home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:06:47 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
I går kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Steven Gerrard
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Steven Gerrard  (Læst 1710 gange)
Liverpool9
Lilleputspiller
*

Steven Gerrard
« : 29 Jan 2008, 09:39 »

Hej

Nu har jeg over rigtig mange gange spillet med Liverpool, og det viser sig hver evigt eneste gang at jeg slet ikke kan få Steven Gerrard til at spille ordentligt. Jeg forstår det simpelthen ikke?? Jeg bruger ham på den centrale midtbane, som også er hans favorit plads, men han ligger og veksler mellem karakterene 6 og 7 i hver eneste kamp, og det mener jeg jo slet ikke kan passe. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan og hvorledes jeg kan tackle det her, for det er sgu et lille problem for mig...

På forhånd tak

søgaard
Gæst

Sv: Steven Gerrard
« Svar #1: 29 Jan 2008, 09:41 »

prøv og lav om på hans personlige instruktioner, så de passer til hans spillertype Smiley

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 29 Jan 2008, 10:05 »

men okay, syns du skal prøve at sætte ham op på en offensiv midt, eller prøve at give ham et offensivt fremløb fra den centrale midt... Thumbs Up

EDIT: Uacceptabelt sprogbrug.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2008, 21:37 af Bademesteren » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3: 29 Jan 2008, 14:47 »

I det spil jeg har kørende med Liverpool spiller han heller ik vildt godt. Jeg vil i hvert fald sige han nemt kan erstattes.. Lidt skuffende for en spiller af hans kalibre, men jeg har haft samme problem..

Vuelve la ilusión

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 29 Jan 2008, 14:50 »

Aldrig i mine spil har han været rigtig dårlig. Spiller ham på MC og OMH.

Hallas
Gæst

« Svar #5: 29 Jan 2008, 14:51 »

Tror det er svært, at give spillerne spidskompetencer. For eksempel kan man jo ikke give Gerrad en egenskab, som gør, at han kan score de afgørende mål osv. Specielle spillere, som Gerrard, tror jeg er dårlige i dette spil.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #6: 29 Jan 2008, 14:56 »

Tror det er svært, at give spillerne spidskompetencer. For eksempel kan man jo ikke give Gerrad en egenskab, som gør, at han kan score de afgørende mål osv. Specielle spillere, som Gerrard, tror jeg er dårlige i dette spil.

Helt enig her.. Gerrads største styrke er vel nok, at han til sidst i kampen lige pludselig dukker op og smækker bolden i kassen fra 25 m. linien.. Det kan jo ikke tilføjes til et spil, da det er tal som udregner hvordan og hvorledes.

Den eneste måde man måske kunne få den egenskab ind i spillet er ved at lave et "foretrukken træk" som hedder noget med: "Har evnen til at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt" som iøverig også ville være brugbart hos målmænd.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7: 29 Jan 2008, 15:16 »

Enig enig, men jeg vil dog påstå at hans stats ikke er helt dårlige. Og alligevel har han aldrig formået at spiller rigtig godt.

Vuelve la ilusión

Rossonero
Gæst

« Svar #8: 29 Jan 2008, 15:20 »

Her er jeg uenig. Jeg har selv haft store erfaringer med Gerrard, og jeg har heldigvis formået at bruge ham rigtigt. Gerrard er en spiller der skal have en masse plads til at udfolde sig, hvilket kreativ frihed, og playmaker-rollen tillader ham. På den måde vil han få udnyttet sine flotte stats, da han får den førnævnte plads. Derudover er det også en god ting, at sætte "Long Shots" til ofte, og det behøves vel ingen videre forklaring.

Håber du kan bruge det til noget, Liverpool9.

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 30 Jan 2008, 00:47 »

Long shots ofte, som Rossonero skriver, også klarer han vel resten selv Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #10: 30 Jan 2008, 07:31 »

Han kan jo også fungere som bolderobrer, og ville være en stor hjælp hvis du prøver at ligge højt pres og erobre bolden. Jeg ville sætte hans "Skærme af" meget højt, for hans har høje tal i arbejdsstyrke, aggresivitet, tackling og udholdenhed. Rent faktisk synes jeg at Gerrard er mere DM en OMC i FM, men selvfølgelig allerbedst på den centrale.

Doctor Who
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 30 Jan 2008, 08:55 »

Man skal ikke lægge for meget i ratings, specielt ikke for DMC og MC positionerne. Jeg tror at disse er fejlagtige. Jeg har selv brugt Iniesta som MC på Barcas midtbane, og han havde et gennemsnit på 6.37 efter en sæson, hvor han scorede 5 mål, lavede 14 assists og optrådte som en boldsikker midtbanegeneral, når man så selve kampene.
Siden da har jeg ikke bekymret mig om ratings, og det har højnet nydelsen af spillet for mig.

Lyngby-researcher for FM.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #12: 30 Jan 2008, 16:23 »

Tror muligvis også at en "free role" ville være god på Gerrard, men det er jeg dog ikke helt sikker på Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 30 Jan 2008, 20:32 »

Ratings bekymrer heller ikke mig voldsomt meget. Xabi Alonso kan tit spille gennemsnitlig, men alligevel have næsten 70 afleveringer på en kamp hvor der er 5 der ikke er nået frem til modtageren. Det betragter jeg som vigtigt og godt. Hvad angår Gerrard må man bare prøve og justere hans indstillinger fra kamp til kamp, se hvad der dur og hvad der ikke gjorde.
Sådan er FM.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

fc-hansen
Manager

« Svar #14: 30 Jan 2008, 20:35 »

Hej

Nu har jeg over rigtig mange gange spillet med Liverpool, og det viser sig hver evigt eneste gang at jeg slet ikke kan få Steven Gerrard til at spille ordentligt. Jeg forstår det simpelthen ikke?? Jeg bruger ham på den centrale midtbane, som også er hans favorit plads, men han ligger og veksler mellem karakterene 6 og 7 i hver eneste kamp, og det mener jeg jo slet ikke kan passe. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan og hvorledes jeg kan tackle det her, for det er sgu et lille problem for mig...

På forhånd tak
Du kunne jo prøve at give ham en fri rolle.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010