home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 269417 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #750: 27 Okt 2008, 13:25 »

CL Gruppespil (1/3)

Tre runder er overstået for Brøndbys vedkommende i dette års Champions League gruppespil, og det tegner sig til at blive et opgør mellem Celta og Brøndby om den vigtige tredje plads, som giver adgang til UEFA Cuppen.

Det så ellers mere end lovende ud, da dommer René Rogalla fløjtede til pause i Brøndbys svære udekamp mod Arsenal, der på forhånd var udset som kæmpe favoritter. Måltavlen på Emirates Stadium lyste nemlig på det tidspunkt 1-1, i en halvleg, hvor begge mandskaber havde gode perioder.

Brøndby chokerede størsteparten af de 58.920 fremmødte med en scoring allerede efter små 90 sekunders spil, ved Søren Ulrik Vestergaard, der skulle vise sig at være flyvende i de tre første Champions League kampe. Der skulle et straffespark til at få Arsenal i gang, hvilket den ene af Arsenals tre midtbane slidere skulle sørge for. Fabio Rochenback udnyttede chancen fra de 11 meter efter knap en lille halv times tid.

Efter pausen viste Arsenal så det spil, der gjorde dem til store favoritter - hvilket de da også udnyttede. Den mexicanske angrebsstjerne, Carlos Vela, fik nemlig scoret de to mål, som sikrede Arsenal en 3-1 sejr over de danske mestre.

I kampen mod Celta Vigo så det længe ud til, at Brøndby skulle løbe afsted med de tre vigtige point, men den indskiftede Tom sikrede i kampens døende minutter de spanske gæster et 2-2 resultat, som må siges at være fortjent nok, da begge hold havde en halvleg hver. Adrian Ropotan og Luca Senicanin havde ellers bragt Brøndby foran med 2-0 ved pause, men Arturo Lupoli reducerede kort inde i anden halvleg og så var den førnævnte Tom manden bag 2-2 målet.

I Lissabon skulle Brøndby til gengæld rende ind i store problemer, mod storholdet fra Benfica, som på en times spil havde ydmygt Brøndby på kryds og tværs og måltavlen på Estádio do Sport Lisboa e Benfica viste på det tidspunkt hele 4-0 til værterne, på to mål af de to angribere Jozy Altidore og Oscar Cardozo. Brøndby havde tilmed fået den stærke midterforsvarer Yoblé Bassaoulé skadet. I kampens sidste halve time fik Brøndby dog pyntet på resultatet, da de to indskiftere Nicolas Millan og Lukasz Cieslewicz gjorde det til 4-2. Brøndby havde flere gode forsøg, men Cássio stod en brandkamp i Benfica målet.

Brøndby står dermed med ryggen mod muren inden de tre sidste kampe, hvoraf de to er på hjemmebane.

Stillingen:
1. Benfica     3 2 1 0 7-4 7
2. Celta Vigo 3 1 2 0 7-6 5
3. Arsenal     3 1 0 2 5-5 3
4. Brøndby    3 0 1 2 5-9 1

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #751: 27 Okt 2008, 17:17 »

Surt, at du kun fik det ene point mod Celta. Bliver nok svært, at komme op på 3. pladsen, men det er stadig muligt. Så nu vil vi se lidt fight fra Brøndby mandskabets side! ;-) KIU, Zone! Det er, som sædvanlig, perfekt! Eneste finger man kan sætte på det, er de knap så gode bannere, men teksten er jo 100% det vigtigste.

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #752: 28 Okt 2008, 09:08 »

Så har jeg lige fået læst denne Brøndby blog igennem, og det må jeg sige, det er fandme en genial blog.
Du har virkelig fået gjort Brøndby til et storhold med alle liga titlerne og pokal titlerne og uefa'en. KUTGW!

Zone 43
Manager

« Svar #753: 28 Okt 2008, 11:42 »

Tak for kommentarerne begge to :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #754: 29 Okt 2008, 07:14 »

Hvornår er der update igen? Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #755: 29 Okt 2008, 13:16 »

Torsdag eller fredag, hvis jeg får tid til det. :-)

- Daniel Agger.

alek9000
Manager

« Svar #756: 29 Okt 2008, 13:45 »

Det skriftlige er i top, men savner lidt grafik angående CL gruppestillingen. Men ellers er det perfekt, KIU Zone Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #757: 30 Okt 2008, 18:31 »

Hvis det er ss, du tænker på, så færdigspillede jeg kampene før jeg fik taget ss. Takker. :-)

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #758: 30 Okt 2008, 18:48 »

CL Gruppespil (2/3)

Én enkelt kamp mangler der i Champions League gruppespillet, hvor én ting kan slås fast: Brøndby går ikke videre i Champions League, men chancen er der for en UEFA Cup billet.

- Det var ikke som ønsket i dag, det kan slås fast. Sådanne kampe skal vi altså udnytte, men det gjorde vi ikke i dag, og det kan koste os dyrt i sidste ende, lød det fra den skuffede Brøndby træner efter Benfica kampen.

Og netop den kamp var meget skuffende fra Brøndbys side. For allerede efter små syv minutter så den bomstærke Luizão rødt og tre minutter senere gjorde Jozy Altidore det til 0-1 til Benficas fordel. Selvom portugiserne var en mand i undertal, så kæmpede de for 11 mand over hele linien, og var det ikke for Brøndby kaptajnen Adrian Ropotan, som i de døende minutter udlignede, så kunne gæsterne fra Lissabon havde taget tre point med hjem. Sådan skulle det altså ikke gå for det rød klædte mandskab.

I den femte kamp i gruppespillet, skulle London mandskabet fra Arsenal en tur til den københavnske Vestegn. Arsenal kunne, hvis resultatet af den anden kamp gik deres vej, sikre sig en billet videre i Champions League med point i denne kamp, mens Brøndby skulle bruge alle tre point i håb om fortsat europæisk overlevelse.

Det startede da også bedst for Brøndby, som lagde et hårdt pres på Javier Aguirres mandskab, men det var mexicanske Carlos Vela som, midt i første halvleg, gjorde det til 0-1. Det gjorde, at Brøndby pressede endnu mere på, og kort før pause blev det da også udnyttet til en udligning af Søren Ulrik Vestergaard.
Efter pausen gik luften af ballonen for Brøndby, hvilket betød at Arsenal overtog styringen, og de skulle ikke bruge meget mere end ti minutter for at udnytte det. Leighton Baines bragte Arsenal på sejrskurs, og det resultat holdte da også hjem, hvorfor det nu er op til Brøndby selv, at afgøre deres skæbne i den sidste spillerunde - ude mod Celta Vigo.

1. Benfica  5 3 2 0 13-5 +8 11
2. Arsenal  5 3 1 1 12-7 +5 9
3. Celta     5 1 2 2 8-16 -8 5
4. Brøndby 5 0 2 3 7-12 -5 2

- Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #759: 30 Okt 2008, 20:08 »

Trist, Skuffet
Men du får jo chancen igen næste år . .

Angående bloggen sys jeg den er fantastisk, selvom jeg ikke lige er Brøndby fan  Tunge
Kan rigtig godt lige starten med interviewet først. Ved ikke lige hvad det er der gør det, sys bare det virker som om de giver et godt "overblik", eller noget i den retning. Og så er man jo ellers van til at det kommer midt inde i en artikel, nå "problemet" er uddybet Peace

Men op med humøret og
Go for It Wink

Zone 43
Manager

« Svar #760: 02 Nov 2008, 21:38 »

Takker, Nemeth. Thumbs Up

Da jeg ikke ved hvor meget tid jeg har de kommende dage, vil jeg lige hurtigt smide resultaterne af de ellers to kommende updates:

Celta Vigo 2-0 Brøndby (Gari 24', 27')
Vi var en tand bedre end dem spillemæssigt, men det formodede vi ikke at udnyttede. Istedet kunne Gari med to mål indenfor kort tid afgøre kampen.

Holland 5-0 Danmark (Robin van Persie 11', Klaas Jan Huntelaar 36', 45', 58', Ryan Babel 55)
Nordirland 0-2 Danmark (Mads Laudrup 29', Thiago Maranhao 44')
Da både Kasper Schmeichel og Kenneth Stenild var ude med skader måtte jeg ty til alternativer på målmandsposten, hvor Mikkel Thygesen blev den 'heldige' i de to kampe. Mod Holland spillede vi lige op med dem, men vores afslutninger var katastrofale. Kampen mod Nordirland var vi det styrende hold gennem alle 90 minutter

Hvis jeg får tiden i morgen, så vil jeg komme en januars update ang. rygter, transfers og evt. andet..

- Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #761: 02 Nov 2008, 21:45 »

Takker, Nemeth. Thumbs Up

Da jeg ikke ved hvor meget tid jeg har de kommende dage, vil jeg lige hurtigt smide resultaterne af de ellers to kommende updates:

Celta Vigo 2-0 Brøndby (Gari 24', 27')
Vi var en tand bedre end dem spillemæssigt, men det formodede vi ikke at udnyttede. Istedet kunne Gari med to mål indenfor kort tid afgøre kampen.

Holland 5-0 Danmark (Robin van Persie 11', Klaas Jan Huntelaar 36', 45', 58', Ryan Babel 55)
Nordirland 0-2 Danmark (Mads Laudrup 29', Thiago Maranhao 44')
Da både Kasper Schmeichel og Kenneth Stenild var ude med skader måtte jeg ty til alternativer på målmandsposten, hvor Mikkel Thygesen blev den 'heldige' i de to kampe. Mod Holland spillede vi lige op med dem, men vores afslutninger var katastrofale. Kampen mod Nordirland var vi det styrende hold gennem alle 90 minutter

Hvis jeg får tiden i morgen, så vil jeg komme en januars update ang. rygter, transfers og evt. andet..

Trist angående kampen mod Celta,
Har thygensen stået godt mod Nordirland, eller var forsvaret bare godt Peace

Ser frem til imorgen  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #762: 02 Nov 2008, 22:02 »

Mod Holland havde defensiven en off day, hvor Agger var den eneste, som kan være sin indsats bekendt af starterne. Agger fik et 7-tal mens resten af banden fik 5, de fik indskiftere, Zanka og Kjær, fik også et 7-tal i den kamp.
Nordirland kom frem til 8 forsøg hvoraf det ene var indenfor kassen, hvorfor hele banden i defensiven fik 7 i karakter.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #763: 03 Nov 2008, 13:10 »

Rygtebørsen vinteren 2013

Vinteren er over det danske land og inden længe åbnes det berømte vindue, hvor man for sidste gang i sæsonen har mulighed for at købe og sælge spillere til sin trup. I Brøndby er man nok en gang fuldt tilfreds med tilværelsen, hvorfor der næppe kommer mange handler denne vinter.

Erik Hoseth fra Lyn til Brøndby
Sandsynlighed: * * * * *
Note: Det 16-årige stor talent skulle ang. være tæt på et skifte

Jeffrey Altheer fra Brøndby til HSV
Note: Brøndby ønsker en pris på 50 mio. for den stærke hollænderen, hvilket HSV næppe ønsker at betale

David Williams fra Brøndby til ?
Note: Flere klubber fra England, Holland og Tyskland har set sig lun på den australske landsholdsspiller

Thomas Kristensen fra Brøndby til AaB
Note: AaB vil næppe hoste op med de 30 mio, som Brøndby ønsker for reserven

Didi de Vesser fra Brøndby til ?
Note: Brøndby ønsker at udleje stortalentet. Flere hollandske og tysker klubber er interesset.

Anders Jessing, Morten Andersen og Morten Nielsen fra FC Nordsjælland til Brøndby
Note: Den nordsjællandske trio skulle have imponerede Brøndby scoutsene ved flere lejligheder

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #764: 04 Nov 2008, 14:48 »

Januar '13

Syv handler og tre kampe, er hvad der er foretaget i Brøndby i det kolde januar måned. Fire fremtidens mænd er hentet ind, mens tre reserver har fundet en ny klub for at forsætte deres udvikling. Succesfuld træningslejr.

Man har måtte spendere små fire millioner for at hente de fire nye U18 spillere til klubben, hvor de forhåbenlig kan fortsætte deres udvikling. Der er tale om FC Nordsjælland trioen Morten Andersen, Morten Nielsen og Anders Jessing, mens svenske Sebastian Moussan er hentet i IFK Göteborg. Især den 17-årige Anders Jessing ligner en fremtidens mand, da han allerede kan notere sig to U21 landskampe på sit CV.

På salgssiden var det ventet at David Williams ville finde sig en ny klub, og det gjorde han. Den sydengelske klub Portsmouth smed det bedste bud efter australieren, som også var jagtet af tre øvrige klubber. De to reserver Didi de Vesser og Jesper Jensen skal sæsonen ud begge spille i Holland, hvor hhv. Twente og Breda har lejet dem.

Trods salget af David Williams havde enkelte forventet, at der ville blive hentet en erstatning, men det skete ikke. Istedet har man rykket det 21-årige talent, Michael Jensen op i førsteholdstruppen. På klubbens træningslejr i Cypern viste han da også fine takter, hvor det blev til et enkelt mål i de tre kampe, som blev spillet.

Det første opgør i Cypern var mod Anorthosi Famagusta, i en kamp, som blev overværet af 2975 fremmødte. De kunne se et Brøndby hold, der var en klasse over Anorthosi, hvilket kampstatistikkeren og resultatet da også viste. 1-4 blev det til Brøndby, som fik Thomas Kristensen, Edmar, Søren Ulrik Vestergaard og Nicolas Millan på måltavlen.
De to øvrige kampe blev ligeledes vundet. Omonoia blev besejret med 1-2 (Søren Ulrik Vestergaard og Michael Jensen), mens APOEL blev slået med de ydmygne cifre 1-5 (Yoblé Bassaoulé, Thomas Kristensen, Søren Ulrik Vestergaard, Dimitriu Copil og Kasper Lorentzen).
Brøndby møder Ajax i en sidste træningskamp inden man tager hul på Royal League, Pokalturneringen og SAS-Ligaen

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010