home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?  (Læst 85137 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #15: 02 Feb 2008, 00:12 »

et endnu mere off topic..
hvis super bowl skal sammenlignes med noget i fodbold hvad er det så ?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #16: 02 Feb 2008, 00:13 »

Som eneste hjemmeboende barn er jeg også den eneste interessere i NFL, så  der er ingen hjælp at hente fra de gamle! Men min menu står på en familiepizza nr. 16, 4L Cola, 1.5g slik og så lige tre poser chips. Hvem siger at de sidste dage som fjortenårig ikke skal nydes Wink?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #17: 02 Feb 2008, 00:14 »


Banana Cream Pie, hvad er der i den?

Så er det bare at gå i gang, denne opskrift er taget fra TV2's hjemmeside.

Her er opskriften på Banana Cream Pie, som er Jimmy's favorit.

Ingredienser:
150 g sukker
40 g hvedemel
1 tsk salt
475 ml mælk
3 æggeblommer, piskede
30 g smør
1 ¼ tsk vanilje ekstrat
1 tærtebund, bagt
4 bananer, i skiver

Tilberedelse:
I en tykbundet gryde, bland mel, sukker og salt. Tilføj mælk lidt efter lidt. Opvarm ved medium varme under konstant omrøring indtil det hele koger. Lad det koge i 2 minutter og tag gryden af varmen.
Bland en smule af den varme crème i æggeblommerne, rør rundt og hæld derefter æggeblommerne i den varme creme. Rør kraftigt i cremen i 2 minutter.
Tilsæt smør og vanilje ekstrat og rør i cremen.
Læg bananskiverne i den bagte tærtebund. Hæld vaniljecremen over.
Bag i 30-35 minutter ved 175 grader. Lad tærten køle af.
Servér med flødeskum.


Man skulle da næsten prøve den  Opstemt
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #18: 02 Feb 2008, 00:14 »

et endnu mere off topic..
hvis super bowl skal sammenlignes med noget i fodbold hvad er det så ?

Champions League finalen x 20. Super Bowl er verdens største endags sportsbegivenhed Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #19: 02 Feb 2008, 00:15 »

Hvis vi kun må spise en Roethlisburger, når Big Ben er med i finalen, så får vi den jo aldrig igen  Opstemt

Banan Cream Pie, det lyder lige som noget for mig  Wink

Man kan jo spise den hver gang de er i tv Grin
Jamen det er min mate der står for maden, så jeg kan hverken fortælle dig hvorfor vi skal have Roethlisburger uden Big Ben eller hvad en Banana Cream Pie er..  Opstemt Ved bare at det lyder SATANS GODT  crazy Også er det iøvrigt ham der laver maden, så jeg skal bare lean back and chill with my Madden!  Cool

Ja okay, så ville jeg nok også overleve.. Må finde ud af hvad der der Banana Cream Pie er, for det skal jeg fanme ha' Opstemt

et endnu mere off topic..
hvis super bowl skal sammenlignes med noget i fodbold hvad er det så ?

VM-finalen er vel det nærmeste..

Som eneste hjemmeboende barn er jeg også den eneste interessere i NFL, så  der er ingen hjælp at hente fra de gamle! Men min menu står på en familiepizza nr. 16, 4L Cola, 1.5g slik og så lige tre poser chips. Hvem siger at de sidste dage som fjortenårig ikke skal nydes Wink?

Hvad er der så på nr. 16?? Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #20: 02 Feb 2008, 00:19 »

det lyder vildt kedeligt, og er også sindsygt kedeligt at se.. men det er jeg vidst ene om at mene herinde Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #21: 02 Feb 2008, 00:20 »

det lyder vildt kedeligt, og er også sindsygt kedeligt at se.. men det er jeg vidst ene om at mene herinde Opstemt

Sæt dig lidt ind i reglerne.. og ja, ellers ved jeg sku ikke hvad jeg skal sige.. Det er f****** fedt, selvom der er lidt for mange reklame pauser.. Forhåbentlig har TV3 skåret ned på dem på søndag, og bruger pauserne på noget andet.. Tvivler dog, da de sikkert kan tjene en del på reklamer denne dag!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #22: 02 Feb 2008, 00:20 »

Man kan jo spise den hver gang de er i tv Grin
Ja okay, så ville jeg nok også overleve.. Må finde ud af hvad der der Banana Cream Pie er, for det skal jeg fanme ha' Opstemt

VM-finalen er vel det nærmeste..

Hvad er der så på nr. 16?? Opstemt

Bacon, pepperoni, ost, chilli, mere bacon, kebab og en lille smule cocktail pølser Opstemt
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #23: 02 Feb 2008, 00:22 »

det lyder vildt kedeligt, og er også sindsygt kedeligt at se.. men det er jeg vidst ene om at mene herinde Opstemt

Vil da gerne indrømme at jeg heller synes om det i starten.. Men Jimmy og Elmig har været nogen gode folk til at få gjort det spændende at se Wink Kan godt se at det er svært for nye virkelig at blive bidt af sporten, hvis man sidder og ser på de kommentatorer på tv3+...

P.S. gæt hvem der var i Aalborg til foredrag med Morten Andersen og Jimmy Bøjgaard, der blev også lige plads til hans nye bog og en signatur af dem begge i bogen Cool
Logged


thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #24: 02 Feb 2008, 00:23 »

Vil da gerne indrømme at jeg heller synes om det i starten.. Men Jimmy og Elmig har været nogen gode folk til at få gjort det spændende at se Wink Kan godt se at det er svært for nye virkelig at blive bidt af sporten, hvis man sidder og ser på de kommentatorer på tv3+...

P.S. gæt hvem der var i Aalborg til foredrag med Morten Andersen og Jimmy Bøjgaard, der blev også lige plads til hans nye bog og en signatur af dem begge i bogen Cool
er det ham den tykke der sidder og ævler om noget jeg ikke forstå ? Opstemt
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #25: 02 Feb 2008, 00:24 »

er det ham den tykke der sidder og ævler om noget jeg ikke forstå ? Opstemt

Niks, det er Bubba Grin Nå, tilbage til Topic.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #26: 02 Feb 2008, 00:24 »

er det ham den tykke der sidder og ævler om noget jeg ikke forstå ? Opstemt

Hvem specifikt mener du?  crazy
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #27: 02 Feb 2008, 00:25 »

Vil da gerne indrømme at jeg heller synes om det i starten.. Men Jimmy og Elmig har været nogen gode folk til at få gjort det spændende at se Wink Kan godt se at det er svært for nye virkelig at blive bidt af sporten, hvis man sidder og ser på de kommentatorer på tv3+...

P.S. gæt hvem der var i Aalborg til foredrag med Morten Andersen og Jimmy Bøjgaard, der blev også lige plads til hans nye bog og en signatur af dem begge i bogen Cool

Jeg vil sige, at jeg faktisk er kommet mere ind i reglerne efter jeg er begyndt, at se på TV3+ .. Synes faktisk de gør det okay, men indimellem er det lidt for meget at hører på! Bubba, Kjærsgaard, Knudsen og Levysohn er sku gode nok. Den eneste jeg ikke bryder mig om er Arnborg. Han er sku kedelig! Selvom den var meget god forrige gang tror jeg nok, hvor han skulle kommentere på, om receiveren havde grebet den hvis jorden ikke var der.
Citat
"Hvis ikke jorden havde været der, så havde han - udover at falde meget langt - grebet den uden problemer"
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #28: 02 Feb 2008, 00:27 »

P.S. gæt hvem der var i Aalborg til foredrag med Morten Andersen og Jimmy Bøjgaard, der blev også lige plads til hans nye bog og en signatur af dem begge i bogen Cool

Jeg gætter på dig! Fik hans autograf, da han var i City2 i lørdags Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #29: 02 Feb 2008, 00:33 »

Jeg vil sige, at jeg faktisk er kommet mere ind i reglerne efter jeg er begyndt, at se på TV3+ .. Synes faktisk de gør det okay, men indimellem er det lidt for meget at hører på! Bubba, Kjærsgaard, Knudsen og Levysohn er sku gode nok. Den eneste jeg ikke bryder mig om er Arnborg. Han er sku kedelig! Selvom den var meget god forrige gang tror jeg nok, hvor han skulle kommentere på, om receiveren havde grebet den hvis jorden ikke var der.

Jeg vil gå så langt som at sige at de har forbedret sig. Selvfølgelig skal de have en chance, da de er nye med det.. Men jeg vil stadig holde fast i én ting. Og det er at du føler mere at du er på plan med Jimmy og Claus. Ved ikke om det blev formuleret forkert  crazy Men, de sidder som de sikkert ville gøre hjemme i deres egen stue, tænker på at de er hyggelige, og at der virker "varmt", hvor de derimod på 3+ virker alt for formelle, og "efter tv'ets generelle regler" om at der skal snakkes ordentlig og man ikke kommer med en masse pjat. Ved ikke om man kan sige de er for alvorlige?
De er dog ikke så dårlige at jeg ikke ser kampene på kanalen, som nogen andre af mine venner har gjort Smiley
Men bliver sgu spændende at se om de har taget noget af den kritik som de får på deres eget forum til sig, og sikkert også alle de mails de får ang. det Smiley

Og skulle jeg vælge om en Super Bowl skulle sendes på 3+ eller på tv2sport, ville det klart falde på tv2sport.. Elmig og til dels bøjgaard er synonym med NFL  Grin
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010