home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1306 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 247805 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #270: 21 Feb 2008, 18:47 »

Next stop: Rom

Brøndby har leveret masser af gode resultater i dette års UEFA Cup, og det skulle meget gerne fortsætte for de blå-gule efter gruppespillet.

I Brøndby lejren håbede man på, at kunne trække et af følgende hold: Levski, Ipswich, PSV, AZ, Steaua eller Celtic. Skræk modstanderne må uden tvivl være: Inter, Manchester U., Arsenal og Marseille.
Ingen af de modstandere træk Brøndby, som blev trukket som det fjerde hold. De får nemlig fornøjelsen af italienske S. S. Lazio.

"Jeg vil mene, at den hedder 60-40 i Lazios favør. De har en stor trup, som består af en masse rigtig gode spillere, her i blandt deres topscore Goran Pandev. Tror vi på os selv, som i gruppespillet, kan vi godt gå videre." lød det fra Brøndby lejren.

Det italienske mandskab, som er placeret midt i Serie A, havde sendt træner, Delio Rossi til Nyon, og efter lodtrækningen havde han denne kommentar: "Brøndby er et rigtig godt mandskab, som jeg frygter lidt på forhånd. Jeg kender ikke meget til den danske liga, men jeg kan se, at de er uhyggelige skræmmende der, og samtidig har de jo bl.a. slået Stuttgart og Lyon. Jeg er sikker på, at det bliver to fantatiske kampe, hvor vi forhåbenlig går videre."

Første kamp spilles på Olimpico i Rom d. 11/2 og der er retur kamp en uge senere på Brøndby Stadion. Den samlede vinder af de to kampe får glæde af enten Athletic Bilbao fra Spanien eller Zenit St. Petersburg fra Rusland.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #271: 21 Feb 2008, 18:51 »

Jeg hepper på dig, hvis du kan holde Pandev nede, og håbe på uafgjort eller en kneben sejr i Rom, så vil jeg mene at du har en chance for at forsvare det på Brøndby stadion.
Hvad er det nu for en sæson du er i?

Zone 43
Manager

« Svar #272: 21 Feb 2008, 19:25 »

Tak. Det er også planen Smiley

Jeg er i 09/10

edit: der kommer nok en update mere i dag Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #273: 21 Feb 2008, 19:29 »

Okay så er du bedre end mig, er i samme sæson, dog uden Uefa cup succes eller Superliga succes Smiley
Men held og lykke, glæder mig til at høre mere.

Zone 43
Manager

« Svar #274: 21 Feb 2008, 20:37 »

Vestergaard: I har ikke set bedste endnu

Navn: Søren Ulrik Vestergaard
Nationalitet: Dansk
Position: Angriber
Kampe: 12 (4)
Mål: 6
Av. Rat: 6.88
Tidligere klubber: Silkeborg, Randers

Her i vinterpausen vil der komme et par mini interviews med enten spillere eller trænere fra Brøndby. Det første af slagsen er med nr. 10, Søren Ulrik Vestergaard, som er blevet stemplet, som et fejlkøb. Selv regner han med et fantatisk forår.

6 mål i 16 kampe er det endt med for Vestergaard i sit første halve år i Brøndby, efter skiftet fra Randers, hvor han topscore.
"Jeg synes at mit efterår har været godkendt. Jeg har for det meste været reserve for Lukasz, David og Mike, men jeg er sikker på, at jeg i foråret vil gribe min chance og lave masser af mål." fortæller Vestergaard, og fortsætter: "Det er jo ikke nemt at komme i betragtning til startopstillingen, når de andre gør det så godt, som de har gjort det."

Ifølge ham selv er han blevet bedre i løbet af efteråret, hvilket bl.a. skyldes tilgangen af Teddy Sheringham, som kom til Brøndby midt i august måned.
"Teddy er helt fantatisk. Jeg har lært meget af ham, og udviklet mig til en bedre angriber. Laver man en fejl fortæller han det med det samme, så fejlen kan rettes op. Jeg synes, det er en fantatisk handel Brøndby har lavet med ham. Han har masser af rutine fra det højeste niveau, som gavner mig og de andre angribere" lyder det fra Vestergaard.

"Jeg er sgu glad for, at jeg takkede nej" fortæller Brøndbys nr. 10, om et væddemål blandt angriberne, om hvem der kunne score flest mål i efteråret: "Nu må vi se til foråret, om jeg skal være med. Det kommer an på, hvordan jeg klare mig i træningskampene." fortsatte han.

Og netop de arrangerede træningskampe i januar måned, mener han, bliver det måned, hvor han får tilkæmpet sig en plads i startopstillingen
"Jeg glæder mig virkelig til vi starter op igen, selvom det nu er meget rart med en lille pause. Jeg har trænet lidt i pausen, og jeg tror sagtens, at jeg kan lave masser af mål, og dermed overbevise om, at jeg er det rigtige valg, i opstarten." fortæller han: "Især træningsturen til England ser jeg frem til, selvom vi nok ikke får lov til at nyde nogen kampe på stadion derover"

Træningsturen/-lejren i England byder på tre kampe mod hhv. Stoke, Cardiff og Fulham, som alle spiller i Coca Cola Championship. Inden Brøndby rejser til England har man inviteret Braga til Vestegnen.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2008, 12:32 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #275: 21 Feb 2008, 20:42 »

Det er godt med Interviews.
Glæder mig til at se resultater, og måske handler.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #276: 21 Feb 2008, 20:51 »

nice update igen.... sjovt med interwievs på den måde...

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Zone 43
Manager

« Svar #277: 21 Feb 2008, 20:59 »

Tak Smiley

Jeg regner med en 2-3 interwievs mere inden optaktfasen, rygter/handler kommer Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #278: 22 Feb 2008, 13:10 »

Mota: Alt jeg har drømt om

Navn: Sergio Mota
Nationalitet: Brasiliansk
Position: Venstrekant/offensivmidtbane
Kampe: 17 (11)
Mål: 4
Av. Rat: 7.25
Tidligere klubber: Sao Paolo

Her i vinterpausen vil der komme et par mini interviews med enten spillere eller trænere fra Brøndby. Det andet interview er med den populære brazzer, Sergio Mota. Sergio Mota er blandt dem, som skaber et godt humør i Brøndby truppen

"Han er altid glad, selvom man slår ham i bordfodbold eller i et playstation spil. Nogen gange kan det faktisk godt være lidt irriterende" Har Cristian Jelvez grinende udtalt om holdkammeraten, Sergio Mota.
"Nu er det sjælendt, at han slår mig i det ene eller det andet, så det er der en god grund til." svarer Sergio igen med et glimt i øjet

At Sergio Mota er en glad og positiv person er ikke nogen overraskelse, i hvert fald ikke, hvis man kender ham.
"Jeg har opnået min drøm, som er at komme til at spille med om mesterskabet og Europa Cup kampe, hvilket vi har gjort i denne sæson. Selvfølgelig håber jeg en dag, at stå i en Champions League finale, men det må vente til næste sæson." siger Mota og fortsætter: "Jeg elsker fodbold, og jeg spiller det hver dag. At jeg kan sørge for, at have rent tøj hver dag, få mad og tag over hovedet er jeg kun glad for."

Sergio Mota har været helt fantatisk i denne sæson, hvor det foreløbig er endt med 4 mål og 8 assist, og ifølge ham selv kan man forvente meget mere af ham i fremtiden.
"Jeg er med i et rotations system med Kasper (Lorentzen) og til dels Mikkel (Thygesen), så jeg har skulle spille på to forskellige pladser i løbet af efteråret. Jeg er bedst ude på kanten, men jeg kan også godt spille centralt. Jeg har fået masser af ros fra træner teamet i efteråret, og de roser vil jeg udvikle i foråret og i fremtiden." lyder det fra Mota

Sergio Motas gamle holdkammerat, og bedste ven i Brasilien, Breno, skulle ifølge en lokalavis fra Sao Paolo være den spiller, som Brøndby har øverst på ønskelisten, hvis Michael Jacobsen og/eller Simon Kjær sælges.
"Det ville være fantatisk, at se Breno spille i Brøndby. Jeg husker, at vi i de tidlige dage i Sao Paolo ofte skulle spille overfor hinanden til træning, og han var virkelig irriterende, at spille overfor. Michael og Simon er to rigtig gode spillere, som er vigtige for holdet, og jeg er sikker på, at to kan nå langt ud i Europa en dag." fortæller en rosende Sergio Mota.

- Daniel Agger.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #279: 22 Feb 2008, 13:25 »

spændene indsigt det gav... håber da du får Breno i den gyldne trøje...

Fast læser har du ihvertfald i mig

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Zone 43
Manager

« Svar #280: 22 Feb 2008, 13:51 »

Tak. Lyder dejligt med min. 1 fast læser Smiley

- Daniel Agger.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #281: 22 Feb 2008, 13:54 »

Jeg er også fast læser.
God update.

Zone 43
Manager

« Svar #282: 22 Feb 2008, 15:15 »

Tak Smiley

Jeg vil gå i krig med en update om et øjeblik.

- Daniel Agger.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #283: 22 Feb 2008, 15:21 »

Det lyder godt, glæder mig sgu til at høre om kampene mod Lazio, selvom de updates ikke er endnu.

BenMusalho
Gæst

« Svar #284: 22 Feb 2008, 15:28 »

Rigtig godt intervew Thumbs Up Glæder mig til næste update...

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010