G?

Vuelve la ilusión

MLL
Manager

« Svar #113: 07 Feb 2008, 20:22 »

Det er godt nok en spændene trup du har at arbejde med.

Glæder mig til at høre mere om Manucho Opstemt

Tilbage på FmF Opstemt

N17
Manager

« Svar #114: 07 Feb 2008, 21:01 »

Er Gerard Pique ikke med Q i stedet for G?

Det kan du regne med det er, så det er bestemt en tastefejl fra mig. Hvordan det så kan lade sig gøre med q og g så langt fra hinanden. Det ved jeg ikke Opstemt

Men denne update er også lavet hurtigt, da jeg først havde glemt en update med truppen Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Niko
Gæst

« Svar #115: 07 Feb 2008, 21:16 »

Efter mit lange indlæg med ris og ros ikke blev sendt, vil jeg komme med en kortere udgave.

Jeg synes du er ved at lave en flot blog, ikke lige min stil, men følger da med alligevel. Jeg har lidt kritik, da jeg ikke mener du gør dig 100 % umage. I din update nummer 18, er det langt under kritik at Micah's billede er meget dårligere kvalitet end de andre. Det ser meget dumt ud, og jeg ved, du ved, det samme. Synes også at det er på tide med et nyt layout, da jeg personligt, er ved at køre træt i det nuværende. Det kunne måske være et større?

Noget andet er at du siger du går mere efter at vinde Klub-VM, end FA Cuppen - hvad sker der? Englands og verdens ældste pokalturnering skal da vindes før alle internationale. Det er så stort i England at vinde den. Gå efter den!

Det hele skal dog ikke være et kæmpe møgfald. Du kan være meget stolt af dine indkøb, de ser meget stærke ud og din trup er meget bred og god.. Jeg regner med at du vinder minimum 2 pokaler. Smiley

N17
Manager

« Svar #116: 07 Feb 2008, 21:19 »

Efter mit lange indlæg med ris og ros ikke blev sendt, vil jeg komme med en kortere udgave.

Jeg synes du er ved at lave en flot blog, ikke lige min stil, men følger da med alligevel. Jeg har lidt kritik, da jeg ikke mener du gør dig 100 % umage. I din update nummer 18, er det langt under kritik at Micah's billede er meget dårligere kvalitet end de andre. Det ser meget dumt ud, og jeg ved, du ved, det samme. Synes også at det er på tide med et nyt layout, da jeg personligt, er ved at køre træt i det nuværende. Det kunne måske være et større?

Noget andet er at du siger du går mere efter at vinde Klub-VM, end FA Cuppen - hvad sker der? Englands og verdens ældste pokalturnering skal da vindes før alle internationale. Det er så stort i England at vinde den. Gå efter den!

Det hele skal dog ikke være et kæmpe møgfald. Du kan være meget stolt af dine indkøb, de ser meget stærke ud og din trup er meget bred og god.. Jeg regner med at du vinder minimum 2 pokaler. Smiley

Altid rart med nogle konstruktive indlæg, selvom de andre også er gode Opstemt

Jeg valgte billedet af Micah der, fordi jeg gerne ville have et, hvor han hverken var i City eller England dress. Så derfor faldt valget på det billede, som skulle forestilles, at være taget ved pressemødet, men ja - kvaliteten er ikke god nok.

Ang. Layout, så skal du ikke forvente et nyt lige foreløbigt, da jeg er godt tilfreds med dette fra Uniteds hjemmeside  Smiley

Med hensyn til Klub-VM, så ved jeg godt, at FA Cuppen er meget stor over i fodboldens hjemland, men jeg vil meget gerne vinde Klub VM, Champions League og Premier League i år. Så må de andre komme i anden prioitet. Første prioitet er HELT KLART Premier League - det er der ikke skyggen af tvivl om!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #117: 08 Feb 2008, 11:36 »

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: [20]ManUtd.com
« Svar #118: 08 Feb 2008, 11:37 »

Nu kommer der ikke updates her igen før omkring lørdag aften - muligvis - da jeg er på pædagogisk weekend indtil lørdag kl. 16 Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

zafirsimon
Reserveholdsspiller

Sv: [20]ManUtd.com
« Svar #119: 08 Feb 2008, 12:27 »

Kan jeg få et ss af holdopstilling og ikke mindst taktik?

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010