home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1247 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 247783 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #255: 20 Feb 2008, 15:55 »

Tak til jer alle Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #256: 20 Feb 2008, 20:10 »

God sæson afslutning

Som nævnt i forrige update, blev der spillet to kampe mellem UEFA Cup bragene med Lyon og Stuttgart. Midtjylland og OB var modstanderne i de to kampe. Den sidste efterårs kamp i SAS-Ligaen var dog imod SønderjyskE hjemme på Brøndby Stadion. Der udover er Brøndby kommet godt fra start i jagten på at genvinde Royal League pokalen.

I kampen på SAS-Arena var det hjemmeholdet, som var bedst, og det udnyttede de da også til at komme foran ved deres bomber, Baba Collins, i det syvende minut.
Føringen holdte knap i ti minutter før Tobias Mikkelsen haved udlignet på et flot frispark.
Godt halvvejs inde i anden halvleg begår Maros Klimpl et klodset straffe på Mike Sserumagga, hvilket anfører Per Nielsen udnytter til at sende Brøndby på sejrskurs. I slutningen af kampen fik Midtjylland dog det ene point hevet hjem, hvilket var fuldt fortjent. Simon Poulsen udnytter et kontra, og dermed kan de hold dele point i form af en 2-2'er.

Så ventede der en landsholdspause, inden OB kom på besøg hos Brøndby. Kampen var godt 11 minutter gammel før Mike Sserumagga bragte Brøndby foran med 1-0. Srdjan Radonjic udlignede dog kort tid efter.
Det var Brøndby, som sad på kampen, og derfor var det også fortjent, at Søren Ulrik Vestergaard kort inde i anden halvleg gjorde det til 2-1, som kampen også skulle blive. Brøndby kunne og burde have vundet større, men det vigtigste var, at der kom tre point på kontoen.

Efter Stuttgart kampen var det så SønderjyskE, der kom på besøg. De jyske gæster havde i starten af sæsonen overrasket mange ved at ligge lige under topholdene, men siden da, er de faldet nedaf i tabellen.
Efter et kvarters tid kom Brøndby på 1-0 ved Lukasz Cieslewicz, på hvad der skulle blive første halvlegs eneste chance indenfor målrammen!
Efter pausen var Brøndby klasser bedre end de blå-klædte gæster, hvilket Sergio Mota udnyttede til, at heade Brøndby på 2-0 fra en spids vinkel. 3-0 blev det også mod slutningen af kampen, ved den polske topscore, Lukasz Cieslewicz. SønderjyskE fik dog reduceret kort tid efter, og dermed kan Brøndby trække sig sejrrigt ud af det opgør med 3-1.

Så var det Royal League tid, og Brøndby skulle indlede titelforsvaret i Norge, mod Stabæk. Selvom Brøndby stillede op med en del reservespillere, så kørte Brøndbys 11 de norske værter midtover, og vandt fortjent med 3-0. Per Nielsen gjorde det til 1-0, mens Jean-Phillipe Peguero stod for de to øvrige træffere.
Samtidig med denne kamp blev der spillet UEFA Cup. Rangers slog Lyon med 1-0, og Sparta Moskva delte point med Stuttgart efter en nulløsning. Det betyder, at Brøndby er sikre på at gå videre fra gruppen uanset udfaldet af den sidste kamp mod Sparta Moskva på hjemmebane.

I kampen mod Malmö var der kun en enkelt ændring på Brøndbys hold; David Williams var med på bænken efter hans mindre skadespause, som han fik i forbindelse med Stuttgart kampen. Den unge australier kom ind i anden halvleg.
Brøndby var bedst i kampen, men Malmö keeperen stod en brandkamp. Først med fem minutter igen lykkedes det for Brøndby at score. Martin Retov, som ifølge rygter skulle være utilfreds med tilværelsen i Brøndby, kunne sende på Brøndby på sejrskurs. I sidste sekund lukkede og slukkede David Williams med sit mål nr. 16 i dette efterår.

SAS-Liga stilling
Royal League stilling

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #257: 20 Feb 2008, 21:44 »

Ny afstemning oppe Smiley

- Daniel Agger.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #258: 20 Feb 2008, 21:46 »

Jeg har stemt. God blog, især når det er med denne klub.

MLL
Manager

« Svar #259: 20 Feb 2008, 21:46 »

Brøndby IF gør rent bord Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #260: 20 Feb 2008, 21:49 »

Brøndby Vinder kun Råjal Lik!
Rigtig fin blog Z34, bare blev ved Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #261: 20 Feb 2008, 22:03 »

Tak for stemmerne og kommentarerne Thumbs Up

- Daniel Agger.

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #262: 20 Feb 2008, 22:10 »

Elsker denne bloggen Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #263: 21 Feb 2008, 11:25 »

Det er jeg glad for, at høre Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #264: 21 Feb 2008, 16:03 »

Dr. Marcus Merk i fokus, i Brøndby sejr

Efterårets sidste kamp for Brøndby, var denne kolde aften midt i december, hjemme mod Sparta Moskva. Kampens tyske dommer, Dr. Marcus Merk, havde i kampe tre tvivlsomme kendelser, som kunne have ændret kampens udfald.

For allerede i det 7. minut fik Lukasz Cieslewicz prikket bolden i mål efter en Moskva spiller fumlede med bolden foran eget mål. Merk fløjtede dog for frispark til russerne, da Lukasz skulle have spændt ben for Moskva spilleren.

To minutter blev samme Lukasz så tacklet på kanten af feltet, hvilket resulterede i et straffe til Brøndby, trods store protester fra de russiske gæster. Anfører Per Nielsen udnyttede sikkert dén chance for at sætte Brøndby på sejrskurs.

Midt i halvlegen kom kampens tredje, og sidste, tvivlsomme kendelse. En lang bold fra Moskvas forsvar ender med, at det russiske angrebstalentr, Alexandr Prudnikov, får taget et træk udenom Stephan Andersen, der var kommet for langt ud af målet, og sendt bolden i mål. Yderst overraskende, især for Sparta tilhængerne, blev der fløjtet for offside.
Herefter fulgte der, ligesom tidligere, meget bølgende spil. Russernes afslutninger var noget ringe denne aften, og de fleste, ja, stort set samtlige afslutninger, endte forbi målet.

Brøndby var mere skarpe foran mål, og det fik indskiftede David Williams til at lukke kampen med målet til 2-0 med 20 igen. Med nederlaget er det dermed et farvel til europæisk bold i foråret for Sparta Moskva.

Slutstillingen:
1. Brøndby IF 4 3 1 0 14-10 10
2. Olympique Lyonnais 4 2 0 2 7-5 6
3. Glasgow Rangers 4 1 1 2 13-14 6
----
4. Spartak Moskva 4 1 1 2 5-7 4
5. VfB Stuttgart 4 1 1 2 8-11 4

Foruden Brøndby, Lyon og Rangers er følgende hold gået videre:
Inter, Panathinaikos, Ipswich, Arsenal, Atl. Bilbao, Lazio, Zaragoza, PSV, Frankfurt, Manchester U., Napoli, Levski, HSV, AZ, Besiktas, Marseille, Feyenoord, FCK, Palermo, Villarreal & West Ham.
Kun HSV formodede at gå videre uden at smide nogen point i deres gruppe

- Daniel Agger.

Rossonero
Gæst

« Svar #265: 21 Feb 2008, 16:05 »

Fortsat en nydelig blog, Zone43. Fortsæt, fortsæt!

-LFC-
Manager

« Svar #266: 21 Feb 2008, 16:13 »

Imponerende Zone, Keep it up! Thumbs Up

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #267: 21 Feb 2008, 16:19 »

tlk med sejren over sparta moskva, god update, glæder mig til næste

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

BenMusalho
Gæst

« Svar #268: 21 Feb 2008, 16:27 »

Rigtig flot update Thumbs Up Det bliver spændene hvem du skal møde.

Zone 43
Manager

« Svar #269: 21 Feb 2008, 16:30 »

Tak for alle kommentarerne Thumbs Up

Der skulle gerne falde 1-2 updates mere i dag Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010