home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 578 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Roskilde 2006 - Officiel Tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Roskilde 2006 - Officiel Tråd  (Læst 6799 gange)
SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« : 09 Mar 2006, 15:23 »

Det er den niende marts 2006. Officielt dansk forår, men sneen ligger stadig derude, temperaturerne kommer knap nok over frysepunktet i dagtimerne....

MEN!! Solen står nu op før kl. 7 og klokken har passeret 18 før den går ned, min vinterjakke er skiftet ud med den normale, solbrillerne har allerede været i brug flere gange og før vi ved af det løber vi rundt i t-shirts og spiller fodbold parken!

Der er godt og vel 107 dage til portene åbnes til festivalpladsen åbnes i Roskilde, og 103 dage til vi stimler ind på East Camp og slår telt op og knapper den første pils op. Over 100 dage.... det lyder håbløst, men før vi ved af det står vi midt i det!

På vej hjem fra dagens forelæsning på universitet valgte jeg lige at stoppe op ved posthuset:


Nu har jeg så ingen penge til at leve for resten af måneden, men det er det værd, for at få en uge i Roskilde Wink


Årets program er jo langt fra færdigt, men allerede nu tegner det til at blive et af de stærkeste programmer jeg har set. Deftones, Morrissey, Opeth skal klart ses, men af de tunge drenge som skal ses må jo være Bob Dylan, Guns N' Roses (selvom det jo kun er Axl Rose der er tilbage fra gamle dage) og i særdeleshed Tool og Roger Waters som opfører HELE det legendariske Pink Floyd-album Dark Side of the Moon plus andre Floyd-sange og sange fra hans solo karriere. Og selvom han er mest kendt for sin rolle i Pink Floyd må hans solo musik bestemt ikke undervurderes.

Er der andre herfra som kigger forbi i den uges tid til sommer?

Det skal blive sweet!
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #1: 09 Mar 2006, 17:05 »

Regner med jeg skal afsted, men som altid er der nogle økonomiske forhold der lige skal gå i orden  Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #2: 09 Mar 2006, 19:20 »

Er der andre herfra som kigger forbi i den uges tid til sommer?

Det skal blive sweet!

Oh yeah, det er nemlig lige, hvad det bliver. Jeg er i hvert fald fald at finde, når dørene slås op.

Personligt glæder jeg mig meget til The Streets. Fik ikke billetter til Vega i morgen, så må vente nogle måneder. Og så kunne man jo også håbe på, at The Strokes ville dukke op.

Desuden lyder denne også lokkende:
http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=538000c&base=4c602e7e&Letter=alle&code=45

En uges druk med venner, bekendte og så lidt musik, det er sgu enestående!

mvh,
mathias
Logged


gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #3: 22 Apr 2006, 19:53 »

Og så kunne man jo også håbe på, at The Strokes ville dukke op.

Hold da op. Det var, i al beskeden naturligvis, sgu godt forudset:
http://roskilde-festival.dk/object.php?obj=635000c&code=45

Lækkert, at The Strokes dukker. Så er min lille liste over reelle muligheder opfyldt :-)

mvh,
mathias
Logged


SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #4: 22 Apr 2006, 20:22 »

Der er dømt en uge i paradis.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #5: 22 Apr 2006, 22:57 »

Nå, har ikke kigget så meget på siden her på sidste, så har først set denne tråd nu. For dårligt Smiley
Glæder mig så meget. Har ikke rigtig nogen penge, så jeg bliver nødt til at arbejde derude, hvilket egentlig ikke gør så meget. Sjovt skal det nok blive alligevel. Glæder mig ekstra meget, da jeg ikke kunne være der sidste år - noget jeg ikke var glad for på daværende tidspunkt ikke var særlig glad for, men jeg er ved at komme mig over det.
Det skal nok blive godt, skal det!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #6: 23 Apr 2006, 02:46 »

Glæder mig ubeskriveligt meget!

Veto, Under Byen, Kashmir, The Strokes, Kaizers Orchestra, Placebo, Tool, Kaiser Chiefs, Figurines, Arctic Monkeys, Opeth, The Streets. Har lyttet rigtig meget til alle dem Opstemt har det som om programmet er skrædersyet til mig.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Freak
Gæst
 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #7: 01 Jun 2006, 21:09 »

Det bliver da også vildt med den store skærm til vm-semierne.
Nogen andet som måske kunne blive helt spændende er badesøen, eller hvad det nu er de kalder den. Det er en ting som kunne blive rigtig sjov, hvis det lykkedes, men noget rigtig lort hvis det ikke går som de håber.
Men jeg skal ihvertfald lige forbi og have en dukkert  Wink
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #8: 01 Jun 2006, 21:19 »

Yeps det er altid klasse at se fodbold derovre. Specielt fordi der er så mange mennesker at det føles som at være på stadion når der bliver scoret.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Freak
Gæst
 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #9: 01 Jun 2006, 21:22 »

Yeps det er altid klasse at se fodbold derovre. Specielt fordi der er så mange mennesker at det føles som at være på stadion når der bliver scoret.
Ville være super fedt med en kamp, hvor Sverige deltog, eftersom der er så mange svenskere, tror jeg virkelig det ville være noget der gav stemning!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #10: 02 Jun 2006, 10:01 »

Ville være super fedt med en kamp, hvor Sverige deltog, eftersom der er så mange svenskere, tror jeg virkelig det ville være noget der gav stemning!

HEJA SVERIGE!!! Opstemt
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #11: 02 Jun 2006, 18:36 »

Yeps det er altid klasse at se fodbold derovre. Specielt fordi der er så mange mennesker at det føles som at være på stadion når der bliver scoret.
VM-finale på storskærm ved Orange Thumbs Up
Logged

Freak
Gæst
 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #12: 02 Jun 2006, 18:51 »

VM-finale på storskærm ved Orange Thumbs Up
Er finalen ikke først efter Festivalen?
Logged

Martinj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #13: 02 Jun 2006, 19:03 »

Er finalen ikke først efter Festivalen?
Det kan godt være. Har jeg ikke styr på. Undskyld:)
Kan bare huske, at jeg så finalen derude i 2002.
Logged

Freak
Gæst
 
Sv: Roskilde 2006 - Officiel Tråd
« Svar #14: 02 Jun 2006, 19:23 »

Det kan godt være. Har jeg ikke styr på. Undskyld:)
Kan bare huske, at jeg så finalen derude i 2002.
Var heller ikke helt sikker selv, men fandt ud af at finalen er den 9.
Ville ellers have være mega fedt, at se finalen deroppe!
« Seneste Redigering: 02 Jun 2006, 19:26 af Freak » Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010