home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Roskilde 2006 - Officiel Tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Roskilde 2006 - Officiel Tråd  (Læst 6810 gange)
SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #15: 02 Jun 2006, 19:24 »

VM-finale på storskærm ved Orange Thumbs Up

Yep det var stort. Meget stort. Gange tre.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #16: 05 Jun 2006, 00:45 »

Okay, okay! Se her:

 
"the setlist from Roger Waters' set at Rock in Rio (June 2nd) is as follows:

set 1:

Happiest Days of Our Lives
Another Brick in the Wall (pt 2)
Mother
Shine On You Crazy Diamond
Have a Cigar
Wish You Were Here
Set the Controls for the Heart of the Sun
The Gunner's Dream
Southampton Dock
Fletcher Memorial Home
Perfect Sense (pt 1 & 2)
Leaving Beirut
Sheep

set 2:

The Dark Side of the Moon

encore:

In the Flesh
Vera
Bring the Boys Back Home
Comfortably Numb"

Folk er vel klar over, hvem denne "Roger Waters" er og, at han kommer på Roskilde. Hvor ville det være vildt, hvis han bare spiller noget nær det dér. Første sæt, hvor der er en masse gamle klassikkere, andet sæt med hele fucking DSOTM og så lige fire ekstranumre, der heller ikke er at kimse af.
Jeg synes, det er sjovt, at han spiller de lidt underlige numre som Vera og Bring the Boys Back Home. De er lidt specielle og virker ikke som de vilde "crowd-pleasere" (i mangel på bedre ord). Fedt skal det sgu nok blive. Håber jeg kan være der.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #17: 05 Jun 2006, 01:13 »

Jeg ville nu ærlig talt blive mere glad, hvis festivalledelsen prøvede at hive nogle lidt mere 'up to date'-navne op af hatten frem for nogle afdankede herre som hr. Waters. Synes hovednavnene er lidt af en joke. Man det bugdet Roskilde Festival'en må formodes at arbejde med, må kan kunne forvente laaangt bedre.

mvh,
mathias
Logged


Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #18: 05 Jun 2006, 14:00 »

Jeg ville nu ærlig talt blive mere glad, hvis festivalledelsen prøvede at hive nogle lidt mere 'up to date'-navne op af hatten frem for nogle afdankede herre som hr. Waters. Synes hovednavnene er lidt af en joke. Man det bugdet Roskilde Festival'en må formodes at arbejde med, må kan kunne forvente laaangt bedre.

mvh,
mathias
Tjo, til dels enig, men så alligevel ikke. Nogle af de største bands, der kommer i år, er Arctic Monkeys, Franz Ferdinand og The Strokes. Er de ikke "up to date"? Arctic Monkeys har, hvis det skulle være gået dig forbi, lige udgivet en plade, der solgte en hel del og har slået en masse salgsrekkorder. De må da være en smule "up to date" så. Det samme med Franz Ferdinand og The Strokes,  der også næsten lige har udgivet nye albums og solgt en pæn slat.
Afdanket herre som Roger Waters? Hvad mener du med det?
Det kan godt være, at du synes, det er ærgerligt, men jeg tvivler på, at de gamle Pink Floyd-fans, der stadig ærger sig over opbruddet af bandet, deler den mening med dig.
Jeg kunne da også godt tænke mig, at Radiohead og Hellacopters kom, men man kan sgu ikke få det hele hver gang. Så vil jeg hellere glæde mig over dem, der nu engang kommer.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #19: 05 Jun 2006, 14:13 »

Tjo, til dels enig, men så alligevel ikke. Nogle af de største bands, der kommer i år, er Arctic Monkeys, Franz Ferdinand og The Strokes. Er de ikke "up to date"? Arctic Monkeys har, hvis det skulle være gået dig forbi, lige udgivet en plade, der solgte en hel del og har slået en masse salgsrekkorder.


Det er ikke gået forbi, nej, men bandet er stadig ikke af samme klasse som The Strokes f.eks. Dog en udmærket signing.

Citat
De må da være en smule "up to date" så. Det samme med Franz Ferdinand og The Strokes,  der også næsten lige har udgivet nye albums og solgt en pæn slat.

Jeps.

Citat
Afdanket herre som Roger Waters? Hvad mener du med det?

Jeg mener, at han ikke er "up to date", for at blive i det udtryk. Det havde været okay, hvis han var den eneste af hans slags, men nu hvor Dilan også er at finde på programmet, er det for meget af det gode. Begge hører en svunden tid til, og en mere nymoden satning havde været at foretrække.

Citat
Det kan godt være, at du synes, det er ærgerligt, men jeg tvivler på, at de gamle Pink Floyd-fans, der stadig ærger sig over opbruddet af bandet, deler den mening med dig.

Se overfor. Og nu ved jeg ikke, hvor mange gamle Pink Floyd-fans, der kommer på Roskilde, men jeg kunne ikke forestille mig de udgjorde flere tusinde.

Citat
Jeg kunne da også godt tænke mig, at Radiohead og Hellacopters kom, men man kan sgu ikke få det hele hver gang. Så vil jeg hellere glæde mig over dem, der nu engang kommer.

Radiohead er et godt bud på et band, der kunne have været signet.

Desuden mener jeg ikke, at det forbudt at forholde sig kritisk, når man har givet 1350,- for en billet. Tværtimod har man nærmest pligt til det til dén pris.

mvh,
mathias
Logged


Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #20: 05 Jun 2006, 14:39 »

Gode svar. Tak!

Se overfor. Og nu ved jeg ikke, hvor mange gamle Pink Floyd-fans, der kommer på Roskilde, men jeg kunne ikke forestille mig de udgjorde flere tusinde.

mvh,
mathias
Du har nok ret i, at det ikke er mange gamle Pink Floyd-fans, der kommer, men jeg tror der er mange forskellige folk, der glæder sig meget til Roger Waters. Der er folk som f.eks mine forældre, der har hørt Pink Floyd siden deres unge dage og så dem live for flere årtier siden, og så er der folk som mig, der aldrig nogensinde har haft muligheden for at se en rigtig koncert med Pink Floyd. Begge parter tror jeg da er ovenud tilfredse med, at Waters kommer.
Kan også godt følge dig i det med, at det måske er for meget, når nu Dylan også er på. Jeg har det lidt blandet med det. Glæder mig virkelig meget til at se ham, for jeg han har lavet meget godt musik, men jeg tvivler på, at han kan levere en ordentlig præstation - i hvert fald ikke på Orange. Han passer bare ikke ind dér, for der kan ikke særlig nemt skabes den dér intime og hyggelige stemning, som jeg synes, der burde til en koncert med ham.

Og ja, Radiohead kunne have været signet, men så spillede de jo to koncerter i KB-hallen i stedet for godt en måned siden. Det kan de ikke være bekendt, de kunne have gjort sig godt på programmet.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #21: 05 Jun 2006, 15:55 »

Bob Dylan er da en af de største nogensinde, det er da klasse med ham  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #22: 05 Jun 2006, 17:43 »

Bob Dylan er da en af de største nogensinde, det er da klasse med ham  Smiley
Ja, det er jeg også selv udmærket klar over, jeg er også meget fascineret af de ting, han har lavet, men du kan da ikke påstå, at manden kan levere en ordentlig live-peformance? Det tror jeg ikke, han kan. Han passer ikke ind på en stor scene, hvor der meget vel kan befinde sig 60000 mennesker foran. Jeg ved ikke, hvad jeg skal forvente af ham, men jeg glæder mig fandme:)
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #23: 05 Jun 2006, 19:34 »

Glæder mig aller mest til kampen på storskærm...sikkert KANON stemning Opstemt Grin
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #24: 06 Jun 2006, 05:51 »

Jeg ville nu ærlig talt blive mere glad, hvis festivalledelsen prøvede at hive nogle lidt mere 'up to date'-navne op af hatten frem for nogle afdankede herre som hr. Waters. Synes hovednavnene er lidt af en joke. Man det bugdet Roskilde Festival'en må formodes at arbejde med, må kan kunne forvente laaangt bedre.

mvh,
mathias

Af de musikere der var med i rockens store gennembrud er Waters da en af de få der ikke har tabt pusten. Hans solomusik er da høj høj klasse, siden han forlod Pink Floyd. Specielt hans tekster er skarpere end nogensinde før.
Jeg glæder mig helt ustyrligt til at se ham, han har tilmed en suveræn iskold stemme som passer perfekt til hans skarpe tekster.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #25: 06 Jun 2006, 05:54 »

Okay, okay! Se her:

 
"the setlist from Roger Waters' set at Rock in Rio (June 2nd) is as follows:

set 1:

Happiest Days of Our Lives
Another Brick in the Wall (pt 2)
Mother
Shine On You Crazy Diamond
Have a Cigar
Wish You Were Here

Set the Controls for the Heart of the Sun
The Gunner's Dream
Southampton Dock
Fletcher Memorial Home
Perfect Sense (pt 1 & 2)
Leaving Beirut
Sheep

set 2:

The Dark Side of the Moon

encore:

In the Flesh
Vera
Bring the Boys Back Home
Comfortably Numb"

 Shockeret Thumbs Up Shockeret Thumbs Up Shockeret

Udover selve DSOTM glæder jeg mig da helt afsindigt til Happiest days of our lives og Perfect Sense 1+2 Shockeret Thumbs Up
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #26: 24 Jun 2006, 19:47 »

Nu er der ikke lang tid til, drenge!
Dem jeg skal bo i lejr med er ankommet med toget derovre nu. Jeg selv har en gruppe-eksamen tirsdag formiddag og en time senere hopper to af os på toget herfra Aalborg med en kasse bajer og en flaske Fisherman. Jeg glæder mig som en hækkesaks af muld!!
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #27: 24 Jun 2006, 20:10 »

Nu er der ikke lang tid til, drenge!
Dem jeg skal bo i lejr med er ankommet med toget derovre nu. Jeg selv har en gruppe-eksamen tirsdag formiddag og en time senere hopper to af os på toget herfra Aalborg med en kasse bajer og en flaske Fisherman. Jeg glæder mig som en hækkesaks af muld!!

Jeg har heldigvis også nogen til at slå telt op for mig ;-) Så jeg tager toget fra Københavns Hovedbanegård i morgen formiddag til en uge paradis.

Det bliver suværent!

mvh,
mathias
Logged


SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #28: 24 Jun 2006, 21:20 »

Intet mindre. Jeg har alvorlige koncentrationsvansk eligheder angående min forestående eksamen. Jeg vil bare afsted nu!
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Freak
Gæst
 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #29: 24 Jun 2006, 23:08 »

Så er der jo også dem der står op kl 5 i morgen, for at køre fra Falster til Roskilde og sætte telt op, i hvor mange andre situationer ville man have sagt "Jeg tager squ derop alligevel" selvom man vidste at ens venner nok skulle sætte ens telt op alligevel? Jeg kan ikke komme på nogen.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010