home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 269404 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #765: 04 Nov 2008, 15:03 »

Jeg er rigtig imponeret over at du kan fortsætte med et spil i så lang tid, og samtidig med at du holder et rigtig højt niveau.

Rigtig god start på forårssæsonen Smiley

Glæder mig til næste update.

Zone 43
Manager

« Svar #766: 04 Nov 2008, 20:26 »

Takker, Hatt11 :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #767: 07 Nov 2008, 21:31 »

Zimling matchvinder i Bukarest

Med en scoring i overtiden sikrede Hertha Berlin spilleren Niki Zimling Danmark en 3-2 sejr ude over Rumænien. Andersen stolt af drengene.

Stadionuret viser, at der er spillet 91 minutter af landskampen mellem Rumænien og Danmark, da Kenneth Stenild skal tage målsparket. Rosenborg keeperen sparker bolden frem til Nicklas Pedersen, som header den videre til Morten 'Duncan' Rasmussen, der spiller den skråt tilbage til Rasmus Würtz, som med det samme ser en åbning i det rumænske midterforsvar, hvor han sender Niki Zimling afsted. Hertha Berlin midtbanspilleren afslutter første gang og bolden ender med at få nettet til at blafre for sidste gang i den spænende kamp.

- Så enkelt kan det gøres, lød det fra matchvinderen, der ved samme lejlighed roste hjemmeholdet for en god kamp.

Det var Rumænien der lagde bedst fra start, godt bakket op af 14.540 fremmødte. Der skulle da også blot gå små ti minutter før hjemmeholdet kom foran ved Bãnel Nicolitã, men Nicklas Bendter fik udlignet bare kort tid efter.
Samme Nicklas Bendter var også manden bag Danmarks føringsmål efter knap en lille halv time.

Kort inde i anden halvleg fik Rumænien så en fortjent udligning, da Chelsea bomberen Ciprian Marica udlignede til 2-2. Selvom Rumænien gennem anden halvleg var bedrespillende end Danmark, så var det, som tidligere nævnt, Niki Zimling, der afgjorde kampen til Danmarks fordel.

Danmarks opstilling (4-2-3-1): K. Schmeichel (K. Stenild 45') - J. Juelsgård, D. Agger (W. Reid 45'), S. Kjær, D. Wass - C. Poulsen (N. Zimling 61'), L. Andreasen (c) (R. Würtz 45'), K. Lorentzen (M. Nielsen 61'), N. Pedersen, T. Kahlenberg - N. Bendter ('Duncan' '45)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dasmessi
Gæst

« Svar #768: 07 Nov 2008, 21:43 »

Nå du kan godt finde ud af at bruge mine bannere?  Rullende Øjne

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #769: 07 Nov 2008, 22:08 »

Dejligt med en sejr i overtiden Smiley
kommer der ikke en stilling med landsholdet ?

og hvornår kommer der update med Brøndby ? Smiley

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #770: 07 Nov 2008, 22:09 »

hvornår kommer der update.?

Lavet Af GadeFM

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #771: 07 Nov 2008, 22:11 »

han har jo lige skrevet en..

19-18!

Zone 43
Manager

« Svar #772: 08 Nov 2008, 00:06 »

Nå du kan godt finde ud af at bruge mine bannere?  Rullende Øjne

Ja? Rullende Øjne

Dejligt med en sejr i overtiden Smiley
kommer der ikke en stilling med landsholdet ?

Det var en venskabskamp, hvorfor jeg ikke kom med en stilling.

og hvornår kommer der update med Brøndby ? Smiley
hvornår kommer der update.?

Det gør der senere i dag :-)

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #773: 09 Nov 2008, 14:52 »

Fire ind - to ud

Selvom transfervinduet for længst er lukket, har man i Brøndby alligevel hentet fire mand ind, mens man har sagt farvel til to mand.

Både René Skovdahl og Peter Siggaard valgte at takke nej til nye kontrakter i Brøndby, hvilket har betydet, at man i Brøndby har skiftet de to ud med to nye indenfor træner faget, men så absolut ikke ingenfor fodboldens verden. Begge har nemlig haft store karriere.

Den første mand Brøndby fik hentet ind har både erfaring fra sydafrikansk, tyrkisk og dansk fodbold, hvor det blev til to år. Den 44-årige sydafrikaner Shoes Moshoeu er hentet ind, hvilket den tidligere Werder Bremen profil, Torsten Frings, også er. Frings har i sin karriere optrådt for Aachen, Werder Bremen, Dortmund og Bayern München.

- Det er naturligvis ærgeligt at vi må stoppe samarbejdet med René og Peter efter så mange år, og jeg kan kun ønske dem held og lykke fremover, udtalte Casper Andersen og ved samme lejlighed glædede sig over tilgangen af Shoes og Torsten. Brøndbys stab ser med de to udskiftninger således ud.

På spillersiden har man haft en masse sydeuropæere til prøvetræning, men foreløbig har man skrevet kontrakt med to mand. Den franske midtbanespiller Dominique Padovani samt den spanske back Raúl Fernández Garciá er hentet ind. Begge skal optræde for Brøndbys U18 hold. I øjeblikket har Brøndby seks mand til prøvetræning, men det ventes, at de sendes hjem uden kontrakt.

Inden længe skal Danmark tørne sammen med Bulgarien i den måske vigtigste kvalifikationskamp indtil videre. Landstræner Casper Andersen har udtaget denne trup til landskampen.

- Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #774: 09 Nov 2008, 18:22 »

Sejt med nogle lidt kendte navne. .

Og sygt med Del Piero som assisten Peace

Zone 43
Manager

« Svar #775: 10 Nov 2008, 19:43 »

Still unbeatable!

Brøndby kan kalde sig ubesejrede her godt fire måneder inde i 2013, hvor hollandske Rydell Poepon har leverede lovende takter.

Foruden den tidligere omtalte træningslejr har Brøndby haft to træningskampe på programmet, hvor man hjemme har mødt Ajax Amsterdam og FC Basel. Her formodede kun Ajax at levere lidt modstand til Brøndby, som synes at fortsætte efterårstakterne. Den tidligere Ajax reserve Rydell Poepon var involveret i to afgørende mål for Brøndby i slutminutterne mod Ajax, da han med et mål og en assist var manden bag Brøndbys 4-3 sejr. Basel blev sikkert slået med 3-1.

Der har været masser af spilleminutter til reserverne i både Royal League og pokalturneringen hidtil, og kvartfinalen mod samarbejdsklubben FC Fredericia var ingen undtagelse. Det var da også to reserver som sikkert kunne sende i semifinalen, i form af Dimitriu Copil og Lukasz Cieslewicz' (2) mål. I semifinalen møder man AaB over to kampe.

I Royal League har reserverne vist tænder, hvor man i efteråret kørte både Lillestrøm og IFK Göteborg over, så var resultaterne mere stille om så at sige. Fra en målscorer på 8-1 i efteråret hed forårets målscorer 5-1.
IFK Göteborg var også modstander i kvartfinalen. Her var Brøndby til gengæld uskarpe, men man fik alligevel sparket sig videre med en 2-1 sejr. Semifinalen mod norske Brann var en gentagelse af kvartfinalen. I finalen skal man en tur i Parken, hvor rivalerne fra FCK venter.

SAS-Ligaen har man også taget hul på, hvor Brøndby på udebane har mødt OB og AaB. I kampen på Odense chokstartede hjemmeholdet med en scoring i første minut, men den italienske målmaskine Luca Senicanin fik udlignet midtvejs i første halvleg, inden han senere i kampen måtte lade sig udskifte med en mindre skade. Brøndby skulle dog hente sejren, da Søren Ulrik Vestergaard fik afgjort kampen efter pausen. AaB er Brøndbys værste rival i guldjagten, men udebanen i Aalborg blev sikkert indtaget med en fornuftig 0-2 sejr.

- Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #776: 10 Nov 2008, 19:51 »

Godt at se at reserverne gør det så godt i Royal Leauge, og dejligt med to sejre i ligaen, specielt sejren over Aab Smiley

kan du ikke lige smide stillingen af sas ligaen op ?

verdenskrig
Manager

« Svar #777: 10 Nov 2008, 19:58 »

Flot arbejde zone Smiley... Det er altid godt at hente 6 point i to så svære udekampe som odense og aalborg away per tradition er Thumbs Up

Hvor længe er Senicanin ude ?

Samtidigt også flot lige at give Ajax en sæk, det gavner jo altid moralen Wink..

KUTGW Thumbs Up!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #778: 10 Nov 2008, 20:20 »

Godt at se at reserverne gør det så godt i Royal Leauge, og dejligt med to sejre i ligaen, specielt sejren over Aab Smiley

kan du ikke lige smide stillingen af sas ligaen op ?

Stillingen

Flot arbejde zone Smiley... Det er altid godt at hente 6 point i to så svære udekampe som odense og aalborg away per tradition er Thumbs Up

Hvor længe er Senicanin ude ?

Samtidigt også flot lige at give Ajax en sæk, det gavner jo altid moralen Wink..

KUTGW Thumbs Up!!!!

Han var ude i knap en uge, så han er klar til RL finalen, hvor jeg regner med at give ham comeback :-D

Tak for comment, begge to!

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #779: 10 Nov 2008, 20:21 »

Stillingen

Han var ude i knap en uge, så han er klar til RL finalen, hvor jeg regner med at give ham comeback :-D

Tak for comment, begge to!

Hvordan kan du snakke om konkurrent til mesterskabet, hvis du ikke vinder det skab bliver jeg sku nødt til at banne dig fra fmf af skam funny Opstemt

Okay, regner med at du nakker fuckerne der så Thumbs Up

Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010