home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 676 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #7 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #7 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt  (Læst 5887 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #15: 20 Jan 2008, 21:05 »

Spænende start Smiley

Dog finder jeg ikke fonten specialt god..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


andersfa123
Gæst
 
Sv: #2 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #16: 21 Jan 2008, 07:45 »

Uha, spændende blog ! Glæder mig til den bliver længere Tunge Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #2 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #17: 22 Jan 2008, 19:28 »

Spænende start Smiley

Dog finder jeg ikke fonten specialt god..

Uha, spændende blog ! Glæder mig til den bliver længere Tunge Smiley

Tak skal i begge to have. Angående fonten, vil jeg prøve en ny til den næste update som kommer op om lidt.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #2 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #18: 22 Jan 2008, 19:38 »



Updated: Feb. 25, 2007
___________________ _____

Kombarov brødrene til Zenit


Dmitry og Kirill Kombarov


Zenit St. Petersburg kunne i dag offentlige gøre at klubben har hentet de to brødre Kirill og Dmitry Kombarov til klubben på en fri transfer. De to brødre er hentet hos Zenits rivaler fra Dynamo Moskva.

Kirill og Dmitry Kombarov bliver dermed Erwin Koemans første indkøb til Zenit St. Petersburg efter han overtog managerposten for to dage siden.

Både Kirill og Dmitry Kombarov er begge 20 år gammel, og har i hele deres karriere kun spillet for Dynamo Moskva. De har også haft debut på det russiske U21 landshold hvor de begge to har fået 2 landskampe hver.
De to spillere er i første omgang udset til at være backups til førsteholdet, hvor de dermed vil forstærke Zenit på to pladser hvor holdet ikke er for stærke pt.

Dmitry Kombarov er hentet som backup til tjekkiske Radek Sirl på venstrekanten. Dmitry Kombarov er en hurtig kantspiller som er rigtig god til at drible og ligge nogle gode indlæg. Især hans gode indlæg vil helt sikkert komme stærke angribere som Tekke og Pavel Pogrebnyak til gode. Der udover kan Kombarov også spille på den offensive midtbane, hvis Zenit skulle blive ramt af skader der.

Kirill Kombarov er hentet som backup til Zenits højrekant. Her har klubben kun Alexandr Petrov til den plads pt. Kirill er ikke ligeså hurtig som sin bror, men har ligesom sin bror nogen gode indlæg plus god til at drible. Der udover sparker han nogle gode frispark og hjørnespark. Kirill kan også hvis det bliver nødvendigt spille højreback, så Zenit er dækket godt ind med ham.

Begge spiller skifter med øjeblikkelig virkning til Zenit St. Petersburg, og begge har underskrevet en 3 årig kontrakt med St. Petersborg klubben.

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #19: 22 Jan 2008, 20:03 »

Lyder som en spænende brødre par, der er hentet til Smiley

Kunne man lokke dig til at smide et par ss op af dem?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #3 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #20: 22 Jan 2008, 20:25 »

Lyder som en spænende brødre par, der er hentet til Smiley

Kunne man lokke dig til at smide et par ss op af dem?

Det kan du tro du kan lokke mig til Smiley Her er de...:

Dmitry Kombarov

Kirill Kombarov
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #3 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #21: 22 Jan 2008, 20:26 »

Aaarh, Kombarov brødrende. De er bare super Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #22: 22 Jan 2008, 20:28 »

Takker! Thumbs Up

Ikke dårlige handler, der er gjort..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #3 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #23: 22 Jan 2008, 20:33 »

De ser sku gode ud.
God blog... Den må jeg vist holde øje med.
Hvor mange penge har Zenit St. Petersburg at købe ind for?
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #24: 22 Jan 2008, 20:38 »

de sgu da gode x)
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #3 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #25: 22 Jan 2008, 20:40 »

Aaarh, Kombarov brødrende. De er bare super Thumbs Up

Det er de Smiley De bedste brødre indenfor fodboldens verden siden Frank og Ronald De Boer Smiley

Takker! Thumbs Up

Ikke dårlige handler, der er gjort..

Velbekommen Zone. Nej, det er nogen okay handler. De er i hverti fald gode som backups...

De ser sku gode ud.
God blog... Den må jeg vist holde øje med.
Hvor mange penge har Zenit St. Petersburg at købe ind for?

Tak skal du have Ras... Glad for at høre du vil følge med i bloggen. Det er lidt forskelligt hvad de har i transferbudgettet. Kommer an på hvad dine ambitioner er. Men jeg fik 65 milioner at gøre godt med da jeg sagde at holdet ville være med i titel kampen...

de sgu da gode x)

Jeps, de er ikke så tosset Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #3 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #26: 22 Jan 2008, 21:59 »



Updated: Mar. 6, 2007
___________________ _____

God opstart for Meshki


Der venter Anatoliy Tymoschuk og resten af Zenit en spændende sæson forude


Erwin Koeman ser ud til at have fundet taktikken til Zenit St. Petersburg, hvis man ser ud fra de træningskampe som Zenit har spillet op til den kommende sæson.

Zenit St. Petersburg har her op til sæson start den 17 marts spillet hele 6 træningskampe mod hold fra Østrig, Tjekkiet og Polen. Zenit gik ubesejret igennem de 6 træningskampe – fordelt på 5 sejre og 1 uafgjort kamp.
Zenit har hele vejen gennem disse kampe vist rigtig flot spil, og scoret masser af - hele 22 stk. - så hvis holdet kan videre føre det flotte spil fra træningskampene vil de uden tvivl for alvor kunne true CSKA Moskva og resten af Moskva klubberne i kampen om det russiske mesterskab.

Zenit startede deres række af træningskampe hjemme på Petrovsky stadion mod østrigske Austria Wien. Det var her tydeligt at se at Zenit skulle vende sig til ny taktik, og det var deres første kamp for alvor da spillet ikke hang ordentlig sammen. Men det blev alligevel en underholdene kamp mellem de to partner som endte 4-4. Zenits mål blev score af Tekke, Andrey Arshavin og 2 x Alejandro Dominguez.
Kort tid efter mødte Zenit så Slovan Liberec. Kampen blev en ren gentagelse af kampen mod Wien, men Zenit kunne dog denne gang gå hjem som vinder af kampen da de vandt den 4-3. Zenits mål blev scoret af Martin Skrtel, Pavel Pogrebnyak og 2 x Tekke.

Efter to hjemmekampe på Petrovsky stadion pakkede manager, træner osv. og spillerne deres tasker og rejste en tur til Polen, hvor der ventede Zenit 4 træningskampe.

Det var tydeligt at se at spillerne fra Zenit under turen til Polen fik mere og mere Erwin Koemans spillestil ind under neglene da deres spil blev bedre og bedre, og målene regnede ind hos modstanderne.

Den første kamp i Polen mod Widzew Lodz endte med en flot 4-1 sejr til Zenit efter de havde domineret hele kampen. Målene blev scoret af Pavel Pogrebnyak, Alejandro Dominguez og 2 x Tekke.
Selv om at Zenit i de to efterfølgende kampe mod LKS Lodz og Gornik Zabrze endte henholdsvis 2-1 og 2-0 og havde taget det stille og roligt i disse kamp var de klart dominerende. Målene i kampene blev scoret af Tekke, Pavel Pogrebnyak og Dmitry Kombarov.
Den sidste kamp i Polen var mod Zaglebie Lubin, og i denne kamp dominerede Zenit igen, og viste utrolig flotte takter op til den kommende sæson start i Rusland. Zaglebie Lubin blev nedlagt med hele 4-1 af Zenit og målene blev scoret 2 x Andrey Arshavin og 2 x Alejandro Dominguez.

Erwin Koemans tropper i Zenit St. Petersburg har op til den kommende sæson vist utrolig flot og offensiv fodbold. Hvis holdet kan holde det kørende i ligaen, vil holdet uden tvivl kunne blande sig i mesterskabskamp med CSKA Moskva og resten af Moskva klubberne.


Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #27: 22 Jan 2008, 23:20 »

Det ser rigtig spændende ud Kimu Smiley Glæder mig til at høre mere om jagten efter vodk... guldet! Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #4 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #28: 23 Jan 2008, 19:47 »

Det ser rigtig spændende ud Kimu Smiley Glæder mig til at høre mere om jagten efter vodk... guldet! Smiley

Tak skal du have Censur Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #4 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #29: 23 Jan 2008, 19:47 »



Updated: Mar. 12, 2007
___________________ _____

Meshki henter Nababkin


Kirill Nababkin


Zenit St. Petersburg kunne i dag præsentere den russiske forsvarsspiller Kirill Nababkin som ny spiller i Skt. Petersborg klubben. Kirill Nababkin bliver dermed det tredje nye ansigt i Zenit efter at Erwin Koeman overtog managerposten i klubben.

20 årig Nababkin er hentet i den russiske hovedstadsklub FC Moskva, og har hele 11 kampe på det russiske U21 landshold på cv’et. Nababkin regnes også som et af de største forsvarstalenter i russisk fodbold pt. så Erwin Koeman var rigtig glad for at få ham tilknyttet sin spillerstab.

” Jeg er rigtig glad for at det lykkedes os at få Nababkin til klubben. Der var hård kamp omkring ham, men heldigvis var det os der træk det længste strå og fik ham til sidst. Vi får her en super god forstærkning og et af Ruslands største talenter til vores centerforsvar. Allerede i alder af 20 år har Nababkin styrker som en spiller ældre end ham.  Han er en hurtig centerback, rigtig stærk med hoved og utrolig god placeringsevne. Ja, jeg kan blive ved med at nævne fantastisk evner. Ingen tvivl om at han bliver guld værd for os.”

Kirill Nababkin – hovedpersonen selv – lagde heller ikke skjul på at han var glad for skiftet til Zenit:
”Jeg glæder mig til at komme i aktion for Zenit. Zenit er en god klub og jeg er glad for at kunne trække i Zenits trøje. Der var mange klubber som jagtede mig, og ville have min underskrift på en kontrakt. Men det var Zenit der virkede mest interesseret i mig, og derfor var valget heller ikke så svært til sidst for mig. Jeg ser frem til de kommende udfordringer i Zenit, og frem til at spille for sådan en fantastisk klub med nogen fantastiske fans. Jeg er overbevist om at dette er det rigtige valg for mig.”

Kirill Nababkin har underskrevet en 5 årig kontakt med Zenit, og skiftet fra FC Moskva til Zenit menes at have kostet Zenit omkring 25.000.000 kr.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010