|
Philli
|
|
Så kunne du også bare have vist det rigtige til at starte med  Ej tillykke med det  Der står altid lige når det er slut at man kommer i EC, men man kommer i ECC.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Der står altid lige når det er slut at man kommer i EC, men man kommer i ECC.
Okay hvorfor kommer Newcastle så ikke i ECC? Der står da også EC udfor dem lige når ligaen er slut
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lasseher
|
|
Okay hvorfor kommer Newcastle så ikke i ECC?
Der står da også EC udfor dem lige når ligaen er slut
De vandt sikkert FA Cuppen 
|
|
|
|
|
|
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
De vandt sikkert FA Cuppen  Det ved jeg jo godt men Phili skriver jo at der altid står EC men man kommer jo i ECC Jeg skal have ret engang i mellem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Det ved jeg jo godt men Phili skriver jo at der altid står EC men man kommer jo i ECC Jeg skal have ret engang i mellemJeg blev nummer 4 i PL med Newcastle, jeg kom i ECC.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lasseher
|
|
Det ved jeg jo godt men Phili skriver jo at der altid står EC men man kommer jo i ECC Jeg skal have ret engang i mellemNej du skal ej men du har lidt ret. 
|
|
|
|
|
|
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Jeg blev nummer 4 i PL med Newcastle, jeg kom i ECC.
Det er jo ikke dit Newcastle men Newcastle hos Rooland som ligger nr 7 eller så noget og der står jo også EC udfor. Nej du skal ej men du har lidt ret.  Det godt lidt er godt nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Så fik jeg gjort min West Ham trup klar til CL med en stor udresning, så startopstillingen nu ser sådan ud  : Dean Asthon - Jermain Defoe
Stewart Downing - Mark Noble - Joey Barton - David Bentley
Wayne Bridge - Christopher Samba - Steven Taylor - Julien Faubert
Graig Gordon Jeg har kun 4, der ikke er briter i truppen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
fornuftigt hold Rooland 
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Det er en god og fornuftig trup men skulle en af spillerne i startopstillingen blive skadet eller få karantæne har du så nogle gode backups?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Asthon (Zamora) - Defoe (Pogrebnyak)
Downing (Gabilondo) - Noble (Thomson) - Barton (Parker) - Bentley (Dyer)
Bridge (Joe Mattock) - Samba (Ferdinand) - Taylor (Upson) - Faubert (Neill)
Graig Gordon (Richard Wright)
Resten :
Juan Elia Nedum Onuoha Hayden Mullins (På vej væk) Aaron Ramsey Jack Collison Adam Johnson ersatter nok Gabilondo som reserve. Jeg har selvfølgelig rettet Aaron Ramsey og Pavel Pogrebyak i editoren, så de faktisk bliver til noget 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 12 Jun 2008, 23:45 af Rooland »
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Når okay så det ser jo også ud til at du er godt dækket ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Efter en lorte kamp(!!!!!!!!) i Østrig scorede Marco Streller til 2-1 i det 93 min. så nu er jeg så godt som sikker på VM 2010 med Schweiz 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
I en forholdsvis ligegyldig CL-kamp, hvor jeg sætter samtlige mine startspillere bortset fra Fréy ud og spiller med et defensivt udgangspunkt, vinder jeg 5-1 ude over Lyon. Nice! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Halvleg i Parken: FCK 1-3 Brøndby IF  Jeg har kun 4, der ikke er briter i truppen  
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|