home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1041 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 348897 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2010: 20 Sep 2008, 23:44 »

Jeg er såment stadig FCK i midten af 3. sæson. Han skal nu kæmpe med Feilhaber, Sapara og Laudrup om to pladser, men Sapara vil nok bruges på en offensiv plads, hvis jeg finder plads til det!:)
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2011: 21 Sep 2008, 00:16 »

Jeg er såment stadig FCK i midten af 3. sæson. Han skal nu kæmpe med Feilhaber, Sapara og Laudrup om to pladser, men Sapara vil nok bruges på en offensiv plads, hvis jeg finder plads til det!:)

Jaae, så slog man først Toulouse og sidenhen Fiorentina ud af UEFA Cuppen Grin Smiley Nu venter Olympiakos i kvartfinalen.
I sidste sæson tabte jeg i 1/8 delsfinalen også til Fiorentina, så dejligt at få gjort gengæld og så vandt de efterfølgende turneringen, så jeg venter spændt på de næste kampe. crazy
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2012: 21 Sep 2008, 00:17 »

Første sæson med MK Dons blev noget helt særligt for mig Smiley

Igennem hele sæsonen havde jeg ligget sikkert på en 2. eller 3. plads som giver direkte adgang til division højere. Men i slutningen af sæsonen fik mit hold gummiben, og skaderne væltede ind. Mine konkurrenter fra Wychombe og jeg kæmpede bragt om den 3. plads, desværre endte Wychombe med den. Kun 1. point mere end mit hold, og det var kun fordi, dem jeg spillede mod i sidtse runde scorede i det sidste min. Så jeg måtte ud i play off kampene.

Det første slag var Mansfield ude. Vi var på hælene igennem hele kampen og det var også fortjent de løb af med en 2-0 sejr. Heldigvis skulle jeg spille returkamp hjemme. Jeg startede kampen godt med en 2-0 førring i 1. halveg. 2. halveg blev der ikke scoret flere. Så vi måtte ud i forlænget. Jeg startede godt i den forlængede med det vigtige 3-0 mål, men i det 115 min scorede de til 3-1. Så kampen måtte ud i straffesparks konkurrnence. Staffesparks konkurrencen var lidt en attypisk, én af slagsen. Alle brændte straffesparkene, borset fra mit talent Pirrer Kanstrup, som spiller i Brøndby IF. Så jeg vandt straffesparks konkurrencen 1-0. Fuck det var stort!

I finalen, som skulle spilles på Wembley, var Brentford modstanderen. Og 5 af mine spillere som ellers var i startopstillingen normalt, var ude med skader. Kampen var meget kedelig og helt uden chancer, næsten... I det 77 min. dukker mit 2. Brøndby indkøb, Jannick Thrane op og gør det til slutresulatet, 1-0. Og oprykningen er i hus!!

Jeg elsker FM <3
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2013: 21 Sep 2008, 01:15 »

Yes! Det kører super godt i mit Juve game!

Ligger nummer 1 efter 13 kampe og har vundet ude over Milan og Roma, mens jeg også har slået Inter hjemme 4-2 på 2 Amauri mål i overtiden. Smiley Thumbs Up
Logged

Niszen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2014: 21 Sep 2008, 21:42 »

Så har jeg lige slået Lazio ud af UEFA Cuppen. Vandt 2-3 på udebane og kører det så over 3-0 på hjemmebane. Thumbs Up
Er FCK anno 2010.  Opstemt
Logged

Manchester United
Odense Boldklub

Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2015: 21 Sep 2008, 21:47 »

Sejre over henholdsvis Liverpool og Chelsea ude, to uger i træk. Begge på en fin 1-0 sejr. Er Man United 2008/09.
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2016: 21 Sep 2008, 22:36 »

Jeg har overtaget Chelsea i dyb, dyb krise. De er rykket ned i Championship, og væk er Abramovic og alle hans penge.
Mit board er ikke begejstrede, det gå ikke alt for godt. På udebane skal jeg møde Burnley og det går som forventet: Vi kommer hurtigt bagud 1-0 og det holder til pausen. Efter en lille time scorer de igen, og det ligner endnu et nederlag.

Fuck it, vi smider alt frem. Det må briste eller bære. Med 10 minutter tilbage, scorer vi til 2-1. Men det ligner bare et trøstemål. I 89. minut sker det igen, vi scorer. Helt fantastisk, jeg jubler. Et point med hjem er rigtig godt efter den her kamp.

Men 3 points er endnu bedre! 91:59 står der på uret. Lige udenfor straffesparkfeltet i højre side, får vi et frispark. Min venstrewing sender den indover, og bolden sejler i mål uden at nogen rører den.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!
Logged

Veni, vidi, vici

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2017: 21 Sep 2008, 22:39 »

Jeg har overtaget Chelsea i dyb, dyb krise. De er rykket ned i Championship, og væk er Abramovic og alle hans penge.
Mit board er ikke begejstrede, det gå ikke alt for godt. På udebane skal jeg møde Burnley og det går som forventet: Vi kommer hurtigt bagud 1-0 og det holder til pausen. Efter en lille time scorer de igen, og det ligner endnu et nederlag.

Fuck it, vi smider alt frem. Det må briste eller bære. Med 10 minutter tilbage, scorer vi til 2-1. Men det ligner bare et trøstemål. I 89. minut sker det igen, vi scorer. Helt fantastisk, jeg jubler. Et point med hjem er rigtig godt efter den her kamp.

Men 3 points er endnu bedre! 91:59 står der på uret. Lige udenfor straffesparkfeltet i højre side, får vi et frispark. Min venstrewing sender den indover, og bolden sejler i mål uden at nogen rører den.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!


Er Abramovic ikke i staben? HVilket år er du i?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2018: 21 Sep 2008, 22:44 »


Er Abramovic ikke i staben? HVilket år er du i?
Kig på min signatur.  Wink
Kiggede lige på deres historie. Abramovic forlader klubben i 2022. I henholdsvis 2038 og 2048 får de igen nye chairmen.
Af kendte managers har der været John Terry, Didier Deschamps og Rafael van der Vaart.  Peace
« Seneste Redigering: 21 Sep 2008, 22:53 af Birkedahl » Logged

Veni, vidi, vici

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2019: 21 Sep 2008, 22:56 »

Kig på min signatur.  Wink
Kiggede lige på deres historie. Abramovic forlader klubben i 2022. I henholdsvis 2038 og 2048 får de igen nye chairmen.
Af kendte managers har der været John Terry, Didier Deschamps og Rafael van der Vaart.  Peace

Okay. :=)
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2020: 21 Sep 2008, 23:05 »

!!!!!!!!!!!!!!
Er Tottenham, jeg skal spille hjemme mod Arsenal (otte sejre i træk). Jeg regner ikke med det helt store, men hvad sker der?! JEG VINDER 3-0!
Nu ligger jeg, efter ti kampe, á point med United på førstepladsen! Opstemt
Logged

Anqes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2021: 21 Sep 2008, 23:11 »

Micah Richards har scoret 16 mål i premier league, 2 mål efter Drogba og har lige vundet 3-1 over Chelsea og ligger nummer 2 Opstemt
Logged

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2022: 21 Sep 2008, 23:42 »

Diego, Silva og Tévez er de største navne, jeg har købt med Real Madrid efter 4 sæsoner, men mit hold spiller fantastisk.

Har vundet ligaen tre år i træk og vandt endelig CHL sidste sæson, selvom jeg kun har 20-21 spillere i truppen. Dejligt at have mange spillere, der kan dække mange pladser Opstemt

Jeg har rigtig mange talenter, der skal spilles ind på førsteholdet de kommende år, så det skal nok blive spændende at se, om de kan levere varen.
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2023: 22 Sep 2008, 00:21 »

Så fik jeg hentet 2 dejlige indkøb til mit Cardiff hold Smiley Aaron Ramsey (27 mio) og Jan Lavstuka (27 mio) skifter 1.7.08 Opstemt

Jeg vidste sgu ikke at man kunne købe spillere billigere når de er udlejet til lavere klubber Opstemt
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2024: 22 Sep 2008, 14:39 »

Valencia har købt Moutinho Opstemt! Og han har en frikøbsklausul på 180 millioner, måske jeg skulle bruge den på et tidspunkt Opstemt.
Logged

Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010