home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #7 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #7 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt  (Læst 5881 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
#7 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« : 20 Jan 2008, 18:42 »

Hejsa!

Ja, så er jeg tilbage med en blog. Min Liverpool blog er på pause i øjeblikket, og siden jeg gik på pause med den har jeg tænkt over hvilket hold jeg skulle prøve kræfter med.

I et stykke tid har jeg så tænkt over det nu, og i dag fandt jeg så frem til det hold jeg ville prøve kræfter med. Valget er  faldt på den russiske klub Zenit St. Petersburg.

Valget på Zenit St. Petersburg er faldet fordi jeg godt kunne tænke mig at prøve kræfter med den russiske liga, og så fordi at Zenit St. Petersburg er en storklub in the making, hvor man med de rette indkøb og taktik med tiden kan kæmpe med omkring Champions League og forhåbentlige vinde CL trofæet med Zenit St. Petersburg.

Derfor er målene for denne blog også følgende:

  • At bryde Moskva klubbers dominering af den russiske liga, og vinde det russiske mesterskab for første gang i Zenit St. Petersburg historie – Ligesom i det virkelig liv.
  • At blive det russiske hold som vinder Champions League for første gang i Ruslands historie.

Jeg håber at i vil tage godt i mod denne blog som min Liverpool blog, og at i vil følge med og smide både ris og ros omkring den.

Enjoy...
Cool
« Seneste Redigering: 26 Jan 2008, 23:07 af Kimu » Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #1: 20 Jan 2008, 18:46 »



Updated: Feb. 17, 2007
___________________ _____

Advocaat Forlader Petersburg



Advocaat forlader Zenit St. Petersburg


Zenit St. Petersburgs hollandske manager Dick Advocaat sagde i dag sit job op som manager for Zenith St. Petersburg. Dermed forlader Dick Advocaat med øjeblikkelig virkning Zenit St. Petersburg efter et års virker på managerposten.

Advocaat overtog storholdet fra St. Petersborg i 2006, og fik i sit første og eneste år i klubben stor succes med det samme i klubben. Da 2006 sæsonen var overstået indtog Zenit St. Petersburg 4 pladsen i den bedste russiske liga, og var klar til UEFA Cuppen 2007/2008, og dermed fik sat Zenit St. Petersburg på det europæiske fodboldkort. Trods den store succes i Rusland savner både Advocaat og hans familie hjemmelandet Holland, og da de gerne vil hjem til Holland igen er både Advocaat og Zenit St. Petersburg blevet enig om en fællesopsigelse af kontrakten.

Derfor var det også en meget bevæget formand for Zenit St. Petersburg - Sergei Fursenko som på dagens pressemøde sagde farvel til Dick Advocaat:
"Det er med et grædende hjerter jeg i dag tager afsked med Advocaat. I det ene år vores samarbejde har været har vi haft et utrolig godt samarbejde, hvor vi har lært af hinanden, og et år hvor Advocaat har fået Zenit med i toppen af russisk fodbold, og nu europæisk fodbold. Derfor står det allerede klart at den mand der skal overtage managerposten i Zenit St. Petersburg efter Advocaat har nogen store sko at udfylde. En ting er dog helt sikkert. Dick Advocaat vil altid have en plads i mit, klubbens og fansenes hjerte. Vi skylder ham meget, og derfor ønsker vi også hans familie og ham selv alt det bedste i fremtiden."

Sergei Fursenko oplyste også at klubben allerede var i gang med at finde en ny manager til at overtage det ledige managersæde i Zenit St. Petersburg. Om klubben ville gå efter en russisk eller udenlandske manager ville Sergei Fursenko dog ikke komme ind på. Det eneste han ville sige var at klubben var åben for alle muligheder, men at der fra start også ville hvile et stort pres på den ny manager om at føre klubben videre i samme stil som Dick Advocaat.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #2: 20 Jan 2008, 18:46 »

Lyder godt Kimu Thumbs Up

Kan dog ikke lide fonten Wink

EDIT: Nu er den fin Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #3: 20 Jan 2008, 18:47 »

Well.... Jeg synes den russiske liga var lidt for sær til min smag, men i say: Give it a shot med Petersborg!
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #4: 20 Jan 2008, 18:47 »

Er selv lige begyndt et spil med Zenit så det skal nok blive spændene Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #5: 20 Jan 2008, 18:47 »

hvorfor navnet Meshki?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #6: 20 Jan 2008, 18:48 »

Ser spændende ud :b
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Rossonero
Gæst
 
Sv: #1 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #7: 20 Jan 2008, 18:49 »

hvorfor navnet Meshki?

Fordi det er deres kælenavn. Smiley

By the way ser det utrolig spændende ud, og er vild med den første update! Keep going...
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #8: 20 Jan 2008, 18:52 »

Lyder godt Kimu Thumbs Up

Kan dog ikke lide fonten Wink

EDIT: Nu er den fin Thumbs Up

Godt at høre at fonten er på plads nu Smiley

Well.... Jeg synes den russiske liga var lidt for sær til min smag, men i say: Give it a shot med Petersborg!

Lyder godt du vil give det en chance selvom den russiske liga ikke er dig. Vil dog foreslå dig at prøve den russiske liga da det sjovt land at prøve, og de har faktisk nogen gode hold.

Er selv lige begyndt et spil med Zenit så det skal nok blive spændene Wink

Det lyder godt MLL Smiley Så må vi lige dele lidt info omkring spillerkøb osv...

hvorfor navnet Meshki?

Meshki er valgt fordi det er et af klubbens øgenavne. Hvad der lignes med det kan jeg ikke sige.

Ser spændende ud :b

Tak skal du have Balslev Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #1 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #9: 20 Jan 2008, 18:53 »

Fordi det er deres kælenavn. Smiley

By the way ser det utrolig spændende ud, og er vild med den første update! Keep going...

Lige præcis Rosso, og tak for hjælpen med svaret Smiley

Tak for de gode ord omkring den første update Smiley
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #10: 20 Jan 2008, 19:10 »

Lyder som en man skal følge med i Peace
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #11: 20 Jan 2008, 19:13 »

Lyder som en spændende blog, men din skrifttype er ikke særlig læsevenlig imo Smiley
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: #1 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #12: 20 Jan 2008, 20:06 »

Lige præcis Rosso, og tak for hjælpen med svaret Smiley

Tak for de gode ord omkring den første update Smiley

Så lidt da. Du er blevet en del inspireret af de blogs der sværmer rundt på FMGLive ikke?
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #1 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #13: 20 Jan 2008, 20:57 »

Så lidt da. Du er blevet en del inspireret af de blogs der sværmer rundt på FMGLive ikke?

Det kan jeg ikke helt løbe fra Rosso... Det er der jeg har inspirationen fra...
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #1 Meshki - Jagten På Champions League Er Begyndt
« Svar #14: 20 Jan 2008, 21:00 »



Updated: Feb. 23, 2007
___________________ _____

Koeman tager over i Zenit



Erwin Koeman er klar for Zenit


Zenit St. Petersburg jagt på en nye manager til klubben efter Dick Advocaat forlod posten, blev i dag indstillet da Sergei Fursenko kunne præsentere hollandske Erwin Koeman som Zenit St. Petersburgs nye manager.

Dermed fortsætter Zenit den hollandske linje som klubben kørte under Dick Advocaat med ansættelsen af Erwin Koeman. 46 årig Koeman har underskrevet en 2 årig kontrakt med den russiske klub.

Erwin Koeman kommer med en masse god manager erfaringer på rygraden. Efter at Koeman stoppede karrieren som fodboldspiller i 1998 kastede han sig direkte over manager erhvervet. Først startede han som ungdomstræner i PSV, men blev senere assisterende manager i PSV. I 2004/2005 blev Koeman så manager for RKC Waalwijk. Her var han så i en sæson før han skiftede i til den hollandske storklub Feyenoord. Desværre måtte Koeman trække sig som manager fra posten der pga. personlige problem, men nu er den 46 årig Erwin Koeman klar igen.

Koeman var dog lidt skeptisk om at skifte til russisk fodbold, men efter en snak med tidligere Zenit manager Advocaat ændrede det sig:
"Det er en utrolig spændende klub, som har en flot historie bag sig. Jeg var dog lidt usikker alligevel om klubben var noget for mig, og om russisk fodbold også var. Men efter en god snak med Dick Advocaat omkring klubben var jeg ikke i tvivl om at det her var en spændende klub som satsede stort, og havde gode planer for fremtiden. Planer som jeg gerne vil være en del af."

Erwin Koeman slog også fast med det samme, at han ville arbejde videre på det flot grundlag som Dick Advocaat havde lagt i sin tid i Zenit, og så ville han gå efter det russiske mesterskab, og udnævnte Zenit som en klar titel udfordre til den kommende sæson:
"Vi skal fra denne sæson være med i titel kampen om det russiske mesterskab. Det er et klart mål. Vi skal bryde den dominans som Moskva klubber har haft på den russiske liga siden murens fald, og som jeg ser det er vi de eneste der også kan gøre det. Så jeg ser frem til en spændende tid her i Rusland."

Koeman debutere officielt som Zenit manager den 17. marts når klubben ude møder Saturn i den bedste russiske liga.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010