home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1210 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 247678 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #165: 06 Feb 2008, 09:03 »

Tak for alle kommentarerne Thumbs Up

Jeg håber selv, at han bliver, men nu må vi se om Betis byder på ham Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #166: 06 Feb 2008, 16:29 »

Tak for alle kommentarerne Thumbs Up

Jeg håber selv, at han bliver, men nu må vi se om Betis byder på ham Smiley

Hvornår forventer du en update zone? Rullende Øjne

Zone 43
Manager

« Svar #167: 06 Feb 2008, 16:33 »

Det bliver ikke i dag. Lige nu har jeg en større lyst til at spille i England end med Brøndby, så der kan godt et stykke tid måske Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #168: 06 Feb 2008, 16:34 »

Det bliver ikke i dag. Lige nu har jeg en større lyst til at spille i England end med Brøndby, så der kan godt et stykke tid måske Smiley

Okay  Smiley

GudenEricsson
Gæst

« Svar #169: 06 Feb 2008, 17:18 »

Glæder mig til update! Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #170: 07 Feb 2008, 09:00 »

Der kommer muligvis en update, eller to, i dag, da jeg ikke rigtig kan komme i gang med det andet spil Smiley

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #171: 07 Feb 2008, 09:09 »

Der kommer muligvis en update, eller to, i dag, da jeg ikke rigtig kan komme i gang med det andet spil Smiley
Lyder fantastisk... Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #172: 07 Feb 2008, 13:33 »

Brøndby videre på et hængende hår

Brøndby er ikke kommet godt fra start i august måned. Således indledte man måneden med et 3-1 på udebane til Randers, i en kamp, hvor Brøndby brugte man reserve spillere, da stamspillerne skulle spares til returkampen mod Shakter.
Bedi Buval og Fantick scorede Randers' mål, mens David Williams scorede for Brøndby.

Kampen mod Shakter blev ikke som forventet for Brøndby, da Shakter allerede i det tredje minut kom foran 1-0. Et flot og hurtigt angreb blev afsluttet med en lob fra kanten af feltet og over Stephan Andersen, som var kommet et skridt for langt ud.

Spændingen ville ikke stoppe og bare tyve minutter senere kunne havde begge mandskaber ramt træværket to gange. Foruden de forsøg måtte de to målmænd; Maxim Sitko og Stephan Andersen levere klasse redninger kampen igennem for at holde deres hold inde i kampen.

De første 90 minutter endte med 1-0, selvom det kunne have været langt større, og så måtte de ude i 2 x 15 minutter ekstra.
Her skete der ikke så meget for de to trætte hold, hvor hjemmeholdet var tættest på at score. Og derfor måtte de to hold ud i straffesparks konkurrence for at afgøre, hvem der skulle videre i 3. kval runde og møde Fenerbache.

Yuriy Kostukevich - mål - 1-0
Kasper Lorentzen - mål - 1-1
Valeriy Tarasov - brænder - 1-1
Michael Jakobsen - mål - 1-2
Nikolay Zhukovskiy - brænder - 1-2
Martin Spelmann - mål - 1-3
Vladimir Boiko - brænder - 1-3

Dermed er Brøndby klar til at møde Fenerbache to gange senere på måneden, hvor tyrkerne har hjemmebane fordel i den første kamp.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #173: 07 Feb 2008, 17:21 »

Rygte: Jeffrey Altheer på vej til Italien

Brøndbys hollandske forsvarsspiller, Jeffrey Altheer, er ifølge den den italienske avis La gazzetta dello sport snart færdig i klubben. Altheer, som blev hentet til Brøndby forrige sommer i Feyenoord, skulle ifølge den italienske avis inden længe kunne trække en Parma eller Torino trøje over hovedet.
Franske St. Etinne har tidligere forsøgt, at få hollænderen, men den gang kunne man ikke blive enige med Brøndby om en pris.

"Vi har kig på en del spillere, som gerne skulle kunne forstærke os her og nu, så vores 11. plads fra sidste sæson kan blive forbedret, men vi vil ikke nævne nogen navne" fortæller Torino manager Walter Alfredo Novellino til La gazzetta dello sport, som samtidig nævner, at Brøndby måske ville forelange mellem 40-45 millioner for forsvarsspilleren.

"Jeg har det godt i Danmark, som jeg synes minder meget om Holland. At der er hold interesset i mig, betyder bare, at jeg har gjort det godt, og kan gøre det endnu bedre. Jeg vil ikke have noget imod at blive her i klubben, da jeg mener, jeg stadig har en del at tilbyde, så det er op til ledelsen om, jeg skal blive eller tage væk." Siger Jeffrey Altheer til BT efter dagens træning i Brøndby.

Parma har iøvrigt også kig på Lyngbys Andreas Bjelland, og hvis de får ham, kan det betyde, at Altheer ikke kommer til Parma.
Foruden Parma og Torino skulle St. Etinne fortsat været interesse i Altheer, ligesom spanske Recreativo Huelva.
Corinthias' Carlos Alberto og Helsingborg' Mike Sserummagga skulle angiveligt være tæt på et skifte til Brøndby.

Jeffrey Altheer
Andreas Bjelland
Mike Sserummagga
Carlos Alberto

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #174: 07 Feb 2008, 21:46 »

Midtjylland kørt over

Efter en dårlig start på måneden tog Brøndby revanche og bankede FC Midtjylland, som med dagens nederlag er placeret på en skuffende 8. plads.
De 20.555 fremmødte havde formentlig ventet en lige og tæt kamp, som de to hold plejer, hvilket den indbyrdes statistik da også viser:
1. Brøndby 7 2 3 2 14-11 9
2. Midtjylland 7 2 3 2 11-14 9

Blot otte minutter skulle der gå før det første mål faldt. Hugo for headet en bold væk fra Midtjylland feltet, men bolden når ikke langt og Mikkel Thygesen kan samle den op, og hurtigt finde en uopdækket Lukasz Cieslewicz i målfeltet, som med et tørt hug kan placere bolden nede ved forreste stolpe.

Bare tre minutter senere laver Rang Shawkat en 'Jesper Olsen', da den tidl. Lyngby forsvarer sender bolden ind over til Lukasz Cieslewicz, som sætter indersiden på bolden og 2-0!

I kampens 27. minut forsøger Midtjydernes venstreback, Jesper Juelsgård, at heade bolden frem, men når ikke langt, da Mikkel Thygesen får fat i bolden, og kan spille Lukasz Cieslewicz fri, ganske vidste fra en skarp vinkel, men hvad betyder det, når man har en selvtillid på størrelse med eiffeltårnet? 3-0 til Brøndby på et vaskeægte hattrick. Samtidig var det mål, hans sæsontræffer nr. 5, og forhåbenlig er den polske bomber igang med at fortsætte, hvor han stoppede i forrige sæson.

Der skulle ikke gå meget mere end et minut før 3-0 blev ændret til 4-0. Adrian Ropotan samler en løs bold op midt på banen og sender Sergio Mota afsted på venstrekanten, hvor han får lov til, at ned løbe ned omkring feltet før han smider bolden indover. Jesper Juelsgård når højest af ham og Lukasz Cieslewicz, men desværre for ham og holdet, ender bolden i eget net.

Trods flere gode chancer til begge mandskaber ender kampen med 4-0, og dermed synes Brøndbys selvtillid at være vokset inden det vigtige opgør på Sükrü Saracoglu mod Fenerbache.
FC Midtjylland ville formentlig ønske, at deres sæsonstart, var et mareridt, men sådan er det ikke. I de seneste 3 SAS-Liga kampe har de en målscore på 2-14!! Det er kommet af disse tre resultater: FCK 7-1 FCM, SE 3-1 FCM, BIF 4-0 FCM. I midtugen skal de møde Austria Wien i UEFA Cup kvalifikationen

Stilling
« Seneste Redigering: 07 Feb 2008, 22:05 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #175: 07 Feb 2008, 21:51 »

Flotte updates du laver, helt bestemt! Og selvfølgelig slår du de dumme tyrkere! Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #176: 07 Feb 2008, 22:05 »

Tak Smiley

Forrige updates er blevet et stilling rigere siden sidst Peace

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #177: 08 Feb 2008, 11:30 »

Det tidligere omtalte spil er jeg kommet godt i gang med, så der kommer nok ingen updates resten af denne uge. Smiley

Men derfor er kommentarer stadig velkomne Wink

- Daniel Agger.

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 08 Feb 2008, 12:04 »

Laver du også blog til den?

Brøndby til jeg dør !

Zone 43
Manager

« Svar #179: 08 Feb 2008, 12:17 »

Lige nu regner jeg ikke med det, men man skal aldrig sige aldrig Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010