home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1028 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Landevejscykling 2008
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Landevejscykling 2008  (Læst 19329 gange)
NichlasKirk
Gæst

Sv: Landevejscykling 2008
« Svar #45: 06 Apr 2008, 16:11 »

Satan stakkels saunier duval rytter! av av av av Ubeslutsom

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #46: 13 Apr 2008, 11:50 »

Så er det sku i dag!

En af årets største dage i cykling. Som tidligere nævnt så har jeg ikke en stor fidus til brostenene, men fan af cykling ved sku også hvad P-R betyder! Jeg er næsten ligeglad med hvem der vinder, jeg vil bare gerne ha et showdown til sidst med de helt store: Canca, Boonen, Hoste, Hincapie, Ballan og i parantes Allan Johansen, der stopper karrieren i dag, jeg under ham sku en sejr!

Shaft
Manager

« Svar #47: 13 Apr 2008, 11:54 »

Jep så er det idag.. Dagen hvor jeg skal spille sæsonstart kl 14:00 og derfor først er hjemme 16:30 cirka. Magen til dårlig sammentræf !

Og til selve løbet, så er PR altid garanti for underholdning. Blod, sved, tårer osv. er en del af den sadvanlige menu i dag.

Jeg har ikke den store fidus, dog har jeg som så mange andre lagt mærke til Kurt Asle Arvesens gode brostens kørelse de sidste par uger. Og jeg glæder mig til at se hvad han kan gøre.

Held og lykke til dem der kan se hele løbet. Glæd jer ! Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #48: 13 Apr 2008, 11:55 »

Det bliver en af de store dage for CSC i dag....... Hvem af dem det bliver tør jeg ikke spå om, men der står CSC på brystet af vinderen i eftermiddag........ .

Shaft
Manager

« Svar #49: 13 Apr 2008, 11:57 »

Det bliver en af de store dage for CSC i dag....... Hvem af dem det bliver tør jeg ikke spå om, men der står CSC på brystet af vinderen i eftermiddag........ .

I så fald vil det være for tredje gang på stribe. En præstation man kun kan drømme om, men som måske bliver til virkelighed senere i dag.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 13 Apr 2008, 12:00 »

Ja!

Nu er vi endelig nået til denne søndag i april. 200 og jeg ved ikke hvor mange km af fuldt ud spænding, det kan kun blive godt!

Jeg håber for alt i verden at CSC kan tage stenen for 3. år i træk, det ville være helt fantastisk. En overraskelses sejr til Allan Johansen ville bestemt gøre godt!

vesperGT
Manager

« Svar #51: 13 Apr 2008, 12:01 »

I så fald vil det være for tredje gang på stribe. En præstation man kun kan drømme om, men som måske bliver til virkelighed senere i dag.

Jeg tror på det...... Det vil endnu en gang vise sponsorverdenen, at selvom Riis har brugt doping, kan han sagtens samle et hold rene ryttere i absolut verdensklasse

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #52: 13 Apr 2008, 12:01 »

Hvornår slutter løbet?

I ain't playin', nigga

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 13 Apr 2008, 12:02 »

Nogle der har et overblik over hvornår det bliver sendt direkte? Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #54: 13 Apr 2008, 12:03 »

Nogle der har et overblik over hvornår det bliver sendt direkte? Smiley

13:20 på tv two

Shaft
Manager

« Svar #55: 13 Apr 2008, 12:04 »

Bare gå ind på tv2.dk og se deres tv oversigt. De viser for en gang skyld det hele LIVE ! Opstemt

EDIT: For langsom - Fanden tage dig phoenix  Djævel  crazy

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #56: 13 Apr 2008, 12:05 »

13:20 på tv two

Smukt, mange tak.

Og ja, ufatteligt irriterende at skulle sidde og se det forskudt som Flandern rundt i søndags ticked off

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #57: 13 Apr 2008, 12:05 »

Så er det i dag at verdens største løb (for mig) køres! Dette løb er jo cykelsportens svar på en VM-finale i fodbold.

Mht til Team CSC's chancer, så er jeg lidt tvivlende. Fabian Cancellara har vist en smule fornedgang efter sin flotte, flotte start på sæsonen. Og samtidig virker Leif Hoste og Tom Boonen for alvor oppe i et gear, som gør rigtig ondt. Men selvfølgelig skal man heller ikke undervurdere Steijn Devolder, selvom jeg føler han fik lidt for megen hjælp, ved at være undervurderet i Flandern.

Personligt håber jeg at vi ser Matti Breschel få sit gennembrud. Jeg kørte selv om bl.a. Matti og Chris Sørensen (som dog ikke er med idag), så derfor er det altid sjovt at se, dem klare sig godt. Tror det er meget muligt at Matti kommer ind i Top 10, hvilket jo må være en kæmpe succes.

BenMusalho
Gæst

« Svar #58: 13 Apr 2008, 12:05 »

Paris Roubaix !!!! Opstemt Håber og Tror på Tom Boonen. Han har sgu været min yndlings rytter i et par år nu. Kan rigtig godt lide ham Thumbs Up (ikke på Kys måden )

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 13 Apr 2008, 12:12 »

Personligt håber jeg at vi ser Matti Breschel få sit gennembrud. Jeg kørte selv om bl.a. Matti og Chris Sørensen (som dog ikke er med idag), så derfor er det altid sjovt at se, dem klare sig godt. Tror det er meget muligt at Matti kommer ind i Top 10, hvilket jo må være en kæmpe succes.

Ud fra mine vurderinger så har CSC mange kort at spille på, og dermed også mange chancer for at tage stenen igen i år. Ikke at sige at Quickstep og alle de andre hold ikke har lige så mange gode kort på hånden, jeg vurderer bare - med en smule håb indblandet - at CSC kan tage sejren igen igen. Så er det for mig ligegyldigt hvem der tager den, men en Matti Breschel som vinder eller bare på skamlen så tidligt i sin karriere, vil uden tvivl gøre godt, og jeg er da også næsten helt sikker på at vi vil se mr. Breschel i udbrud i løbet af i dag Thumbs Up

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010