home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Værnepligt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Værnepligt  (Læst 53135 gange)
ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Værnepligt
« : 23 Jan 2008, 20:05 »

Hey Freaks

Nu ved jeg at der snart skal et nyt hold værnepligtige ind Forsvaret, nærmere bestemt start februar.

Så ville jeg høre hvor mange af jer der skal ind og aftjene jeres værnepligt? Hvor henne i skal være? Glæder i jer? Skal i videre i systemet? Har i selv meldt jer eller er i tvunget ind?

Kunne være meget sjovt at høre om der var nogle Freaks der mødtes i Forsvaret Smiley

Jeg blev færdig med min værnepligt d. 30 november 07 i Slagelse. Inden jeg kom ind, var jeg meget lidt glad for at skulle i militæret, men nu er jeg fandme glad for jeg valgte at komme ind alligvel. Det var fandme 4 fede måneder! ud i skoven, med krigsmaling i ansigtet og "lege" krig! Smiley Fandme sjovt!!

Ronen
Logged

S
Gæst
 
Sv: Værnepligt
« Svar #1: 23 Jan 2008, 20:48 »

Hehe Smiley Jeg sluttede osse her den 30 november sidste år. Dog ser jeg på det som ren spild af tid. Alt den tid vi har brugt på at stå og glo og vente og vente og vente, er simpelthen det mest meningsløse jeg har lavet. Alt i alt har jeg ikke fået noget ud af det. Det passer ikke helt til mig at være i et system hvor det hele er komplet infeffektivt og hjernedødt. Man får virkelig ingen udfordringer af det, andet end fysisk, og det er ikke meget ved.

Udover at jeg ikke føler jeg har fået noget ud af det, var det nu sjovt nok Smiley Der er satme nogle specielle folk derinde, man ikke kan gøre andet at grine af, fordi de ikke engang kan finde ud af gøre noget de ikke engang skal tænke til Opstemt. Det lyder godt nok utroligt at det kan lade sig at gøre, men det kan det åbenbart Smiley

Men held og lykke til dem der skal ind nu her i februar. Håber de får en god oplevelse ud af det.
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Værnepligt
« Svar #2: 23 Jan 2008, 20:50 »

Jeg var til session i forrige mandags og var så - heldig, som nogle siger - at trække frinummer.. Personligt ville jeg gerne have været inde, men pga. familie osv. valgte jeg ikke at søge ind.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Værnepligt
« Svar #3: 23 Jan 2008, 20:53 »

Jeg skulle have været inde i februar/marts måned, omkring Ballerup, men pga astma og allergi bliver jeg fri for det. Lækkert! Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Værnepligt
« Svar #4: 23 Jan 2008, 21:03 »

Jeg var til session i forrige mandags og var så - heldig, som nogle siger - at trække frinummer.. Personligt ville jeg gerne have været inde, men pga. familie osv. valgte jeg ikke at søge ind.. Smiley

Kerm

ARGH! Så kunne du sgu lige havde taget den for holdet så der er færre pladser til os andre  Smiley Thumbs Up
Logged

Vuelve la ilusión

njandersen
Gæst
 
Sv: Værnepligt
« Svar #5: 23 Jan 2008, 21:09 »

Går lige et stykke tid til jeg skal tænke på værnepligt, men hvis den kommer tager jeg den sgu med. Lidt disciplin og udfordring kan man altid lære noget af.
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Værnepligt
« Svar #6: 23 Jan 2008, 21:09 »

Hehe Smiley Jeg sluttede osse her den 30 november sidste år. Dog ser jeg på det som ren spild af tid. Alt den tid vi har brugt på at stå og glo og vente og vente og vente, er simpelthen det mest meningsløse jeg har lavet. Alt i alt har jeg ikke fået noget ud af det. Det passer ikke helt til mig at være i et system hvor det hele er komplet infeffektivt og hjernedødt. Man får virkelig ingen udfordringer af det, andet end fysisk, og det er ikke meget ved.

Udover at jeg ikke føler jeg har fået noget ud af det, var det nu sjovt nok Smiley Der er satme nogle specielle folk derinde, man ikke kan gøre andet at grine af, fordi de ikke engang kan finde ud af gøre noget de ikke engang skal tænke til Opstemt. Det lyder godt nok utroligt at det kan lade sig at gøre, men det kan det åbenbart Smiley

Men held og lykke til dem der skal ind nu her i februar. Håber de får en god oplevelse ud af det.

Ventetid er der altid i Forsvaret, og det ved de udemærket godt! Hehe. Vi var på skydelejr i Jægerspris over tre dage, hvor vi ikke skulle andet at skyde med skarpt i alle mulige skydninger og kaste med fosfor- og håndgranter. Nåede dog kun at kaste en alm. håndgranat da der var for lidt befalingsmænd så det nåede jeg desværre ikke.

Hvor var du henne?

Jeg var til session i forrige mandags og var så - heldig, som nogle siger - at trække frinummer.. Personligt ville jeg gerne have været inde, men pga. familie osv. valgte jeg ikke at søge ind.. Smiley

Kerm

Vil din familie da ikke have du kommer ind som værnepligtig eller hvordan?
« Seneste Redigering: 23 Jan 2008, 21:14 af ronen » Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Værnepligt
« Svar #7: 23 Jan 2008, 21:13 »

jeg håber sgu at jeg ik kommer i militæret Opstemt
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Ben92
Gæst
 
Sv: Værnepligt
« Svar #8: 23 Jan 2008, 21:13 »

Jeg skulle have været inde i februar/marts måned, omkring Ballerup, men pga astma og allergi bliver jeg fri for det. Lækkert! Smiley
YES!!! Så kommer jeg til at slippe for det   Grin
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Værnepligt
« Svar #9: 23 Jan 2008, 21:15 »

jeg håber sgu at jeg ik kommer i militæret Opstemt
YES!!! Så kommer jeg til at slippe for det   Grin

Hehe.. Hvorfor gider i da ikke??
Logged

papi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Værnepligt
« Svar #10: 23 Jan 2008, 21:19 »

Den nye værnepligt er squ da den rene leg... Før da man skulle være der længere var det fucking træls..
Logged

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

Ben92
Gæst
 
Sv: Værnepligt
« Svar #11: 23 Jan 2008, 21:21 »

Hehe.. Hvorfor gider i da ikke??
Det er for hårdt Opstemt Opstemt
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Værnepligt
« Svar #12: 23 Jan 2008, 21:23 »

Det er for hårdt Opstemt Opstemt

Hehe.. Det passer fandme ikke!! Hvis man bare er en lille smule i form så kommer man rimelig nemt igennem!! Smiley
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Værnepligt
« Svar #13: 23 Jan 2008, 21:25 »

tror ik det er så hårdt som mange går og tror! Smiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Værnepligt
« Svar #14: 23 Jan 2008, 21:26 »

Ventetid er der altid i Forsvaret, og det ved de udemærket godt! Hehe. Vi var på skydelejr i Jægerspris over tre dage, hvor vi ikke skulle andet at skyde med skarpt i alle mulige skydninger og kaste med fosfor- og håndgranter. Nåede dog kun at kaste en alm. håndgranat da der var for lidt befalingsmænd så det nåede jeg desværre ikke.

Er forvirret. Kastede du  håndgranat eller ej? Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010