home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 572 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Verdens bedste
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste  (Læst 11687 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Verdens bedste .. .. .. .. ..
« Svar #30: 19 Mar 2008, 17:35 »

Synes også jeg har en meget god regens spiller her: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/kXd41969.png

Så skulle du have set en spiller fra en af mine karrierer fra fm07. han havde 20 i næsten alle ting. kun fra 2-3 stykker han ikke havde men der havde han omkring 15 Hævet Øjenbryn Han var fucked op syg!!!!!!!!!!!!! Shockeret

-LFC-
Manager

« Svar #31: 19 Mar 2008, 17:56 »

Der spiller en fucking syg venstreback i Chelsea 2015 n hedder Anthony Delmas og kommer fra Mayotte Shockeret. Smider et screen snart Opstemt.

BenMusalho
Gæst

« Svar #32: 19 Mar 2008, 17:57 »

Der spiller en fucking syg venstreback i Chelsea 2015 n hedder Anthony Delmas og kommer fra Mayotte Shockeret. Smider et screen snart Opstemt.

Er han regens?

-LFC-
Manager

« Svar #33: 19 Mar 2008, 17:59 »

Nullermand2003
Lilleputspiller
*

« Svar #34: 11 Apr 2008, 14:15 »

hvordan sætter jeg et billede ind så jeg kan vise jer?

Try Me;-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #35: 20 Apr 2008, 13:18 »

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36: 20 Apr 2008, 13:21 »

Så skulle du have set en spiller fra en af mine karrierer fra fm07. han havde 20 i næsten alle ting. kun fra 2-3 stykker han ikke havde men der havde han omkring 15 Hævet Øjenbryn Han var fucked op syg!!!!!!!!!!!!! Shockeret

Ja statsene i FM07 var overdrevent høje, og det har de heldigvis ændret til 08, så de er mere realistiske.

Topic: Min bedste regen lige pt., er ham her:

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kasperbp12
Manager

« Svar #37: 20 Apr 2008, 13:24 »

Ja statsene i FM07 var overdrevent høje, og det har de heldigvis ændret til 08, så de er mere realistiske.

han er da syg ham der hehe

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #38: 20 Apr 2008, 13:26 »

han er da syg ham der hehe

Ja, han er en rimelig komplet midtbanespiller.. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre når han bliver for gammel, for jeg kan ikke umiddelbart finde andre der er lige så gode Smiley

kasperbp12
Manager

« Svar #39: 20 Apr 2008, 13:28 »

du er godt nok langt fremme men er der ikke nogen der næsten lige så god?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #40: 20 Apr 2008, 13:34 »

Der er et par stykker som er i nærheden, men dem kan jeg ikke få for under £30mio - Tro mig, jeg har prøvet.. Og så meget gider jeg ikke at give. Så vil jeg i stedet satse på et af mine talenter til den tid.. Jeg nægter at give £30mio for nogen spiller Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #41: 20 Apr 2008, 13:36 »

Jeg har i øvrigt Ros til at ligge ved siden af ham, og dermed for Arangio mere plads fremad, så han kan fyre nogle af sine syge skud af. Ros er efterhånden ved at være en komplet defensiv midtbanespiller, og så er han kun 23 Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #42: 20 Apr 2008, 15:28 »

Sindsyge spillere! funny

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #43: 20 Apr 2008, 15:29 »

Og han har ikke engang spillet A-landskampe??  Shockeret Syg spiller!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #44: 20 Apr 2008, 16:44 »

Og han har ikke engang spillet A-landskampe??  Shockeret Syg spiller!

Ja, det har jeg faktisk slet ikke tænkt på.. Jeg tror måske at det er fordi at Argentina spiller med en 4-4-2 Diamant formation, og han har det ikke godt som hverken defensivt midtbane, eller offensiv midtbane. Det er den eneste grund jeg kan komme i tanke om.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010