|
-LFC-
|
|
Dø Genoa! Efter at have lidt et trist nederlag til Lazio, så tager mit Milan-hold den grummeste hævn og vinder 7-1 over stakkels uskyldige Genoa!  Har også vundet over Juve og Napoli! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Dø Genoa! Efter at have lidt et trist nederlag til Lazio, så tager mit Milan-hold den grummeste hævn og vinder 7-1 over stakkels uskyldige Genoa!  Har også vundet over Juve og Napoli!  Haha, lyder godt LFC. Hvilke spillere stod for de syv kasser ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Fuck en klassestart af mit Milan hold. 4-0 over Chievo. Kun én chance til dem. 58% boldbesiddelse. 85% afleveringsprocent og en helvedes masse chancer. Det skal nok blive et godt save det her.  Og hvilke spillere har du købt og solgt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Og hvilke spillere har du købt og solgt?
Har kun hentet Gamberini. Spiller med denne opstilling:Abbiati Zambrotta - Nesta - Gamberini - Jankulovski Pirlo Gattuso - Flamini Kaká - Ronaldinho Borrielo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Haha, lyder godt LFC. Hvilke spillere stod for de syv kasser ?  Inzaghi lavede 2, Ronaldinho lavede 2, Schevchencko lavede 2 og Borrielo lavede 1. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Palermo 0-3 Milan. Så klasse lavet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
6-0 over Chievo med Inter! Det er klasse!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
2-1 over Inter med Milan. Dermed har jeg 12 point ned til dem.  Godnat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Kæft mit Milan hold cruiser i Serie A. 17 sejre i 19 kampe og en målscore på +38. Nu er jeg også foran 3-0 ude mod Udinese som ligger femmer.  Min bedste taktik ever! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Differ
Lilleputspiller
|
|
5-0 over Valencia som ligger nr 2.. spiller med Real Madrid ownoer alt og alle..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
3-1 ude over Juve med mit Milan hold! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
3-1 ude over Juve med mit Milan hold!  Tillykke! 20 DKK på at Pirlo scorede på straffe 
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Helt rigtigt. Det har du vel set i chatten.  I det 71. minut gjorde Pirlo det til 1-2, mens Borrielo afgjorde kampen 10 min. senere. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
4-1 ude over United med mit Inter mandskab! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|