home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvilket land foretrækker du?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvilket land foretrækker du?  (Læst 7692 gange)
# Rocky !
Gæst

Sv: Hvilket land foretrækker du?
« Svar #30: 31 Jan 2008, 13:04 »

nu nævner i alle de mange regler i mls . hvad er alle de regler har jeg ikke helt forstået ..

men plejer at starte i den danske 1 division . med mål om at vinde den spanske eller en a de andre store ligaer ..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #31: 05 Feb 2008, 10:14 »

Jeg spiller oftest i Italien, og det er der flere grunde til. For det første, fordi jeg er glødende Milan fan (spiller dog stort set aldrig med dem, da de er for gode til rigtig at give noget udfordring), og det derfor er den liga jeg også følger irl. For det andet, fordi det var CM2 Italia (tror jeg det var det hed), der i sin tid fangede min interesse for spillet. For det tredje, fordi det er det land hvor motivationen holdes ved lige længst, der er mange udfordringer op gennem rækkerne, og når man når helt til tops, er det som regel også her jeg finder det sværest at vælte alle de store klubber, der er altid mindst en der er noget nær suveræn i ligaen.

England kommer nok næst i køen, men her er det altså kun llm spil der kan fange mig, og dem mister jeg interessen for, når jeg begynder at nærme mig toppen, så er den sjove del jo overstået.

Ellers er det meget få andre ligaer, der har formået at fange min interesse i de seneste versioner af spillet, Spanien gider jeg slet ikke, dels på grund af spillerregistrering en, og dels fordi Spansk fodbold ikke siger mig det store irl. De små lande kan være sjove nok i et par sæsoner, men derefter bliver de for nemme, når de store klubber i de større ligaer, har støvsuget ligaen for gode spillere og talenter.

JKJ
Gæst

« Svar #32: 05 Feb 2008, 10:23 »

Spiller stort set kun i Italien og England...
Og vælger også kun mellem 2 klubber, Roma og Liverpool... har dog prøvet lidt i andre liager men de tiltrækker mig ikke rigtig...
Dog er jeg særdeles facineret af den portugisike liga og har altid dem med som en "baggrundsliga" især pga deres mange talenter der løber rundt dernede...

Spanien, Danmark og Portugal er altid med som baggrundsligaer plus de 2 førstnævnte vælger jeg altid, og så kommer den franske eller hollanske med engang imellem...

myggemanden
Juniorspiller
**

« Svar #33: 05 Feb 2008, 15:56 »

Danmark-England-Spainen-Italien-Tyskland-Holland-Portugal-Brasilien.

Jeg har brasilien med pågrund af talentmassen, er dog aldrig blevet tilbudt et job i landet.. hm

Men de andre pågrund af det er der verdens mest efterspurgte fodbold bliver spillet, dog ikke Danmark det mest for hyggens skyld Wink

Maradonna good - Pele better - George Best

myggemanden
Juniorspiller
**

« Svar #34: 05 Feb 2008, 15:57 »

Glemte frankrig.

Maradonna good - Pele better - George Best

AMRDK
Gæst

« Svar #35: 05 Feb 2008, 15:58 »

Tyskland/Danmark/England.

1/2/3

Baalleby
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 05 Feb 2008, 15:59 »

Danmark - England - Tyskland tror jeg. Smiley

Yalman
Gæst

« Svar #37: 17 Feb 2008, 22:32 »

Spanien og Tyrkiet..Opstemt

MLL
Manager

« Svar #38: 17 Feb 2008, 22:35 »

Danmark - Brøndby IF
Italien - AS Roma

Men i Schweiz kan jeg også lide at være. Mest på grund af FC Basel, som jeg har spillet utallige spil med.
Har ikke noget forhold til Basel, sådan fan mæssigt, men det er sjovt at spille med dem. Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Kenny
Juniorspiller
**

« Svar #39: 18 Feb 2008, 15:47 »

Jeg spiller stort set altid i Danmark. Har dog prøvet et par spil i England og Italien. Og så kan jeg godt lide at være landsholdstræner. Men starter dog ikke med det, det må man kæmpe sig til Smiley

Utrolige
Loyale
Trofaste
Råbende
Aktive
Supportere

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #40: 18 Feb 2008, 15:58 »

Danmark, Schweiz og Italien er mine primære. I Schweiz og Danmark er der kun to hold jeg er - nemlig Silkeborg og Grasshopper. I Italien er der dog forskellige hold jeg har være manager for Smiley En årgang var jeg også glad for Portugal, men ikke så meget mere Smiley

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #41: 18 Feb 2008, 15:59 »

Danmark - Brøndby IF
Italien - AS Roma

Men i Schweiz kan jeg også lide at være. Mest på grund af FC Basel, som jeg har spillet utallige spil med.
Har ikke noget forhold til Basel, sådan fan mæssigt, men det er sjovt at spille med dem. Smiley

Godt at høre der er en der spiller i Schweiz!! Dog er det det forkerte hold  crazy GRASSHOPPER CLUB ZÜRICH  Cool

MLL
Manager

« Svar #42: 18 Feb 2008, 16:01 »

Godt at høre der er en der spiller i Schweiz!! Dog er det det forkerte hold  crazy GRASSHOPPER CLUB ZÜRICH  Cool

Så længe det ikke er Thun du er fan af, så er det okay. De er da for klamme  crazy

Tilbage på FmF Opstemt

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #43: 18 Feb 2008, 16:03 »

De har ikke lige det heldigste navn, nej Peace

Valverde
Lilleputspiller
*

« Svar #44: 18 Feb 2008, 16:03 »

Spiller stort set altid i Spanien og Grækenland Rullende Øjne

Barcelona er mit yndlingshold, og har været det i mange år. Men er bestemt også tilhænger af Getafe og Bilbao. Peace

I Grækenland er der kun et hold for mig: AEK Athen.
Elsker simpelthen den klub, og de er altid de første, som jeg starter et nyt FM ud med.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010