home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?  (Læst 84885 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« : 01 Feb 2008, 23:32 »



Så det ved at være tid til Super Bowl XLII - Brady v Manning. Det er dog ikke hvad denne tråd skal dreje sig om, eller jo lidt af det handler selvfølgelig om det!

Når man kommer til en Super Bowl, så skal der også et KÆMPE måltid til, på ægte amerikanske manere. Men hvad skal DU have til dette års Super Bowl. Havde Pittsburgh Steelers været i finalen, så havde en Roethliesburger været på sin plads, men nu er de der ikke, så hvad skal man så lave?

Jeg har overvejet lidt Hotwings, Pomfritter, noget kød af en slags, Cola og lidt øl. Under kampen skal der selvfølgelig været Chips, Cola, lidt øl... Men er der mere?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #1: 01 Feb 2008, 23:35 »

Der er lukket ud til køkkenet på det tidspunkt, så jeg må nøjes med slik. Til gengæld har jeg købt meget af det, som skal spises under kampen, i dag, så i morgen skal jeg have købt det sidste Smiley

Edit: Det, som har jeg fået købt ind hidtil..

  • KiMs snack chips (den gule)
  • M&Ms & smarties
  • Blandet slik (lakrids, dragé)
  • Chokolade kage crazy
  • Bolsjer
« Seneste Redigering: 02 Feb 2008, 22:19 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #2: 01 Feb 2008, 23:36 »

Der er lukket ud til køkkenet på det tidspunkt, så jeg må nøjes med slik. Til gengæld har jeg købt meget af det, som skal spises under kampen, i dag, så i morgen skal jeg have købt det sidste Smiley

Så må du der ud under optakten, og lave noget mad Peace

Jeg skal lige finde ud af hvad jeg skal have - for min mor har lovet at lave det, og så komme op med det om aftenen. Det fanme luksus. Hun mener jeg bare skal nyde optakten osv Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

absalonsen
Gæst
 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #3: 01 Feb 2008, 23:39 »

Hvsi du skal ligne en rigtig amerikaner, så skal du vel næsten have spareribs, coleslaw, hot wings og 5 liter cola? Peace
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #4: 01 Feb 2008, 23:41 »

Så må du der ud under optakten, og lave noget mad Peace

Jeg skal lige finde ud af hvad jeg skal have - for min mor har lovet at lave det, og så komme op med det om aftenen. Det fanme luksus. Hun mener jeg bare skal nyde optakten osv Opstemt

Jeps. Jeg kunne evt. tage en pizza med hjem fra grillen, når jeg skal have købt sidste i morgen, og så evt. varme den, alt efter, hvad tid jeg tager afsted. Den næste pizza, jeg skal have nede fra center pizza er gratis, hvilket er klasse! Thumbs Up

Der er rigtig nogen, der kan! Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #5: 01 Feb 2008, 23:41 »

Hvsi du skal ligne en rigtig amerikaner, så skal du vel næsten have spareribs, coleslaw, hot wings og 5 liter cola? Peace

Har ikke lyst til at ligne en af de store amerikanere, men lige denne dag skal der sku frådes  Opstemt

Ja det rigtig, Coleslaw og Spareribs har også været under overvejelse, men overvejer i stedet bare noget Kalveculotte Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #6: 01 Feb 2008, 23:42 »

Jeps. Jeg kunne evt. tage en pizza med hjem fra grillen, når jeg skal have købt sidste i morgen, og så evt. varme den, alt efter, hvad tid jeg tager afsted. Den næste pizza, jeg skal have nede fra center pizza er gratis, hvilket er klasse! Thumbs Up

Der er rigtig nogen, der kan! Peace

Hehe.. Så skal det være en familiepizza, for at gøre det ekstra amerikansk Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #7: 01 Feb 2008, 23:44 »

Hehe.. Så skal det være en familiepizza, for at gøre det ekstra amerikansk Wink

Det ville heller ikke være dårligt! Den holder nok også 5-10 minutter længere Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #8: 01 Feb 2008, 23:53 »

Jeg skal have en god, gammeldags Roethlisburger (selvom de ikke er med i finalen) og et par Buds til  Opstemt

Her er ingredienserne:

- 250 gram oksekød
- 2 æg
- Lidt fløde
- 1 løg
- Cheddarost
- 4 skiver Bacon
og naturligvis Heinz ketchup
Logged

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #9: 01 Feb 2008, 23:57 »

Hos mig skal vi have Spareribs og pommes samt cola. Og under kampen står den på chips og cola... sikkert også en øl eller to Smiley
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #10: 01 Feb 2008, 23:58 »

Jeg skal have  Roethlisburger, spicy kartofler, og Banana Cream Pie.. Desværre kan jeg ikke lide øl, så jeg må se de andre drikke Budweiser -.-

Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #11: 02 Feb 2008, 00:05 »

Kan se der er flere der vælger Roethlisburger, men det hører da ikke til i en Super Bowl uden Big Ben Smiley ... Nej vælg noget andet.. Det med Spicy Kartofler lyder godt Opstemt

Banana Cream Pie, hvad er der i den?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #12: 02 Feb 2008, 00:08 »

Kan se der er flere der vælger Roethlisburger, men det hører da ikke til i en Super Bowl uden Big Ben Smiley ... Nej vælg noget andet.. Det med Spicy Kartofler lyder godt Opstemt

Banana Cream Pie, hvad er der i den?

Jamen det er min mate der står for maden, så jeg kan hverken fortælle dig hvorfor vi skal have Roethlisburger uden Big Ben eller hvad en Banana Cream Pie er..  Opstemt Ved bare at det lyder SATANS GODT  crazy Også er det iøvrigt ham der laver maden, så jeg skal bare lean back and chill with my Madden!  Cool
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #13: 02 Feb 2008, 00:09 »

Hvis vi kun må spise en Roethlisburger, når Big Ben er med i finalen, så får vi den jo aldrig igen  Opstemt

Banan Cream Pie, det lyder lige som noget for mig  Wink
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #14: 02 Feb 2008, 00:10 »

Hehe ja Opstemt Vil også mene at der skulle være plads til en Roethlisburger selvom vi ikke har Steelers i bowlen.. Peace Lidt off topic, men er der nogen af jer der spiller Madden? Smiley
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010