home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 998 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 83 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 347121 gange)
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2505: 26 Nov 2008, 23:20 »

Vildt at du vinder over Arsenal med Aab og end da i anden sæson! oO
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2506: 27 Nov 2008, 09:43 »

sådan jeg har lige snuppet mit ottende la liga trofæ i stribe med valencia og for andet år i træk kom barca ikke i top 3
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2507: 29 Nov 2008, 15:56 »

Jeg glæder mig helt vildt over mit Hoffenheim mandskab! Efter at have tabt CHL finalen til Real Madrid, sidste sæson er det nu på tide at vinde den og det er jeg godt i gang med! Je er kommet i gruppe med Liverpool, Sporting CP og Zenit. Først skulle jeg møde Liverpool på hjemmebane. Det gik forrygende og jeg kom foran 2-0 allerede efter 8 min. Der skulle kun gå 9 minutter så fik de reduceret, men de kom ikke tættere på. Forrygende start. Næste kamp der skulle spilles i Rusland mod Zenit der skulle blive en nem affære! For der var ikke noget besvær og derfor vandt jeg triumferende 3-0.

Den sidste kamp jeg har spillet indtil videre i CHL er mod Sporting CP på udebane. Dette skulle ikke blive en lige så overbevisende kamp, som de andre. I starten var det klart Sporting der styrede kampen totalt, men det var alligevel mig der kom foran efter 17 min. Det holdte til pausen, men Sporting var stadig, klart mest spilstyrende! Men i de første minutter kom jeg dog foran 2-0. Jeg havde overtaget i kampen og i det 57. minut kom der endnu et mål på min konto. Sporting pressede imens jeg satte mig længere tilbage. I det sidste minut fik Sporting dog reduceret til 3-1 der blev slut resultatet. Så regner meget med at jeg er gået videre fra min gruppe!
Logged


Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2508: 29 Nov 2008, 16:01 »

Jeg glæder mig helt vildt over mit Hoffenheim mandskab! Efter at have tabt CHL finalen til Real Madrid, sidste sæson er det nu på tide at vinde den og det er jeg godt i gang med! Je er kommet i gruppe med Liverpool, Sporting CP og Zenit. Først skulle jeg møde Liverpool på hjemmebane. Det gik forrygende og jeg kom foran 2-0 allerede efter 8 min. Der skulle kun gå 9 minutter så fik de reduceret, men de kom ikke tættere på. Forrygende start. Næste kamp der skulle spilles i Rusland mod Zenit der skulle blive en nem affære! For der var ikke noget besvær og derfor vandt jeg triumferende 3-0.

Den sidste kamp jeg har spillet indtil videre i CHL er mod Sporting CP på udebane. Dette skulle ikke blive en lige så overbevisende kamp, som de andre. I starten var det klart Sporting der styrede kampen totalt, men det var alligevel mig der kom foran efter 17 min. Det holdte til pausen, men Sporting var stadig, klart mest spilstyrende! Men i de første minutter kom jeg dog foran 2-0. Jeg havde overtaget i kampen og i det 57. minut kom der endnu et mål på min konto. Sporting pressede imens jeg satte mig længere tilbage. I det sidste minut fik Sporting dog reduceret til 3-1 der blev slut resultatet. Så regner meget med at jeg er gået videre fra min gruppe!

Flotte resultater,
kan man få et SS af holdet ?
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2509: 29 Nov 2008, 16:18 »

Flotte resultater,
kan man få et SS af holdet ?
Nej ikke idag, men imorgen kan du Smiley
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2510: 01 Dec 2008, 18:25 »

Sådan! CHL kvartfinale og jeg skulle møde Chelsea på udebane. Jeg var meget nervøs for denne kamp, men alligevel lidt optimistisk. Jeg kom foran 2-0 men de fik reduceret inden halvleg. Efter pausen fik de udlignet, men meget hurtigt efter kom jeg på både 3-2 og 4-2 og det var også det jeg vandt!! YES! Jeg skal snart møde dem og jeg er meget sikker på at jeg går videre! Smiley
Logged


Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2511: 02 Dec 2008, 15:43 »

sådan har lige taget en treble hvor jeg sikrede mit 10the la liga trofæ på stribe
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2512: 02 Dec 2008, 20:20 »

JUHUUUU!!!!! Nu det er ved at være jul har jeg allerede fået en julegave! Det er i mit Hoffenheim save hvor jeg simpelthen er for overlegen! I semifinalen mødte jeg, overraskende nok, FCK der havde slået en helt masse gode hold ud af turneringen. Men dette skulle blive ende stationen for Keld Bordingaards FCK spillere. Der var faktisk ikke spænding i nogle af kampen og jeg vandt sammenlagt 5-1 og så var jeg i finalen. Der skulle jeg møde Sporting CP, som jeg faktisk mødte i gruppespillet og der vandt jeg begge kampene, så jeg var meget selvsikker i finalen. Nå men det skulle ikke gå i de andre kampe mod dem for de kom foran 2-0 allerede før halvleg og jeg var meget chokeret og det sagde jeg også til spillerne. Det tog de til sig og spillede helt eminent i anden halvleg og jeg kom tilbage i kampen. Men jeg nåede kun at score to mål, så kampen skulle ud i forlænget spilletid. Jeg pressede Sporting i bund og det gav pote, for i sidste minut af den første halvleg scorede den danske superstjerne, Simon Kjær på hjørnespark. Sporting kom ikke i nærheden af mit mål og jeg vandt Champions League finalen. Det er sgu en dejlig følelse at vinde CHL med Hoffenheim!
Logged


Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2513: 04 Dec 2008, 12:32 »

JUHUUUU!!!!! Nu det er ved at være jul har jeg allerede fået en julegave! Det er i mit Hoffenheim save hvor jeg simpelthen er for overlegen! I semifinalen mødte jeg, overraskende nok, FCK der havde slået en helt masse gode hold ud af turneringen. Men dette skulle blive ende stationen for Keld Bordingaards FCK spillere. Der var faktisk ikke spænding i nogle af kampen og jeg vandt sammenlagt 5-1 og så var jeg i finalen. Der skulle jeg møde Sporting CP, som jeg faktisk mødte i gruppespillet og der vandt jeg begge kampene, så jeg var meget selvsikker i finalen. Nå men det skulle ikke gå i de andre kampe mod dem for de kom foran 2-0 allerede før halvleg og jeg var meget chokeret og det sagde jeg også til spillerne. Det tog de til sig og spillede helt eminent i anden halvleg og jeg kom tilbage i kampen. Men jeg nåede kun at score to mål, så kampen skulle ud i forlænget spilletid. Jeg pressede Sporting i bund og det gav pote, for i sidste minut af den første halvleg scorede den danske superstjerne, Simon Kjær på hjørnespark. Sporting kom ikke i nærheden af mit mål og jeg vandt Champions League finalen. Det er sgu en dejlig følelse at vinde CHL med Hoffenheim!

hva sæson er du i?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2514: 04 Dec 2008, 19:33 »

Begge mine stjernespillere på den centrale midtbane (Fabregas og De Rossi) var skadet op til topkampen mod Chelsea, så jeg måtte stille med Marcelo og Kuzmanovic på den centrale i stedet. Men så sker det her:

Super Grin
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2515: 05 Dec 2008, 15:30 »

hva sæson er du i?
Jeg er i fjerde sæson
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2516: 05 Dec 2008, 19:10 »

Haha. Allerede i første sæson lykkes det Brøndby at rykke ned Grin
Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2517: 05 Dec 2008, 19:19 »

Haha. Allerede i første sæson lykkes det Brøndby at rykke ned Grin

Haha hvor fedt  Djævel
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2518: 05 Dec 2008, 19:39 »

Hov hov Fynbo! Wink

Mata til Hoffenheim i første transfervindue for 24 mio. TOTAL til grin! funny

EDIT: Forget it. Han bad først om 115k i løn, det kunne jeg give ham. Så ville han have 160k, det tilbød jeg også. Så gider han satme ikke!! ticked off Sur
« Seneste Redigering: 05 Dec 2008, 20:00 af NicolasFelipe » Logged


Arsenal Football Club


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2519: 05 Dec 2008, 20:39 »

Har lige fået Peter Madsen, Sebastian Svärd og Fisse Mike til Lyngby i 3. sæson

Er du gal jeg er glad for købene, regner med at sælge Peguero nu (:
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010