home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Nogen der vil købe en måske X-OB fan?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Nogen der vil købe en måske X-OB fan?  (Læst 9778 gange)
Guldbrand
Gæst

Sv: Nogen der vil købe en måske X-OB fan?
« Svar #15: 01 Feb 2008, 09:46 »

Hvad er det lige i OB-fans er sure over? Hvis FCK har givet 15-20 mio for ham er det sguda en fantastisk handel. Han har jo ikke voldsomt mange år tilbage, og se bare hvad vi fik for Rade Shockeret Self er man lige frustreret efter handlen, men tænk på pengene i det ! Vi må bare erkende at klubfølelse er til salg for penge Skuffet Skidt tendens i moderne fodbold imo

Det vi er sure over, er at det er vores kaptajn der har forladt klubben til dem vi gerne vil kunne skubbe af pinden.. Men mest af alt er jeg skuffet over at Judas skifter til FCK selvom han har udtalt at OB er den klub der betyder mest for ham..  Men tydeligvis betyder penge mere for ham end klubkærlighed...

Men de 17-20 mio. som vi har fået for ham, er selvfølgelig en god trøst..

sla
Ynglingespiller

« Svar #16: 01 Feb 2008, 09:47 »

kwn2k-->>  Der triggede du mig lige med David Nielsen... Mage til klamphugger skal man lede længe efter... Han er så usympatisk en spiller som DK aldrig har kendt mage til.. Han skulle sendes til UK.. Der passer hans spillestil meget bedre ind.. Den mand har det ikke godt hvis han bliver tacklet, før han betaler tilbage med en kæmpe svinestreg. Hvis han kunne ligge denne voldsomme aggresivit til side, kunne han være en god angrber..

Claus Vest-->>  Jeg må nu indrømme, den ro som Ulrik kan skabe imellem forsvaret og midtbanen er jo fantastisk.. Og de par kampe han havde på landsholdet, var jo også (næsten) fejlfri.

Jeg er tilgengæld glad for at OB ikke har solgt Chris Sørensen... Han er en af mine ynglings OB'er..

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

sla
Ynglingespiller

« Svar #17: 01 Feb 2008, 09:49 »

kwn2k-->> kun gnu'er.. hmm... Wink

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Guldbrand
Gæst

« Svar #18: 01 Feb 2008, 09:57 »

Jeg er faktisk begyndt at have den mening at David Nielsen er en god mand at have i OB.. Jo han har lavet mange dumme ting, og jeg har endnu ikke glemt kampen mod Horsens hvor han tabte hovedet og fik rødt.  Men han er alligevel en meget anderledes type end de andre spillere vi har, og netop derfor er han god at have... Han er en hård hund, og det kan være dejligt at kunne putte sådan en ind i en kamp hvor der er behov for at der fightes. !

Men der er ingen tvivl om at han skal lade vær med at tabe hovedet og få alle de dumme advarelser.. Men kan han gøre det, så tror jeg han kan blive en udemærket angriber..

sla
Ynglingespiller

« Svar #19: 01 Feb 2008, 10:00 »

Det er også hans temperament der er hæng skoen.. Men så lange han ikke har styr på det, bliver han aldrig mere end en indskifter for OB i mine øjne, netop som du siger Guld, at kunne sætte en rigtig herre fighter på banen hvis der er behov for det... For katten hvor sidder hans albuer fast højt oppe.. Wink

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 01 Feb 2008, 10:06 »

han skulle tøjles og lade være med at lave svinestreger for det er jo noget han laver hver kamp, og han får jo kort næsten hver kamp han spiller, personligt syntes jeg ikke at en spiller af den type hører til i OB, syntes heller ikke at han kan regnes for at være en fast mand på holdet pga hans aggresivitet som er helt ude i hampen nogle gange. men personligt tror jeg aldrig han dropper sin provokerende spillestil og hans aggresivitet..

Guldbrand
Gæst

« Svar #21: 01 Feb 2008, 10:06 »

Nu har Lars Olsen jo også haft en snak med David Nielsen omkring hans temperament..  Men jeg glæder mig rigtig meget til at se OB når sæsonen begynder igen. Syntes vi ahr fået en spændende offensiv, og glæder mig til at se hvem Lars Olsen foretrækker i angrebet, og hvordan de vil spille sammen.

Også Radonkic bliver spændede at følge. Håber han begynder at vise sit værd, og at det mål han scorede i træningskampen kan blive startskudet for et godt ophold i OB.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 01 Feb 2008, 10:09 »

jeg håber personligt at angrebet hedder enten Djibi Fall og Absalonsen eller Djibi Fall og Radonjic.. da jeg er i min tro at Radonjic ikke har vist alt hvad han indeholder..

sla
Ynglingespiller

« Svar #23: 01 Feb 2008, 10:18 »

Jeg tror også at et ½ år for Radonjic i leje har givet ham ekstremt meget blod på tanden. Jeg tror en normal start opstilling med

Radonjic + Fall
Borring + Absalonsen + Bolaños
                H.H.A.

Men nu spiller vi jo ikke med Diamant.. Men noget i den stil fra midten og frem..
Jeg tror stadig vi har holdet til medajler..
blev bare så gal indvendig da jeg hørte årsagen til at Ulrik søgte væk. At han ikke kunne få den løn han ville..
Men lad os håber at det gør OB stærker. Wink

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 01 Feb 2008, 10:20 »

Ulrik var jo skadet i 5 kampe hvor vi ikke lukkede nogle mål ind i den periode så jeg tvivler ikke på at vi har en kanon defensiv stadigvæk..

men problemet er jo hvem der skal være den nye anfører.

sla
Ynglingespiller

« Svar #25: 01 Feb 2008, 10:22 »

Chris Sørensen, syntes jeg... Han er også en konge OB'er..

Fan af OB og FC Barca.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 01 Feb 2008, 10:23 »

ved ikke helt om han har "charisma" nok til at være anfører, så jeg vil nok skyde på at det nok bliver enten Esben Hansen eller Arek Onyzko

Guldbrand
Gæst

« Svar #27: 01 Feb 2008, 10:29 »

ved ikke helt om han har "charisma" nok til at være anfører, så jeg vil nok skyde på at det nok bliver enten Esben Hansen eller Arek Onyzko

Det bliver helt sikkert ikke Onyzsko med de udtagelser han er komemt frem med i pressen..  Og Esben tror jeg heller ikke..  Kan ikke se andre end Helveg eller Chris Sørensen som Kaptajner i OB, og tror mest på Helveg..

Guldbrand
Gæst

« Svar #28: 01 Feb 2008, 10:31 »

Jeg tror også at et ½ år for Radonjic i leje har givet ham ekstremt meget blod på tanden. Jeg tror en normal start opstilling med

Radonjic + Fall
Borring + Absalonsen + Bolaños
                H.H.A.

Men nu spiller vi jo ikke med Diamant.. Men noget i den stil fra midten og frem..
Jeg tror stadig vi har holdet til medajler..
blev bare så gal indvendig da jeg hørte årsagen til at Ulrik søgte væk. At han ikke kunne få den løn han ville..
Men lad os håber at det gør OB stærker. Wink

- SLA

Hvis jeg ikke husker helt forkert, så fik han en lønforhøjelse for mindre end et halvt år siden.. Så det vil da være et dumt signal at sende til resten af truppen hvis han kunne gå op og få en til lønforhøjelse.. Så bliver der da nærmest tag selv bord i OB.. Og dem Kim Brink nægter, de bliver bare utilfredse og vil sikkert væk fra klubben så.. 

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 01 Feb 2008, 10:32 »

jeg syntes personligt at de udtalelser han har været ude med har været helt iorden, for der var jo mangel på angribere på det tidspunkt..
men som sagt håber jeg at det er holdet der vælger anføreren og ikke træneren der vælger..

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010