home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?  (Læst 85117 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #30: 02 Feb 2008, 00:37 »

Jeg vil gå så langt som at sige at de har forbedret sig. Selvfølgelig skal de have en chance, da de er nye med det.. Men jeg vil stadig holde fast i én ting. Og det er at du føler mere at du er på plan med Jimmy og Claus. Ved ikke om det blev formuleret forkert  crazy Men, de sidder som de sikkert ville gøre hjemme i deres egen stue, tænker på at de er hyggelige, og at der virker "varmt", hvor de derimod på 3+ virker alt for formelle, og "efter tv'ets generelle regler" om at der skal snakkes ordentlig og man ikke kommer med en masse pjat. Ved ikke om man kan sige de er for alvorlige?
De er dog ikke så dårlige at jeg ikke ser kampene på kanalen, som nogen andre af mine venner har gjort Smiley
Men bliver sgu spændende at se om de har taget noget af den kritik som de får på deres eget forum til sig, og sikkert også alle de mails de får ang. det Smiley

Og skulle jeg vælge om en Super Bowl skulle sendes på 3+ eller på tv2sport, ville det klart falde på tv2sport.. Elmig og til dels bøjgaard er synonym med NFL  Grin

Skulle jeg vælge, så var det TV2, som alle de andre år. Ikke TV2Sport. Den kanal kan jeg ikke tage. Der er ingen tvivl om, at jeg gerne så de to med på 3+ indimellem, men synes nu de andre er gode nok Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #31: 02 Feb 2008, 00:37 »

Jeg vil gå så langt som at sige at de har forbedret sig. Selvfølgelig skal de have en chance, da de er nye med det.. Men jeg vil stadig holde fast i én ting. Og det er at du føler mere at du er på plan med Jimmy og Claus. Ved ikke om det blev formuleret forkert  crazy Men, de sidder som de sikkert ville gøre hjemme i deres egen stue, tænker på at de er hyggelige, og at der virker "varmt", hvor de derimod på 3+ virker alt for formelle, og "efter tv'ets generelle regler" om at der skal snakkes ordentlig og man ikke kommer med en masse pjat. Ved ikke om man kan sige de er for alvorlige?
De er dog ikke så dårlige at jeg ikke ser kampene på kanalen, som nogen andre af mine venner har gjort Smiley
Men bliver sgu spændende at se om de har taget noget af den kritik som de får på deres eget forum til sig, og sikkert også alle de mails de får ang. det Smiley

Og skulle jeg vælge om en Super Bowl skulle sendes på 3+ eller på tv2sport, ville det klart falde på tv2sport.. Elmig og til dels bøjgaard er synonym med NFL  Grin

Nej tak! Hva' skulle alle os der ikke har TV2Sport( ticked off ) så gøre, vi skal da have lov til at æde og se football! Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #32: 02 Feb 2008, 00:38 »

Skulle jeg vælge, så var det TV2, som alle de andre år. Ikke TV2Sport. Den kanal kan jeg ikke tage. Der er ingen tvivl om, at jeg gerne så de to med på 3+ indimellem, men synes nu de andre er gode nok Opstemt

Det var da Zulu? Rullende Øjne

Nej tak! Hva' skulle alle os der ikke har TV2Sport( ticked off ) så gøre, vi skal da have lov til at æde og se football! Wink

Tage i byen? Over til nogen venner? Streame den? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #33: 02 Feb 2008, 00:39 »

Det var da Zulu? Rullende Øjne

Tage i byen? Over til nogen venner? Streame den? Smiley

Venner  funny INGEN af de få venner jeg har gider sport, ikke engang hvis det danske landshold kom i en VM-Finale gad de tænde fjernsynet for det!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #34: 02 Feb 2008, 00:40 »

Okay, undskyld.. Fik det forkert ud så Wink Bare én af tv2's kanaler så, og helst tv2, så alle jer freaks kan tage den Opstemt
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #35: 02 Feb 2008, 00:41 »

Det var da Zulu? Rullende Øjne

Tage i byen? Over til nogen venner? Streame den? Smiley

Zulu sendte da ikke finalen, det mener jeg da ikke?

Jeg streamer generelt ikke, men så måtte jeg jo finde en løsning. Men mener nu også, at TV2 sendte finalen på TV2
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #36: 02 Feb 2008, 00:49 »

Er der nogen der har opskriften på en god dessert til en Super Bowl aften, UDEN bananer Smiley?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

absalonsen
Gæst
 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #37: 02 Feb 2008, 00:52 »

Det var Zulu, der sendte finalen for et år siden. Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #38: 02 Feb 2008, 00:53 »

Zulu sendte da ikke finalen, det mener jeg da ikke?

Jeg streamer generelt ikke, men så måtte jeg jo finde en løsning. Men mener nu også, at TV2 sendte finalen på TV2

Jeg mener nu, at det var Zulu, som sendte den, men jeg er ikke helt sikker. Vi kan vel nok blive enige om, at det var en af TV2s kanaler Wink

Er der nogen der har opskriften på en god dessert til en Super Bowl aften, UDEN bananer Smiley?

Is måske?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #39: 02 Feb 2008, 00:57 »

Jeg mener nu, at det var Zulu, som sendte den, men jeg er ikke helt sikker. Vi kan vel nok blive enige om, at det var en af TV2s kanaler Wink

Is måske?

Tja, bare lidt kedeligt syntes jeg Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

absalonsen
Gæst
 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #40: 02 Feb 2008, 01:02 »

Jeg mener nu, at det var Zulu, som sendte den, men jeg er ikke helt sikker. Vi kan vel nok blive enige om, at det var en af TV2s kanaler Wink


Det var Zulu!! Jeg ved det.
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #41: 02 Feb 2008, 01:03 »

Hvad med at i også deltog med hvad i skal have at spise den aften? Opstemt Hvis i da skal se Super Bowl Smiley
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #42: 02 Feb 2008, 01:49 »

Ahh, man for helvede da, så får man et link, og så det satme til Roethlies-Burgeren. Tror I lige man får lyst til en sådan.. MUMS Peace
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #43: 02 Feb 2008, 03:06 »

Der skal jo selvfølgelig også guf til en sådan aften, men hvad skal I have der? Nachos med Ost ville selvfølgelig være en ægte amerikansk dille, men er ikke noget for mig, så her hvad jeg overvejer.

  • M&Ms - SKAL være der
  • Chips
  • Et par øl
  • Cola
  • Popcorn

Er der mere? - Dermed ikke sagt, at jeg køber det hele Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Super Bowl menu - Hvad skal DU have?
« Svar #44: 02 Feb 2008, 03:55 »

Nu er det 3. sæson jeg har fulgt med i NFL, og det er efterhånden blevet tradition at vi spiser os halvt ihjel i Roethlisburgere og skyller det ned med Budweisere.. sådan er det bare, uagtet at NFL's bedste hold Steelers ikke er i Superbowl! Wink
Logged



Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010