|
tturbo1
|
|
Jeg venter bare på den der kommer herinde, selv om jeg ved man skal vente i lang tid. Hvis der bliver sagt i morgen, så regner jeg med næste søndag, sådan har det været med alle updates herinde.
Du kan også melde dig ind i FmFreaks venner... Der ligger den allerede klar til download som beta tester. Men tror ikke der er nogen fejl i den, så det er bare et spørgsmål om, hvornår den bliver frigivet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
puhaa jeg glæder mig til updaten kommer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phil-m
Lilleputspiller
|
|
Ja, det rigtigt.. Men et par fejl i den danske liga er der vel..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Ja, det rigtigt.. Men et par fejl i den danske liga er der vel..
Sikkert men det er småfejl som kun fans ville finde. Tror alle kendte transfers er med. Der findes vel ikke en update der er fejlfri??? Ikke engang den database der er med spillet er uden fejl.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batistuta
|
|
Du kan også melde dig ind i FmFreaks venner... Der ligger den allerede klar til download som beta tester. Men tror ikke der er nogen fejl i den, så det er bare et spørgsmål om, hvornår den bliver frigivet.
Hvordan melder man sig ind i "venner"? Jeg kan godt overleve at der mangler en handle nede i de lavere rækker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Kommer den idag eller?
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Kommer den idag eller?
Det syntes jeg jeg har hørt noget om. Jeg håber det!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Efter at have set tturbo skrive at den kommer i dag, så regner jeg skam med det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Efter at have set tturbo skrive at den kommer i dag, så regner jeg skam med det.  Nice  glæder mig so et lille barn 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Nice  glæder mig so et lille barn  Ja!! det bliver godt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
Dennyepave
Lilleputspiller
|
|
Ja så er den kommet. MEN! .. jeg har brug for hjælp da jeg ikke har så frygteligt meget forstand på computere? Jeg kommer ind i WINRAR når jeg har downloadet filen?.. Hvad skal jeg så gøre? Skal jeg Extracte eller hvad? Hvis du kan hjælpe må du meget gerne skære det ud i pap for mig! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Ja så er den kommet. MEN! .. jeg har brug for hjælp da jeg ikke har så frygteligt meget forstand på computere? Jeg kommer ind i WINRAR når jeg har downloadet filen?.. Hvad skal jeg så gøre? Skal jeg Extracte eller hvad? Hvis du kan hjælpe må du meget gerne skære det ud i pap for mig!  Går ud fra at du har Winrar installeret ikke? 1. Hent Updaten og gem den på skrive bordet. 2. Højreklik på den så der kommer en menu frem. Vælg Udpak Filer. Så kommer der et nyt vindue frem. I højre side kan du se indholdet af din harddisk. Der vølger du: Dokumenter\sports Interactive\football Manager 2008\db så det kommer til at stå i din destinations sti øverst. Og så trykker du OK. Så skulle den gerne pakke den ud det rigtige sted. Tjek evt. i Stifinder bagefter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|