home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Nogen der vil købe en måske X-OB fan?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Nogen der vil købe en måske X-OB fan?  (Læst 9777 gange)
Kwn2k
Reserveholdsspiller

Sv: Nogen der vil købe en måske X-OB fan?
« Svar #45: 01 Feb 2008, 11:04 »

tja måske burde han have sagt at ham skulle man ikke have tilbage..
men syntes bare at handler lidt for meget selv på mange af de handler der er lavet..

det siges jo også atdet var en af grundende til at Bruce Rioch smuttede.. og så det med at faciliteterne ikke var specielt i top for et hold som OB..

Guldbrand
Gæst

« Svar #46: 01 Feb 2008, 11:07 »

tja måske burde han have sagt at ham skulle man ikke have tilbage..
men syntes bare at handler lidt for meget selv på mange af de handler der er lavet..

det siges jo også atdet var en af grundende til at Bruce Rioch smuttede.. og så det med at faciliteterne ikke var specielt i top for et hold som OB..

Hmm..  jeg har hørt at grunden til at Bruce smuttede var fordi at faciliteterne ikke var iorden. Men også fordi at Bruce ikke selv fik nogle penge ned i lommen efter salget at Junior som han havde fundet selv. Det er vst meget normalt i UK at man gør sådan, men det ville Kim Brink ikke være med til.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #47: 01 Feb 2008, 11:08 »

tror der var lidt mere i det, og Brink og Rioch kunne vist ikke helt med hinanden..

Guldbrand
Gæst

« Svar #48: 01 Feb 2008, 11:24 »

tror der var lidt mere i det, og Brink og Rioch kunne vist ikke helt med hinanden..

Tja, hvis de ikke kunne med hinanden, så er det vit godt nok at Bruce ikke længere er i OB..  Håber bare snart at Lars Olsen lever op til de forventninger der var til ham...

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #49: 01 Feb 2008, 11:26 »

helt enig med dig der..

men jeg håber helt sikkert at man får meget at se til Bolaños i den kommende sæson halvdel Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #50: 01 Feb 2008, 11:33 »

helt enig med dig der..

men jeg håber helt sikkert at man får meget at se til Bolaños i den kommende sæson halvdel Smiley

Ja håber jeg også..  Jeg havde enorme forventninger til ham da han kom til klubben, og har det stadigvæk...  Tror han kan blive et af klubben bedste indkøb nogensinde. Det kræver selvfølelig at han falder godt til i klubben og her i Danmark. Men det håber jeg at han har gjort her det første halve år han i været her.. Så håber han begynder at blomstre snart...  Og så tror jeg også at der er store salgsmuligheder i ham..   Thumbs Up

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #51: 01 Feb 2008, 11:38 »

nu håber jeg så der går en del år før vi sælger ham.. han er jo lidt af et bold geni..

men læste et interview på ob.dk for et stykke tid siden hvor han skrev at han var faldet godt til men havde lidt problemer med kulden, men jeg håber da han får et kanon samarbejde med Fall.. Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #52: 01 Feb 2008, 11:51 »

nu håber jeg så der går en del år før vi sælger ham.. han er jo lidt af et bold geni..

men læste et interview på ob.dk for et stykke tid siden hvor han skrev at han var faldet godt til men havde lidt problemer med kulden, men jeg håber da han får et kanon samarbejde med Fall.. Smiley

Ja, og bedømt ud fra kampen mod FC Fyn, så kunne noget tyde på at de gør det..  Det var nu et flot mål de fik scoret sammen,   Smiley

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 01 Feb 2008, 11:59 »

helt enig.. men nu må vi se hvordan det går Smiley

AMRDK
Gæst

« Svar #54: 01 Feb 2008, 12:22 »

Syntes det er det rigtige OB har gjordt...

En så høj transfersum, er kun godt for dem !...
- Og så meget har Ulrik Laursen vel heller ikke betydet + at der kan findes andre gode spillere til den position.

sla
Ynglingespiller

« Svar #55: 01 Feb 2008, 12:24 »

Jeg læste også det med at Bolaños skrev at han var faldet godt til, og det syntes jeg også lyder rigtig godt... Jeg have ligesom jer, rigtig store forventninger til ham da han blev signet... Han skal nok vågne til dåd. Wink

Men en helt anden snak.. Hvad med Diop? Han har kun spillet reserve hold kampe indtil nu.. Han skulle jo også være et stortalent.? Kender i nogle gode rygter om ham?

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

sla
Ynglingespiller

« Svar #56: 01 Feb 2008, 12:27 »

Jeg er ked af at indrømme det.. Men OB har gjort det helt rigtige med at sælge Ulrik nu.. Måske, måske ikke koster det en top 3, men de har altså en jerngreb i forsvaret, selv uden Ulrik med, som der også blev skrevet tidligere, så gik er ingen mål ind imod os da Ulrik var ude med skade..

Jeg er fortrøstnings fuld.. Wink

Jeg er glad for at se der er et par glødende OB fans herinde.. Opstemt

OB skal nok komme til at spille internationalt forbold næste særson.. Det er det jeg håber på. Smiley

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

sla
Ynglingespiller

« Svar #57: 01 Feb 2008, 12:32 »

Vejle har skrevet en tre-årig kontrakt med OBs brasilianske midtbanespiller Bechara som skifter til vejlenserne til sommer.   (citat fra Bold.dk)

What the ****... Nu også ham... på fri transfer... doh...

i det mindstre er 65% af alle OB spillere Midtbaner... Så håber vi klare os alligevel..

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #58: 01 Feb 2008, 14:42 »

Hvad er det lige i OB-fans er sure over? Hvis FCK har givet 15-20 mio for ham er det sguda en fantastisk handel. Han har jo ikke voldsomt mange år tilbage, og se bare hvad vi fik for Rade Shockeret Self er man lige frustreret efter handlen, men tænk på pengene i det ! Vi må bare erkende at klubfølelse er til salg for penge Skuffet Skidt tendens i moderne fodbold imo Forestil jer lige Gravgaard og UL i mídterforsvaret. Dem kan Absa, Nilsson og Gilberto jo løbe fra baglæns ! Opstemt

Ja og det kan Nomvethe, lasse nilsson også. Tror mange angreb kommer til at drive gæk med deres kæmpe bagstoppere.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #59: 01 Feb 2008, 14:54 »

Ja og det kan Nomvethe, lasse nilsson også. Tror mange angreb kommer til at drive gæk med deres kæmpe bagstoppere.
Det vil uden tvivl give mål/røde kort pga. deres mangel på speed. Især hvis de kommer til at ligge højt på banen, som de unægteligt vil gøre som tophold Smiley

Mon ikke også OB-manden der skal erstatte ham er ok?

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010