home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 513 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal-Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Arsenal-Real Madrid  (Læst 7473 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Arsenal-Real Madrid
« Svar #30: 08 Mar 2006, 23:21 »

YEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEES!!!  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #31: 09 Mar 2006, 14:26 »

Ja måske Lyon kunne slå Barca ud.. de er ikke noget dårligt fodboldhold.. men jeg ville nu passe på med at ønske Benfica.. Det er sku heller ikke noget dårligt fodboldhold..

Men ville da give dig ret i at Villareal står arsenal godt til at kunne slå..

Tror Arsenal får AC Milan op af hatten Djævel Djævel

Nej, men jeg vil stadig hellere have Benfica end Juve, Barca, Lyon, Milan og hvem der nu ellers er gået videre Opstemt Kun Villa vil jeg hellere have Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #32: 09 Mar 2006, 19:49 »

Hvor er det bittert - Real Madrid havde muligheden  - men hvad sker der - den skide træner smider Robinho på bænken og lader en fuldfed og lasket Ronaldo komme på banen - han blamerede sig jo totalt - Real kan nu se tilbage på en sæson hvor alt er gået galt - det gør det også næste år hvis de ikke udskifter holdet - Roberto Carlos - Zidane - Beckham og kke mindst Ronaldo er store navne - det er legender - men de har forlængst toppet - så gerne at Real gik ud og hentede Torres - Reyes - Alonso og så skal de have skik på det defensive - det er jo nærmest katastrofalt - så et nyt forsvar er stærkt påkrævet - så er der den kære Thomas Graversen - hmm gad godt se ham på et fornyet Real hold - men mener egentlig han ville kunne gøre det bedre i den engelske liga.

YNWA

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #33: 09 Mar 2006, 19:58 »

Lækkert \o/

Real Madrid, Bayern München, Chelsea, Liverpool, Manchester United - De er alle ude.

Nu er der "kun" hold som Milan, Villarreal, Juventus, Benfica, Arsenal, Lyon og Inter/Ajax tilbage. Javist, det er alle gode hold, men de eneste, der som sådan, skræmmer mig, som er Barca fan, er de italienske hold. Mest af alt Milan og Juventus. Barcelona vinder den turnering.

At Real Madrid er ude, er jo kun fantastisk. Endnu engang fejler "Kongeklubben", og hvor har de dog fortjent det.

Kongeklubben, med kongesønnen Raul, må da lige til at stramme sig an, hvis de vil beholde deres "åh så fantastiske" titel, Los Galacticos.

At fyre del Bosque var da det dummeste, de har gjort. Selvfølgelig er det let at spille bagklog, men manden havde da leveret varen, lige indtil han blev fyret. DET' EN OM'er
« Seneste Redigering: 09 Mar 2006, 20:00 af JosepGuardiola » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #34: 09 Mar 2006, 19:59 »

Lækkert \o/

Real Madrid, Bayern München, Arsenal, Liverpool, Manchester United - De er alle ude.

Nu er der "kun" hold som Milan, Villarreal, Juventus, Benfica, Arsenal, Lyon og Inter/Ajax tilbage. Javist, det er alle gode hold, men de eneste, der som sådan, skræmmer mig, som er Barca fan, er de italienske hold. Mest af alt Milan og Juventus. Barcelona vinder den turnering.

At Real Madrid er ude, er jo kun fantastisk. Endnu engang fejler "Kongeklubben", og hvor har de dog fortjent det.

Kongeklubben, med kongesønnen Raul, må da lige til at stramme sig an, hvis de vil beholde deres "åh så fantastiske" titel, Los Galacticos.

At fyre del Bosque var da det dummeste, de har gjort. Selvfølgelig er det let at spille bagklog, men manden havde da leveret varen, lige indtil han blev fyret. DET' EN OM'er

Arsenal er altså ikke ude, men Chelsea er derimod Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #35: 09 Mar 2006, 20:01 »

Arsenal er altså ikke ude, men Chelsea er derimod Wink

Whatever - Barcelona kan nedlægge begge hold. Desuden kan du ikke forvente at jeg skulle vide dette, da jeg trods alt ikke er særlig gammel. Wink

Thore
Manager

« Svar #36: 09 Mar 2006, 20:11 »

Håber sku Arsenal går hele vejen, ville være godt med endnu et engelsk hold som champions league vinder, at der måske ikk vrimler med englændere på Arsenals hold snakker vi så ikk om.

Henry skal nok drible igennem Barcelonas forsvar uden problemer  Smiley
Men selvfølgelig Arsenals forsvar kan godt virke lidt usikkert, og det er der ikke plads til mod Barcelona.

På den anden side kunne det være kanon fedt hvis Benfica, Villareal eller Lyon vandt  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #37: 09 Mar 2006, 20:15 »

Håber sku Arsenal går hele vejen, ville være godt med endnu et engelsk hold som champions league vinder, at der måske ikk vrimler med englændere på Arsenals hold snakker vi så ikk om.

Henry skal nok drible igennem Barcelonas forsvar uden problemer  Smiley
Men selvfølgelig Arsenals forsvar kan godt virke lidt usikkert, og det er der ikke plads til mod Barcelona.

På den anden side kunne det være kanon fedt hvis Benfica, Villareal eller Lyon vandt  Thumbs Up

Henry kan ikke drible igennem Barcelonas forsvar Wink Den eneste, der kan drible igennem dette unikke forsvar, er Ronaldinho, og hvad nytter det, når han er på hold med forsvaret? Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #38: 09 Mar 2006, 20:23 »

Undskyld mig.. Men er vi ikke enige om at kl. nu er 20.08??

Men hvordan kan det være at der står, at JG's sidste indlæg er skrevet " Idag kl. 20:15"Huh

Og mit kl 20.23

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #39: 09 Mar 2006, 20:27 »

Undskyld mig.. Men er vi ikke enige om at kl. nu er 20.08??

Men hvordan kan det være at der står, at JG's sidste indlæg er skrevet " Idag kl. 20:15"Huh

Og mit kl 20.23

Som NooNoo engang sagde;

Nisserne der stadig spiller et puds Wink

Ej, det er noget serverpjat, som jeg egentligt ikke har den store forstand på. Men mon ikke Acido er på sagen? Wink

Thoeger11
Gæst

« Svar #40: 09 Mar 2006, 21:10 »

Whatever - Barcelona kan nedlægge begge hold. Desuden kan du ikke forvente at jeg skulle vide dette, da jeg trods alt ikke er særlig gammel. Wink

Hehe Barcelonas akilleshæl er deres forsvar... de er så offensive, det var derfor de røg sidste år til chelsea det er derfor de stdig lukker mange mange mål ind i la liga... så de vil nok få det svært mod et italiensk hold...

arsenalistic
Manager

« Svar #41: 10 Mar 2006, 01:57 »

Husk lodtrækningen i morgen formiddag guys!

Jeg håber på at vi trækker Benfica eller Villareal.
Hvis vi endelig skal ud og lege med de allerstørste vil jeg gerne danse med Barca eller Lyon, da de umiddelbart ligger bedre til os end hold som Milan og Juve. Vi har jo set mange gange i denne sæson at vores spidskompetece ikke er at åbne kompakte forsvar.

COME ON YOU GUNNERS!

Go you Gunners!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #42: 10 Mar 2006, 12:30 »

Så er svinene ude.. Chelsea og Real Wink

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010