home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 268948 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #90: 02 Feb 2008, 15:40 »

Hvo9r kan man finde denne taktik henne Peace?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #91: 02 Feb 2008, 15:44 »

Hvo9r kan man finde denne taktik henne Peace?

Lige her Wink

Ta' dig ikke af, at den Inter..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #92: 02 Feb 2008, 15:46 »

Mange tak, rigtig flot sidste update iøvrigt, men skandaløst at kontraktforlængelse n lader vente på sig! Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #93: 02 Feb 2008, 20:11 »

Maj - afgørelsens time!

Så er det blevet afgørelsens time i SAS-Liga sæsonen 08/09. Skal Brøndby vinde mesterskabet for første gang siden 04/05 sæson eller overhaler rivalerne fra FCK indenom? Svaret kommer til sidst.
Otte points forspring har Brøndby ned til FCK, som til gengæld har en kamp til god. Skal man bedømme udfra det resterende kampprogram bliver det blå-gule fra Vestegnen, som genvinder mesterskabet.

Brøndbys kampprogram: OB (4, hjemme), Køge (12, hjemme), SønderjyskE (11, ude), FCK (2, ude), FC Midtjylland (3, hjemme) og Horsens (7, hjemme)

FCKs kampprogram: Esbjerg (8, hjemme), Randers (9, ude), Lyngby (5, hjemme), Viborg (10, hjemme), Brøndby (1, hjemme), SønderjyskE (11, ude) og OB (4, ude)

Nummeret er klubbernes placering før kampene i denne måned.

Tættere på guldet

Som skrevet i indledningen skulle det fynske mandskab fra OB en tur forbi den københavnske Vestegn, hvor mesterskabskandidat erne fra Brøndby ventede.
OB stillede op deres 4-1-4-1/4-5-1 formation, som de har gjort de sidste par indbyrdes opgør. Kampen startede dog skidt for de fynske gæster, da David Williams i det første minut bragte Brøndby på 1-0. Kampen igennem var der ingen tvivl om, hvem der skulle vinde, da Brøndby sad på kampen i samtlige 90 minutter. I overtiden kunne en småskadet David Williams øge til slutresultat 2-0. Den dobbelte målscore fik i løbet af kampen en slag, som holder ham ude i godt 2 uger, og derfor er han tvivlsom på New Firm kampen mod FCK senere på måneden.

Williams' afløser i den efterfølgende kampen mod nedrykningstruede Køge, Gilberto, fik ikke mange minutter på banen før han blev skadet. Blot fem minutter blev det til før han blev afløst af Peter Madsen, som med godt tyve minutter igen måtte forlade banen med et mindre. Desuden måtte Mikkel Thygesen i pausen også forlade banen med et mindre slag. Gilberto og Madsen ventes klar til de følgende kampe, mens Thygesen er ude i en uges tid.
Foruden de mange skader, så faldt der også mål i kampen - mange af dem. Køge overraskede ved at komme foran midtvejs i første halvleg ved deres kroatiske topscore, Aljosa Vojnovic. I godt et kvarter var Køge foran, da Lukasz Cieslewicz udlignede.
Selvom anden halvleg stod i Brøndbys tegn lignede det længe en overraskende pointdeling mellem de to mandskaber, lige indtil gæsternes Lasse Nielsen begik et klodset straffe blot fem minutter før tid. Indskiftede Jean-Phillipe Peguero bringer Brøndby foran 2-1 og i overtiden blev kampen lukket da Lukasz Cieslewicz gjorde det til 3-1.

På Haderslev Stadion delte SønderjyskE og Brøndby point. Det skete efter en tæt kamp, hvor Brøndby i overtiden kunne have sikret sig de tre point, men Jean-Phillipe Peguero brændte straffe. Chrys havde i første halvleg bragt hjemmeholdet foran og Tobias Mikkelsen havde udlignet med 20 minutter igen.
Selvsamme Mikkelsen må sidde over med karantæne i den næste kamp - New Firm kampen!

New Firm - Nu eller aldrig!

Med en sejr til Brøndby kunne de blå-gule fra Vestegnen sikre sig mesterskab nr. 11 i klubbens historie. Hvis FCK sejrede ville der være 3 point mellem de to klubber, og det hvidklædte hjemmehold skulle sejre, da de næppe kunne sikre sig mesterskabet med fem point op til Brøndby med blot to runder igen.
Som ofte til lokal- og rival derbys er trænerne ude efter hinanden og det skete da også op til denne kamp, hvor de to trænere var efter hinanden. Solbakkens udtalelse, Andersens udtalelse og Thygesens udtalelse

FCKs opstilling: J. Christiansen - O. Wendt (B. Hangeland 3'), M. Villalta, M. Gravgaard, A. Sorin - D. Torbinskiy, R. Würtz, H. Nørregaard, J. Grønkjær (W. Reid 72') - M. Allbäck (M. Nordstrand 80'), Roger

Brøndbys opstilling: S. Andersen - T. Johansen, M. Jakobsen, S. Kjær (J. Altheer 78'), K. Bøgelund - K. Lorentzen, A. Ropotan, M. Thygesen (S. Mota 67'), J.P. Peguero - G. Macena (P. Madsen 78'), L. Cieslewicz

Kampen blev indledt på værst mulig måde for FCK, som måtte fortage en udskiftning allerede i det trejde minut, da Oscar Wendt blev skadet. Den kommende Ajax Amsterdam spiller, Brede Hangeland, gik ind og afløste.
Spille- og chancemæssigt lagde hjemmeholdt bedst ud med flere godt kombinationsspil og gode afslutninger, men Stephan Andersen lukkede ingen mål ind.
Ind kom bolden i det 31. minut, men desværre for FCK var Marcus Allbäck på den forkerte side, da en ellers fantatisk aflevering faldt til den svenske angriber. Det annullerede mål vækkede Brøndby, og efterfølgende sad de på spillet, dog uden at komme frem til de store afslutninger.

Efter pausen var der mere gang i den fra begge mandskaber, hvor de helt store chancer kom, men de to keepere tog sig kærligt af de førsøg der faldt indenfor målrammen.
I det tredje og sidste minuts tillægstid kunne begge hold havde fået alle tre point. Tættest på var Brøndby, som fik et mål annulleret ved Jean-Phillipe Peguero, selvom han kom løbende fra den rigtige side af offside fælden ifølge et par Brøndby spillere. Kampen ender dermed uden scoringer, og det kan Brøndby bedst være tjent med, da de slutter af med to hjemme kampe og samtidig har FCK to ude kampe.

Mestre!

I den anden af de tre matchbolde Brøndby har haft sikrede de sig mesterskabet. Ganske vidst vandt Brøndby ikke kampen mod FC Midtjylland, men pointdelingen efter 2-2 resultatet var nok til at Brøndby kan kalde sig mestre.
Topscorer Lukasz Cieslewicz havde sat på både sejrs- og guldkurs med sin sæsontræffer nr. 27 i sæsonen. Den føring holdte kun i fem minutter før Midtjydernes topscorer, og liga topscore, Baba Collins udlignede til 1-1.
Det afholdte dog ikke nogen af de to hold fra at angribe løs, og endnu en gang skulle den gode Lukasz score for Brøndby med ti minutter igen. I overtiden kunne "Farlige Frank" score sit mål nr. 100 i hans karriere og samtidig sikre midtjyderne det ene point i kampen på Brøndby Stadion.

Mesterskabs SS #1
Mesterskabs SS #2
Mesterskabs SS #3
Mesterskabs SS #4
Mesterskabs SS #5
HoF
Måske ny kontrakt

Sæsonen 08/09 blev sluttet af med en 2-0 sejr over et Horsens mandskab, som kæmpede forgæves i denne kamp. Peter Madsen og Marc Olsen scorede de to mål, i en kamp, hvor Brøndbys reserver fik spilletid mod Horsens stærkeste.
Kort tid efter sæsonafslutningen meddelte Jørgen Henriksen (træner) og Kim Daugaard at de begge stopper.

Slutstilling: SAS-Liga
Slutstilling: Bundesliga
Slutstilling: La Liga
Slutstilling: Ligue 1
Slutstilling: Premier League
Slutstilling: Serie A
Champions League finalen
UEFA Cup finalen
Årets træner i SAS-Ligaen
Årets hold i SAS-Ligaen
De skal repræsentere Danmark i Europa næste sæson

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rossonero
Gæst

« Svar #94: 02 Feb 2008, 20:27 »

Olé, olé, olé! Forza Milan!
...Og så et nødvendigt tillykke til drengene fra Vestegnen. Godt klart, dét må man give dig.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #95: 02 Feb 2008, 20:39 »

Stort tillykke med mesterskabet! Og se så lige at få underskrevet en ny kontrakt med Heksene fra Vestegnen, undskyld, Mestrene fra Vestegnen Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #96: 02 Feb 2008, 20:47 »

Tak til jer begge for kommentarerne Thumbs Up

- Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #97: 02 Feb 2008, 20:53 »

Marksmeste Rullende Øjne
Tillykke med skabet, viser lidt om hvor urealistisk fm kan være Shockeret Opstemt
Spøg til side (haha), rigtig fin blog! Lad os få en masse god europæisk bold!

verdenskrig
Manager

« Svar #98: 02 Feb 2008, 21:21 »

Godt klaret Zone Thumbs Up Tillykke med skabet... Bloggens niveau fortsætter for uformindsket styrke, og som GHERTESTEAS siger" vi glæder os til noget europæisk bold Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #99: 02 Feb 2008, 21:26 »

Marksmeste Rullende Øjne

Ja, det blev afholdt på en mark crazy

Tak for kommentareren til jer begge Thumbs Up

- Daniel Agger.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #100: 02 Feb 2008, 21:28 »

Kan vi forvente en update om en kontraktforlængelse i aften Smiley?

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #101: 02 Feb 2008, 21:32 »

Det skal jeg ikke kunne afvise, om hvordan min fremtid ser ud Smiley

- Daniel Agger.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #102: 02 Feb 2008, 21:34 »

Ja selvfølgelig. Glæder mig allerede Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #103: 02 Feb 2008, 23:41 »

Ny kontrakter

De mange Brøndby tilhængere landet over var naturligvis glade over, at have genvundet det danske mesterskab, og kort efter sæsonafslutningen mod AC Horsens kunne de glæde sig mere.
Den succesfulde Brøndby træner tager nemlig to år mere hos de blå-gule fra Vestegnen, hvilket han selv, og tilhængerne, er fuldt ud tilfredse med.

"Mit størte ønske var at få forlænget kontrakt og det har jeg fået nu, og derfor er jeg rigtig glad. Jeg ser frem til at føre Brøndby ud i Europa samtidig med vi får succes i den hjemlige liga." fortæller Brøndby træneren.

Samtidig er man i fuld sving med at forlænge kontrakterne på de spillere, hvis kontrakter udløber efter næste sæson. Det ventes at de spillere, som skal forhandle om de nye kontrakter, bliver færdige inden man igen starter op igen i Brøndby.

Allerede nu kan man i Brøndby lejren afsløre, at foruden Kim Daugaard stop, bliver endnu en midtbane spiller solgt. Det polske mandskab, Wisla, overtager den islandske landsholdsspiller, Stefan Gislason, når transfervinduet åbner. Det eneste indkøb man har foretaget er det østrigske talent, Elias Wagner, som tiltræder i Brøndby, når transfervindet åbnes d. 1 juli.
Det ventes ikke, at Brøndby vil købe stort ind op til denne kommende sæson.

I jagten på at nå Champions League gruppespillet skal de danske mestre fra Brøndby op imod enten Shakter Soligorsk fra Hviderusland eller finske FC Haka. Brøndby har hjemmebane fordelen i den første kamp.

CL kval teksten er lige blevet rettet til Smiley
« Seneste Redigering: 03 Feb 2008, 00:39 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #104: 03 Feb 2008, 10:25 »

Hvor meget betalte du for Elias Wagner?

Brøndby til jeg dør !

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010